Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 00:37
quote:Lampie1986 schreef op 01 mei 2017 @ 00:34:
[...]
Het kwam er gewoon zo op.
Lees alle reacties misschien lees je dan waarom ik mijn "ban ervaring" deelde.Heb ik allemaal gelezen, maar je blijft verontwaardigd over je ban. Je doet het nu over komen als ja ik heb iemand gestaft en daarom heb ik een ban. Hoe is het met je spierpijn na de val van gisteren?
[...]
Het kwam er gewoon zo op.
Lees alle reacties misschien lees je dan waarom ik mijn "ban ervaring" deelde.Heb ik allemaal gelezen, maar je blijft verontwaardigd over je ban. Je doet het nu over komen als ja ik heb iemand gestaft en daarom heb ik een ban. Hoe is het met je spierpijn na de val van gisteren?
maandag 1 mei 2017 om 00:39
quote:sassa_82 schreef op 01 mei 2017 @ 00:37:
[...]
Heb ik allemaal gelezen, maar je blijft verontwaardigd over je ban. Je doet het nu over komen als ja ik heb iemand gestaft en daarom heb ik een ban. Hoe is het met je spierpijn na de val van gisteren?
Dat doet nog steeds veel pijn! En is blauw.
En ben nog ziek maar dat moet morgen toch echt over zijn!
Lelijke uitglijder was het.
[...]
Heb ik allemaal gelezen, maar je blijft verontwaardigd over je ban. Je doet het nu over komen als ja ik heb iemand gestaft en daarom heb ik een ban. Hoe is het met je spierpijn na de val van gisteren?
Dat doet nog steeds veel pijn! En is blauw.
En ben nog ziek maar dat moet morgen toch echt over zijn!
Lelijke uitglijder was het.
maandag 1 mei 2017 om 00:53
maandag 1 mei 2017 om 09:53
quote:IBIopviva schreef op 01 mei 2017 @ 00:20:
[...]
nou ik staf nooit om iemand een ban aan te smeren. maar bv een topic dat op de verkeerde pijler staat van een paar dagen oud.
Misschien, heel misschien, dat ze anders reageren op oudere meer inhoudelijkere postings maar dat was niet de indruk die ik kreeg uit de mailwisseling.
Maar goed er werken meerdere mods en het is niet de eerste keer dat ze niet op 1 lijn zitten.Dat die mensen niet heel erg moe worden van zichzelf.
[...]
nou ik staf nooit om iemand een ban aan te smeren. maar bv een topic dat op de verkeerde pijler staat van een paar dagen oud.
Misschien, heel misschien, dat ze anders reageren op oudere meer inhoudelijkere postings maar dat was niet de indruk die ik kreeg uit de mailwisseling.
Maar goed er werken meerdere mods en het is niet de eerste keer dat ze niet op 1 lijn zitten.Dat die mensen niet heel erg moe worden van zichzelf.
maandag 1 mei 2017 om 12:11
maandag 1 mei 2017 om 12:15
quote:Gudetama heeft een 24 uurs ban wegen plaatsen van een racistische opmerking.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
30-04-2017 23:09
ModeratorViva
fashionvictim heeft een 48u ban ivm provoceren.
YellowDiamond heeft een 24u ban ivm provoceren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het daadwerkelijk plaatsen van een racistische opmerking is kennelijk minder erg dan het aankaarten van racisme als probleem. Wow.
Echt.
Wow.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
30-04-2017 23:09
ModeratorViva
fashionvictim heeft een 48u ban ivm provoceren.
YellowDiamond heeft een 24u ban ivm provoceren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het daadwerkelijk plaatsen van een racistische opmerking is kennelijk minder erg dan het aankaarten van racisme als probleem. Wow.
Echt.
Wow.
maandag 1 mei 2017 om 12:20
Oh ja, dat is waar ook.
Dan nog vind ik het bizar dat er nu ineens wel heel snel opgetreden wordt. Eerder waren de mods in geen velden of wegen te bekennen en de meest walgelijke opmerkingen worden gedoogd. Als daar wat van gezegd wordt is het ineens 'provoceren' en moet er geband worden.
Schiet mij maar lek.
Dan nog vind ik het bizar dat er nu ineens wel heel snel opgetreden wordt. Eerder waren de mods in geen velden of wegen te bekennen en de meest walgelijke opmerkingen worden gedoogd. Als daar wat van gezegd wordt is het ineens 'provoceren' en moet er geband worden.
Schiet mij maar lek.