Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Voordat er weer van alles wordt geroepen wat FV gezegd heeft:

"Ach ja, ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat Viva zelf dus kennelijk racisten een interessantere en belangrijkere doelgroep vindt dan mensen die tegen racisme zijn."

Dit was het.

Edit:

En dat was in een posting waarin ze eerst had gereageerd op Baudolino volgens haarzelf, dat ze een keer gemeld heeft. fV zei daarop dat ze sinds 2005 al met enige regelmaat het Vivaforum had gemeld bij het meldpunt discriminatie maar dat daar nooit wat mee gedaan werd. En dat ze ook al meermaals met verschillende moderators hele fatsoenlijke gesprekken over het racisme had gevoerd, maar dat die helaas nooit wat hadden opgeleverd. En die post sloot ze af met bovenstaande zin.
Ben en niet verbaast en niet van slag hoor.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 13:52:

Voordat er weer van alles wordt geroepen wat FV gezegd heeft:

"Ach ja, ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat Viva zelf dus kennelijk racisten een interessantere en belangrijkere doelgroep vindt dan mensen die tegen racisme zijn."

Dit was het.Vind dat een goede conclusie.
FV heeft een scherpe tong. Ik heb gemerkt dat de mensen die goed gemond zijn en de mods door hebben het vaakst geband worden. Denk maar aan S-Meds. BGB FV.
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 13:50:

Onbegrijpelijk dat jullie na al die jaren nog zo verbaasd en van slag zijn.

Er is al jaren een wanbeleid met volkomen willekeur.

Rn we zitten hier allemaal nog.Dit.
Heb mijn post nog even ge-edit
quote:MoirenPhae schref op 01 mei 2017 @ 13:50:

l

Er is al jaren een wan beleid met volkomen willekeur.

Rn we zitten hier allemaal nog.

Ik ben al drie keer weggelopen om precies dit beleid. En dan na een paar maanden weer teruggedwaald.

Ik mijd de Actueelpijler al jaren om precies deze verziekte sfeer. Maar nu in een topic verzeild geraakt omdat ik er afgelopen week persoonlijk mee te maken kreeg..

Weet nu ook niet wat ik moet doen. Weer weglopen? Mods mailen?

Ik vind willekeur tot daar aan toe als het gaat over lelijk doen tegen nieuwkomers of trollen. Maar racisme is wel even anders
Ja en vreselijk hoor als je iets vind van zoiets, ook al gaat dat iets al jaren zo.

Foei ga je schamen zeg.

Rn we zitten hier allemaal nog.

Bij gebrek aan beter.

En er zijn nogal wat forummers hier die ik graag lees en die ik niet graag wil missen.

Ik zou het echt heel jammer vinden om sommige mensen uit het oog te verliezen, al zijn ze niet meer dan een Nick met een avatar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Rn we zitten hier allemaal nog.dat klopt dan ook wel weer.

Een ban voor 'patat' bijvoorbeeld
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 13:36:

FV een ban????????? Serieus???? omdat ze schreef dat ze het gesprek al eens gevoerd had met een moderator? En dat daar niks mee gedaan is? Dat zou provoceren zijn richting medewerkers??? En van die hele club zuigers en lui die haar doelbewust uit de tent aan het lokken waren heeft alleen de to en de gele diamant een 24 uurtje???afschuwelijk weer. Hoe lang is FV geband ? En wat had ik een bewondering voor hoe keurig dat ze bleef posten ondanks het vele, vele zuigen daar.
quote:orkenflow schreef op 01 mei 2017 @ 13:55:

[...]

Ik ben al drie keer weggelopen om precies dit beleid. En dan na een paar maanden weer teruggedwaald.

Ik mijd de Actueelpijler al jaren om precies deze verziekte sfeer. Maar nu in een topic verzeild geraakt omdat ik er afgelopen week persoonlijk mee te maken kreeg..

Weet nu ook niet wat ik moet doen. Weer weglopen? Mods mailen?

Ik vind willekeur tot daar aan toe als het gaat over lelijk doen tegen nieuwkomers of trollen. Maar racisme is wel even anders

Hier precies hetzelfde. Kom er al een jaar of 10 af en aan en kijk meestal bewust niet op actueel...

Maar dit is echt te bizar voor woorden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:01:

Welcome back
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:04:

[...]

afschuwelijk weer. Hoe lang is FV geband ? En wat had ik een bewondering voor hoe keurig dat ze bleef posten ondanks het vele, vele zuigen daar.48 uur
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 mei 2017 @ 12:57:

[...]

Ze bleef vast heel keurig en netjes en geduldig. Jeweettoch.

nou, dat bleef ze zeker. echt, alle lof voor VF.

En ik vind ons een stel labbekakken, mezelf incluis.
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 mei 2017 @ 13:07:

[...]

De mods uitmaken voor racisten is niet op of over een randje?Dus Kia, dit is zo niet waar. Wat ik heb gepost is de tekst waar FV voor geband is.
quote:Ttass30 schreef op 01 mei 2017 @ 13:54:

FV heeft een scherpe tong. Ik heb gemerkt dat de mensen die goed gemond zijn en de mods door hebben het vaakst geband worden. Denk maar aan S-Meds. BGB FV.Misschien worden we vaker dan gemiddeld gestaft omdat we in de irritatiezone zitten van sommigen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:07:

[...]

nou, dat bleef ze zeker. echt, alle lof voor VF.

En ik vind ons een stel labbekakken, mezelf incluis.

FV bedoel je.

Ik heb zo op mijn handen gezeten daar waar FV zo beleefd en geduldig bleef. Als ik had getypt wat ik wilde zeggen had ik een maandban gehad .
quote:_alice_ schreef op 01 mei 2017 @ 13:47:

De gele diamant is volgens mij gewoon op het forum om te provoceren, maar goed, dat mag. 24 uur en zij kan haar goddelijke gang weer gaan.hoe vaak kan je eigenlijk een 24 uurtje krijgen?
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 14:09:

[...]

Misschien worden we vaker dan gemiddeld gestaft omdat we in de irritatiezone zitten van sommigen.Kan. Omdat we eerlijk en recht door zee en goedgebekt zijn en we houden ook nog eens van een gebbetje. En we zijn hier al heel lang, zitten op 1 lijn en we zijn matties
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 mei 2017 @ 13:25:

[...]

Ik vind het echt niet kunnen. Hoe pissig iemand ook is.is niet gebeurd, ik stoor me eraan dat jullie dit denken. Het is niet waar. FV is juist altijd heel zorgvuldig in haar woordkeuze en heeft zich geen moment uit de tent laten lokken.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 14:10:

[...]

FV bedoel je.

Ik heb zo op mijn handen gezeten daar waar FV zo beleefd en geduldig bleef. Als ik had getypt wat ik wilde zeggen had ik een maandban gehad .En van de zuigers hebben er precies 2 (!) een 24 uurs ban gehad. De anderen lopen hier gewoon nog rond
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 13:59:

[...]

dat klopt dan ook wel weer.

Een ban voor 'patat' bijvoorbeeld Het is de toon waarop dat weet je toch. Sommige forummers sturen dreigmails naar andere forummers maar dat mag gewoon. Wordt niks mee gedaan. Gaat buiten het forum om. Diegene is hier nog steeds oeverloos aan het posten. Mag gewoon.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MaryCrawley schreef op 01 mei 2017 @ 14:13:

[...]

En van de zuigers hebben er precies 2 (!) een 24 uurs ban gehad. De anderen lopen hier gewoon nog rond Ik ben in dat topic tig keer uitgemaakt voor racist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven