Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gezellige nieuwe aanwinsten ook weer de laatste tijd.
quote:Grobbekuiken schreef op 02 maart 2017 @ 17:06:

Pinda-Kaas, er zit wat in je neus volgens mij.Een stukje noot denk ik.
ik denk dat ik mijn eerste hengelbericht heb. Een man die wil praten over hoe ik me voel over mijn hangtieten
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 17:34:

ik denk dat ik mijn eerste hengelbericht heb. Een man die wil praten over hoe ik me voel over mijn hangtieten Ach, wat vreselijk meelevend nou toch

ik denk dat ik mijn eerste hengelbericht heb. Een man die wil praten over hoe ik me voel over mijn hangtieten Lekker dan. En ik maar steeds informeren naar die pronte opstekers van je en dat wordt dan weer totaal genegeerd blijkbaar
quote:shifty schreef op 02 maart 2017 @ 17:39:

[...]

Lekker dan. En ik maar steeds informeren naar die pronte opstekers van je en dat wordt dan weer totaal genegeerd blijkbaar Ja sorry shifty, juiste taalgebruik doet wonderen.

ik denk dat ik mijn eerste hengelbericht heb. Een man die wil praten over hoe ik me voel over mijn hangtieten Ik zou er niets achter zoeken, 't is vast een lingerieverkoper.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

ik denk dat ik mijn eerste hengelbericht heb. Een man die wil praten over hoe ik me voel over mijn hangtieten Gefeliciteerd.!
Wat heb ik toch altijd een pech op dit forum naar mij wordt nooit gehengeld.!
quote:YellowDiamond schreef op 02 maart 2017 @ 17:54:

Wat heb ik toch altijd een pech op dit forum naar mij wordt nooit gehengeld.! Jij ligt voor anker bij Gijs toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Oudblond schreef op 02 maart 2017 @ 17:47:

[...]

Ik zou er niets achter zoeken, 't is vast een lingerieverkoper.

Lingeriekoper. Hij koopt ze voor zijn vrouw. Of zij...

Die krengen moet ik toch echt zelf aanpassen.
quote:simbalabimba schreef op 02 maart 2017 @ 18:01:

[...]

Jij ligt voor anker bij Gijs toch? Ja en die heb ik nog zelf binnen moeten hengelen ook..
quote:YellowDiamond schreef op 02 maart 2017 @ 18:07:

[...]

Ja en die heb ik nog zelf binnen moeten hengelen ook..

Was dat 'een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen' of andersom?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 18:05:

[...]

Lingeriekoper. Hij koopt ze voor zijn vrouw. Of zij...

Die krengen moet ik toch echt zelf aanpassen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

ik denk dat ik mijn eerste hengelbericht heb. Een man die wil praten over hoe ik me voel over mijn hangtieten Wat lief
quote:simbalabimba schreef op 02 maart 2017 @ 18:10:

[...]

Was dat 'een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen' of andersom?Laten we het er op houden dat Gijs een beetje aansporing nodig had maar nu ik hem in de tang heb is hij best lief
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 maart 2017 @ 18:13:

[...]

Wat lief Man hier is helemaal jaloers.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 18:23:

[...]

Man hier is helemaal jaloers.Zeg maar tegen die arme drommel dat ie hier gauw een topic opent.

ik denk dat ik mijn eerste hengelbericht heb. Een man die wil praten over hoe ik me voel over mijn hangtieten
Zal het aan mijn avatar liggen dat ik best wel vaak een hengel pb krijg? Of is het de manier waarop ik reageer in een topic?

Of krijgen jullie ook allemaal vaak hengelpb's? En hoort het gewoon bij het forumen
Wie plaatste hier dacht ik laatst een stukje van het nummer hallelujah. Hier de Zweedse versie die ik tegen kwam. https://www.youtube.com/watch?v=u25YhqKCxgM
Mijn vrouw is ruim vier maanden zwanger en haar humeur is al die tijd al verschrikkelijk en we hebben maximaal drie keer per week seks. Ondertussen praat ze met andere mannen op internet over haar hangtieten. Ik heb dat toevallig gezien omdat ze haar telefoon op tafel liet liggen toen ze thee ging pakken.

Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen?
quote:YellowDiamond schreef op 02 maart 2017 @ 17:54:

Wat heb ik toch altijd een pech op dit forum naar mij wordt nooit gehengeld.! Hoi.
quote:buienplompdeksel schreef op 02 maart 2017 @ 18:58:

[...]

Hoi.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 18:58:

Mijn vrouw is ruim vier maanden zwanger en haar humeur is al die tijd al verschrikkelijk en we hebben maximaal drie keer per week seks. Ondertussen praat ze met andere mannen op internet over haar hangtieten. Ik heb dat toevallig gezien omdat ze haar telefoon op tafel liet liggen toen ze thee ging pakken.

Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen? Ik ben voor meer in het huishouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven