Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 14:11:

[...]

hoe vaak kan je eigenlijk een 24 uurtje krijgen?Volgens mij gewoon altijd, kan er niet goed uit wijs worden, van hoe of wat. Wist trouwens ook niet dat er een pijlerban bestaat
quote:charlottew88 schreef op 01 mei 2017 @ 14:14:

[...]

Het is de toon waarop dat weet je toch. Sommige forummers sturen dreigmails naar andere forummers maar dat mag gewoon. Wordt niks mee gedaan. Gaat buiten het forum om. Diegene is hier nog steeds oeverloos aan het posten. Mag gewoon.Correct.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 14:10:

[...]

FV bedoel je.

Ik heb zo op mijn handen gezeten daar waar FV zo beleefd en geduldig bleef. Als ik had getypt wat ik wilde zeggen had ik een maandban gehad .Ja, FV. Mijn vingers zijn gewoon uit vorm na die week kutstraf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 14:14:

[...]

Ik ben in dat topic tig keer uitgemaakt voor racist.Yep, FV en ik en anderen consequent ook. Sylvana en Anousha worden in de OP nota bene uitgemaakt voor racist.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 14:10:

[...]

FV bedoel je.

Ik heb zo op mijn handen gezeten daar waar FV zo beleefd en geduldig bleef. Als ik had getypt wat ik wilde zeggen had ik een maandban gehad .

Je wil niet weten wat ik allemaal getypt en toch maar niet gepost heb.

Het heeft zo weinig zin.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 14:09:

[...]

Dus Kia, dit is zo niet waar. Wat ik heb gepost is de tekst waar FV voor geband is.Hier maakt ze toch echt de mods uit voor racisten. Het zou maar zo kunnen dat icm de posts die daarop volgden de maat vol was.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 14:17:

[...]

Je wil niet weten wat ik allemaal getypt en toch maar niet gepost heb.

Het heeft zo weinig zin.Tsja, dan houden we het toch zoals het was? Doen we er lekker niks aan. Ook goed. Ik vond dat jij een hele rake posting had, gisteravond. Dat het niet om een posting op zichzelf ging, maar juist alle lullige discussie trucjes en andere narigheid. Als we het dan over TOON gaan hebben,.....die klunnen ze op dat topic spontaan niet horen? Terwijl Meds haar gebrabbel altijd luid en duidelijk door komt. Gek.
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 mei 2017 @ 14:18:

[...]

Hier maakt ze toch echt de mods uit voor racisten. Het zou maar zo kunnen dat icm de posts die daarop volgden de maat vol was.Dat schrijft ze niet.

[...]

Hier maakt ze toch echt de mods uit voor racisten. Het zou maar zo kunnen dat icm de posts die daarop volgden de maat vol was.Daar VRAAGT ze wat. Ze zegt niet " jullie zijn " . En terecht ook, haar vraag.

[...]

Hier maakt ze toch echt de mods uit voor racisten. Het zou maar zo kunnen dat icm de posts die daarop volgden de maat vol was.Dat doet ze niet. Ze vraagt zich wat af. Wel beter lezen.
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 14:09:

[...]

Misschien worden we vaker dan gemiddeld gestaft omdat we in de irritatiezone zitten van sommigen.

Dat kan geen verklaring zijn voor sommige bannen.

Tenzij het als zuigen gezien wordt.

De patatgrap was zuigen.

De 'zeg jij maar mevrouw tegen mij' was zuigen.

De 'hoe heet je hond' was zuigen.

Maar racisme afdoen als 'gemekker over de oermoeder' 'jamaar Hullie doen het ook, dus moet (moet!) jij je daar druk over maken' 'nikkerafval is een mening, nazi, dát is pas een belediging!' 'Ik begin helemaal niet over iets anders, jij hebt het over racisme, maar ik heb het over iets anders wat ook heel erg is, dram toch niet zo'

Dat is geen zuigen. Dat is heeeeel iets anders. Waarschijnlijk iets waarover je moet mailen als je er iets van vindt. Maar NIET zuigen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 14:14:

[...]

Ik ben in dat topic tig keer uitgemaakt voor racist.

Whitey helper ook toch ?

En het is dat je Mm onder de negeer hebt, maar die noemt keer op keer jouw naam; zou je kunnen staffen onder het mom van haatzaaien, hater, toon, zweer, of iets anders ongezelligs.

[...]

Hier maakt ze toch echt de mods uit voor racisten. Het zou maar zo kunnen dat icm de posts die daarop volgden de maat vol was.

In datzelfde topic plaatst de TO over een willekeurige, onbeleefde bruine buspassagier, dat het een schande is dat die zich zo gedraagt omdat wij met z'n allen haar uitkering bekostigen.

Die post heeft er meer dan een dag gestaan, is diverse malen gestaft, (moderatie was aanwezig, bleek uit spam die wel weggehaald werd) en is NU PAS gemodereerd.

