Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 2 maart 2017 om 17:39
donderdag 2 maart 2017 om 17:47
donderdag 2 maart 2017 om 18:01
quote:YellowDiamond schreef op 02 maart 2017 @ 17:54:
Wat heb ik toch altijd een pech op dit forum naar mij wordt nooit gehengeld.! Jij ligt voor anker bij Gijs toch?
Wat heb ik toch altijd een pech op dit forum naar mij wordt nooit gehengeld.! Jij ligt voor anker bij Gijs toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 2 maart 2017 om 18:10
quote:YellowDiamond schreef op 02 maart 2017 @ 18:07:
[...]
Ja en die heb ik nog zelf binnen moeten hengelen ook..
Was dat 'een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen' of andersom?
[...]
Ja en die heb ik nog zelf binnen moeten hengelen ook..
Was dat 'een spierinkje uitgooien om een kabeljauw te vangen' of andersom?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 2 maart 2017 om 18:57
Wie plaatste hier dacht ik laatst een stukje van het nummer hallelujah. Hier de Zweedse versie die ik tegen kwam. https://www.youtube.com/watch?v=u25YhqKCxgM
donderdag 2 maart 2017 om 18:58
Mijn vrouw is ruim vier maanden zwanger en haar humeur is al die tijd al verschrikkelijk en we hebben maximaal drie keer per week seks. Ondertussen praat ze met andere mannen op internet over haar hangtieten. Ik heb dat toevallig gezien omdat ze haar telefoon op tafel liet liggen toen ze thee ging pakken.
Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen?
Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen?
donderdag 2 maart 2017 om 18:59
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 18:58:
Mijn vrouw is ruim vier maanden zwanger en haar humeur is al die tijd al verschrikkelijk en we hebben maximaal drie keer per week seks. Ondertussen praat ze met andere mannen op internet over haar hangtieten. Ik heb dat toevallig gezien omdat ze haar telefoon op tafel liet liggen toen ze thee ging pakken.
Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen? Ik ben voor meer in het huishouden
Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen? Ik ben voor meer in het huishouden