Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 2 maart 2017 om 19:00
Nu ik het toch over zweden heb wisten jullie dat niet alle migranten moslims zijn maar je hebt ook bv een grote groep die van de Syrische orthodoxe kerk zijn. Het viel me in een muziekfilmpje op waarin rappers die uit het midden oosten kwamen allemaal kruisen droegen. https://en.wikipedia.org/wiki/Assyrians ... _in_Sweden Misschien moet ik "christen" tussen haakjes zeggen. Ik hoorde laatst nog een predikant iets zeggen dat 10% van Zweden moslim was terwijl het cijfer voor zover ik weet een stuk lager ligt ik dacht 5,6 %. Misschien tellen ze iedereen met een uiterlijk van het midden oosten als christen terwijl dat niet altijd zo is.
donderdag 2 maart 2017 om 19:02
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 maart 2017 @ 18:58:
Mijn vrouw is ruim vier maanden zwanger en haar humeur is al die tijd al verschrikkelijk en we hebben maximaal drie keer per week seks. Ondertussen praat ze met andere mannen op internet over haar hangtieten. Ik heb dat toevallig gezien omdat ze haar telefoon op tafel liet liggen toen ze thee ging pakken.
Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen? Kansloos.! Zoek maar een nieuwe relatie.!
Mijn vrouw is ruim vier maanden zwanger en haar humeur is al die tijd al verschrikkelijk en we hebben maximaal drie keer per week seks. Ondertussen praat ze met andere mannen op internet over haar hangtieten. Ik heb dat toevallig gezien omdat ze haar telefoon op tafel liet liggen toen ze thee ging pakken.
Ik voel me erg onzeker nu. Kan ik beter op zoek naar een nieuwe relatie of moet ik meer in het huishouden doen? Kansloos.! Zoek maar een nieuwe relatie.!
donderdag 2 maart 2017 om 19:03
quote:Zinerva schreef op 02 maart 2017 @ 18:57:
Zal het aan mijn avatar liggen dat ik best wel vaak een hengel pb krijg? Of is het de manier waarop ik reageer in een topic?
Of krijgen jullie ook allemaal vaak hengelpb's? En hoort het gewoon bij het forumenMijn ava heeft dan wel een doorzichtig jurkje aan, maar kijkt te streng denk ik. Nog nooit een hengelding gehad.
Zal het aan mijn avatar liggen dat ik best wel vaak een hengel pb krijg? Of is het de manier waarop ik reageer in een topic?
Of krijgen jullie ook allemaal vaak hengelpb's? En hoort het gewoon bij het forumenMijn ava heeft dan wel een doorzichtig jurkje aan, maar kijkt te streng denk ik. Nog nooit een hengelding gehad.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 2 maart 2017 om 19:12
quote:buienplompdeksel schreef op 02 maart 2017 @ 19:00:
Nu ik het toch over zweden heb wisten jullie dat niet alle migranten moslims zijn maar je hebt ook bv een grote groep die van de Syrische orthodoxe kerk zijn. Het viel me in een muziekfilmpje op waarin rappers die uit het midden oosten kwamen allemaal kruisen droegen. https://en.wikipedia.org/wiki/Assyrians ... _in_Sweden Misschien moet ik "christen" tussen haakjes zeggen. Ik hoorde laatst nog een predikant iets zeggen dat 10% van Zweden moslim was terwijl het cijfer voor zover ik weet een stuk lager ligt ik dacht 5,6 %. Misschien tellen ze iedereen met een uiterlijk van het midden oosten als christen terwijl dat niet altijd zo is.Ik heb zo'n vermoeden dat ik weet wie jij bent.
Nu ik het toch over zweden heb wisten jullie dat niet alle migranten moslims zijn maar je hebt ook bv een grote groep die van de Syrische orthodoxe kerk zijn. Het viel me in een muziekfilmpje op waarin rappers die uit het midden oosten kwamen allemaal kruisen droegen. https://en.wikipedia.org/wiki/Assyrians ... _in_Sweden Misschien moet ik "christen" tussen haakjes zeggen. Ik hoorde laatst nog een predikant iets zeggen dat 10% van Zweden moslim was terwijl het cijfer voor zover ik weet een stuk lager ligt ik dacht 5,6 %. Misschien tellen ze iedereen met een uiterlijk van het midden oosten als christen terwijl dat niet altijd zo is.Ik heb zo'n vermoeden dat ik weet wie jij bent.
donderdag 2 maart 2017 om 19:13
Ik bedoel dit in Zweden (ghetto rap) ik denk dat ze het Assyrisch orthodoxe christenen zijn. https://www.youtube.com/watch?v=_ecSDK0WB60
donderdag 2 maart 2017 om 19:15