Dan valt toch wel op dat modereren makkelijker is als de mods zich persoonlijk aangevallen voelen, dan wanneer hele bevolkingsgroepen geschoffeerd en verdacht gemaakt worden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:23:

[...]

Whitey helper ook toch ?

O ja. Dat ben ik ook, blijkbaar. Had er nog nooit van gehoord. Is het een belediging?

[...]

Hier maakt ze toch echt de mods uit voor racisten. Het zou maar zo kunnen dat icm de posts die daarop volgden de maat vol was.

Volgens mij niet hoor.

Ze heeft vragen over het beleid. Ik ook. Velen met haar blijkt.

De conclusie dat fv zelf een racist zou zijn mag luid en duidelijk en vaak herhaald wel gedeeld worden al jaren.
quote:feow schreef op 01 mei 2017 @ 14:22:

[...]

Dat kan geen verklaring zijn voor sommige bannen.

Tenzij het als zuigen gezien wordt.

De patatgrap was zuigen.

De 'zeg jij maar mevrouw tegen mij' was zuigen.

De 'hoe heet je hond' was zuigen.

Maar racisme afdoen als 'gemekker over de oermoeder' 'jamaar Hullie doen het ook, dus moet (moet!) jij je daar druk over maken' 'nikkerafval is een mening, nazi, dát is pas een belediging!' 'Ik begin helemaal niet over iets anders, jij hebt het over racisme, maar ik heb het over iets anders wat ook heel erg is, dram toch niet zo'

Dat is geen zuigen. Dat is heeeeel iets anders. Waarschijnlijk iets waarover je moet mailen als je er iets van vindt. Maar NIET zuigen.Weet je, prima mijn ban voor " zeg ,maar mevrouw tegen mij " Maar ban dan ook voor " KuDwijven " . Niet Meds en mij zwaarder straffen dan de rest. Uitspraak van Arrrmand gemist gisteren? Als ik dat zeg zit ik een maand, hoor. Kan ik gaan uitleggen hoe ik het bedoeld zou hebben, misschien, maar dan krijg je " discussie is klaar, fijne dag verder " .
quote:orkenflow schreef op 01 mei 2017 @ 14:24:

[...]

O ja. Dat ben ik ook, blijkbaar. Had er nog nooit van gehoord. Is het een belediging?

Dat ligt aan de toon.

Als er spuuugbelletjes bij komen kijken ( lees; hard geram op toetsen ) dan wel.
quote:yasmijn schreef op 01 mei 2017 @ 14:21:

[...]

Dat doet ze niet. Ze vraagt zich wat af. Wel beter lezen.Als de mods dat ook eens zouden doen hadden we dit gezeik nou niet.
quote:S-Meds schreef op 01 mei 2017 @ 14:09:

[...]

Misschien worden we vaker dan gemiddeld gestaft omdat we in de irritatiezone zitten van sommigen.Dat is nog geen rede, Ik zit waarschijnlijk bij veel in de iritatiezone ik heb bijna nooit een ban. Moet toch wat achter zitten?

[...]

Meen je dit nou?

Ik vind dat ze in de post die jij linkt een terechte vraag stelt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 01 mei 2017 @ 14:29:

[...]

Meen je dit nou?

Ik vind dat ze in de post die jij linkt een terechte vraag stelt.Dit is gewoon pure muggenzifterij op FV.
quote:Ttass30 schreef op 01 mei 2017 @ 14:28:

[...]

Dat is nog geen rede, Ik zit waarschijnlijk bij veel in de iritatiezone ik heb bijna nooit een ban. Moet toch wat achter zitten?Ligt aan of je in de irritatiezone zit van staffers of niet. En irritatiezonde van de mods zelf.

[...]

Hier maakt ze toch echt de mods uit voor racisten. Het zou maar zo kunnen dat icm de posts die daarop volgden de maat vol was.Ook daar gaat het weer om de nuance, ze maakt niet uit voor racist. Ze stelt zichzelf de vraag of de harde kern racisten wellicht banden hebben met het moderatorteam. dat is iets anders
quote:Ttass30 schreef op 01 mei 2017 @ 14:28:

[...]

Dat is nog geen rede, Ik zit waarschijnlijk bij veel in de iritatiezone ik heb bijna nooit een ban. Moet toch wat achter zitten?dan moet je ook wel IETS posten wat heel misschien, met fantasie, met je ogen dicht, banwaardig zou kunnen zijn, he. Jou postingen rijmen nooit, om maar eens iets te noemen. Jij post ook al geen vegan recepten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 14:23:

[...]

Whitey helper ook toch ?

En het is dat je Mm onder de negeer hebt, maar die noemt keer op keer jouw naam; zou je kunnen staffen onder het mom van haatzaaien, hater, toon, zweer, of iets anders ongezelligs.mm heeft een obsessie voor mij, continue provoceren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven