Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee, maar wie denkt dat dan wel en zit steeds te staffen? Idioot gedoe zeg.
Dat is geen trol, dat is iemand die het heel moeilijk heeft nadat ze haar familie is ontvlucht. Ik vind het echt sneu. Natuurlijk gaat ze hier geen hulp vinden, maar dat geldt voor tientallen topics. Geen reden om haar eraf te gooien.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 02 maart 2017 @ 14:03:

Die TO die depressief is. Niet kan douchen, haar huis niet kan onderhouden en dergelijke.

O die.

Ik vind het een dramaqueen. Geen trol denk ik.
Maar het is wel apart dat ze steeds topic opent en er vervolgens nooit meer op reageert. Ik denk niet dat het een trol is, maar forummers zouden dat kunnen denken.
quote:Filee schreef op 02 maart 2017 @ 14:09:

Maar het is wel apart dat ze steeds topic opent en er vervolgens nooit meer op reageert. Ik denk niet dat het een trol is, maar forummers zouden dat kunnen denken.Ze reageerde wel hoor, maar ze vroeg voortdurend om hulp en dat kan ze hier niet vinden.
Ik snap de hysterie om die trollen niet.

Is het nou een topic over iets heel gevoeligs of enorm provocerends dan wel. De rest gewoon lekker laten.
quote:Phaedra__ schreef op 02 maart 2017 @ 14:10:

Ik snap de hysterie om die trollen niet.

Is het nou een topic over iets heel gevoeligs of enorm provocerends dan wel. De rest gewoon lekker laten.
In haar geval is het 'gewoon' volhouden tot de opname. Ik zou niet weten waarom ze dan niet af en toe hier van zich af zou mogen schrijven.
quote:PowerCube schreef op 02 maart 2017 @ 14:06:

Nee, maar wie denkt dat dan wel en zit steeds te staffen? Idioot gedoe zeg.

Het hoeft ook niet eens zo zijn dat ze dit denken. Er zitten hier ook mensen die hier in topics komen rellen gewoon omdat ze dat leuk vinden.

Of om te kijken hoe ver ze kunnen gaan of zo. Kijken of ze een topic weg kunnen staffen zal voor sommige ook een vermakelijke uitdaging zijn. Een beetje dezelfde mentaliteit als trollen die fake topics openen. Helaas heffen ze elkaar dan weer niet altijd op, dat is dan weer jammer.
quote:doornroosje9 schreef op 02 maart 2017 @ 14:20:

In haar geval is het 'gewoon' volhouden tot de opname. Ik zou niet weten waarom ze dan niet af en toe hier van zich af zou mogen schrijven.Dit inderdaad,ik denk ook niet dat ze een trol is wel iemand die dringend psychische hulp nodig heeft.
Wat een zieke geesten in dat pampertopic.
quote:Phaedra__ schreef op 02 maart 2017 @ 16:33:

Wat een zieke geesten in dat pampertopic.Nou idd

Wat een zieke geesten in dat pampertopic.Het wordt steeds erger! Als moeder echt niet kan verschonen dan moet dat bij voorkeur door een 'lieve vrouw gebeuren'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ongelofelijk dat er überhaupt nog iemand dat topic volgt.
Elke keer als ik de titel lees, wil ik reageren: Op een Pamper wel, op een Kruidvatluier kan het niet
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Wat een zieke geesten in dat pampertopic.Veel verder dan 'is ongepast' komt TO ook niet.
quote:Grobbekuiken schreef op 02 maart 2017 @ 16:47:

[...]

Veel verder dan 'is ongepast' komt TO ook niet.Als je iets écht niet oké vindt, dan kan je dat toch onderbouwen? Tenminste, ik kan dat wel en ik denk dat de meesten dat kunnen.
quote:Meliora- schreef op 02 maart 2017 @ 17:00:

[...]

Als je iets écht niet oké vindt, dan kan je dat toch onderbouwen? Tenminste, ik kan dat wel en ik denk dat de meesten dat kunnen.Al verschillende keren gevraagd, maar geen antwoord. Het is 'gewoon' zo. Punt.
quote:Oudblond schreef op 02 maart 2017 @ 16:47:

Elke keer als ik de titel lees, wil ik reageren: Op een Pamper wel, op een Kruidvatluier kan het niet Doen!
quote:doornroosje9 schreef op 02 maart 2017 @ 14:03:

Die TO die depressief is. Niet kan douchen, haar huis niet kan onderhouden en dergelijke.

Die ook angsten heeft en niet naar buiten gaat, die?

Daar heb ik altijd enorme medelijden mee
Pinda-Kaas, er zit wat in je neus volgens mij.
quote:Grobbekuiken schreef op 02 maart 2017 @ 17:06:

Pinda-Kaas, er zit wat in je neus volgens mij.

Wat een zieke geesten in dat pampertopic.Echt compleet gestoord.
quote:Grobbekuiken schreef op 02 maart 2017 @ 17:02:

[...]

Al verschillende keren gevraagd, maar geen antwoord. Het is 'gewoon' zo. Punt.Heel vermoeiend inderdaad. Open dan geen discussietopic, als je niet eens in staat bent je mening te beargumenteren.
quote:Pinda-Kaas schreef op 02 maart 2017 @ 17:05:

[...]

Die ook angsten heeft en niet naar buiten gaat, die?

Daar heb ik altijd enorme medelijden meeIk ook. En die opende dus onder een andere nick een topic waarin ze zich afvroeg waarom ze niet meer kon inloggen. Binnen een paar minuten was dat topic ook weg. Lekker bruut wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven