Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En een aantal maanden terug werd half napraat door oa FV als rascistisch weggezet en toen vond de goedgemeente dat allemaal niet kunnen (wederom terecht) en diezelfde mensen (een deel toch) vinden de suggestie over de mods dan wel kunnen. Bijzonder vind ik dat
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2017 @ 17:51:

[...]

Andersom zou dat niet geaccepteerd worden, terecht overigens.

Je openlijk afvragen of pietje niet ook een terrorist is omdat hij zich niet uitspreekt tegen de aanslagen van zijn medemoslims of het ergens kan beargumenteren, is onacceptabel, dan de andere kant op ook vind ik.

Niet dat ik vind dat fv's post in deze categorie valt.

Maar:

dat blijkt gewoon de normale manier van communiceren hoor, voor velen.

Totaal niet banwaardig. Als dit de nieuwe manier van modereren voor IEDEREEN wordt ben ik voor.

Ben het met je eens dat het niet prettig is.

Maar nogmaals, de post van fv las ik anders.
Goede post, Nessemeisje.
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2017 @ 17:54:

En een aantal maanden terug werd half napraat door oa FV als rascistisch weggezet Een aantal die hier posten zijn dat idd ook. Zouden dat dan ook de mensen geweest kunnen zijn die het niet vonden kunnen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 mei 2017 @ 17:54:

Wat zou de reden geweest zijn dat de mods nu ineens wel willen nadenken over het CMtopicbeleid en het racisme?

Prima tekst van BGB/knuffelheks hoor maar ik kan me niet voorstellen dat ze daardoor ineens wel over de issues gaan nadenkenMisschien is er achter de schermen ook nog gedoe. We zullen het nooit weten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 16:44:

[...]

[img]http://viralmundo.nl/wp-content/uploads ... -weten.jpg[/img]Bah! Vieze beesten! Als ik vanavond ga slapen is dat het laatste waar ik aan denk.

En een aantal maanden terug werd half napraat door oa FV als rascistisch weggezet en toen vond de goedgemeente dat allemaal niet kunnen (wederom terecht) en diezelfde mensen (een deel toch) vinden de suggestie over de mods dan wel kunnen. Bijzonder vind ik datMisschien kan je een bepaalde post zo vinden en een totaal andere post zus. Hoezo is dat bijzonder?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 17:58:

[...]

Misschien is er achter de schermen ook nog gedoe. We zullen het nooit weten .Op zich best logisch dat er in de modgroep niet eenstemmig over het huidige beleid wordt gedacht maar ergens is dus ern kwartje gevallen.
Je bent zelf een theepot
Ik snap wel wat Amaqanda zegt. En wat Het-groepje zegt ook. Als er voortaan op alle vlakken zo duidelijk gemodereerd wordt is dat wellicht een verbetering, maar ergens ben ik altijd teleurgesteld over het gebrek aan nuance van veel forummers, inclusief mijzelve.

En een aantal maanden terug werd half napraat door oa FV als rascistisch weggezet en toen vond de goedgemeente dat allemaal niet kunnen (wederom terecht) en diezelfde mensen (een deel toch) vinden de suggestie over de mods dan wel kunnen. Bijzonder vind ik datIk zeg niet dat ie kan. Ik zeg alleen dat ik me de overweging kan voorstellen, gezien het beleid dat de mods zelf tentoonspreiden, ook nu weer. Ik bedoel, als je vindt dat uitingen als 'dobberneger' moeten kunnen want vallen onder de vrijheid van meningsuiting, wees dan een kerel en ga ook niet zeiken als mensen hun vrije mening uiten door zich openlijk af te vragen of je een racist bent.
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2017 @ 17:51:

[...]

Andersom zou dat niet geaccepteerd worden, terecht overigens.

Je openlijk afvragen of pietje niet ook een terrorist is omdat hij zich niet uitspreekt tegen de aanslagen van zijn medemoslims of het ergens kan beargumenteren, is onacceptabel, dan de andere kant op ook vind ik.Eens.
Ik staf trouwens nooit, als ik word uitgemaakt voor racist. De mensen denken maar wat ze denken willen hoor.
quote:vrouwjagersma schreef op 01 mei 2017 @ 18:10:

Ik snap wel wat Amaqanda zegt. En wat Het-groepje zegt ook. Als er voortaan op alle vlakken zo duidelijk gemodereerd wordt is dat wellicht een verbetering, maar ergens ben ik altijd teleurgesteld over het gebrek aan nuance van veel forummers, inclusief mijzelve.

Wijsheid komt met de jaren.

Nog ff geduld dus; ook voor jou zal de genuanceerde tijd ooit beginnen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:11:

[...]

Ik zeg niet dat ie kan. Ik zeg alleen dat ik me de overweging kan voorstellen, gezien het beleid dat de mods zelf tentoonspreiden, ook nu weer. Ik bedoel, als je vindt dat uitingen als 'dobberneger' moeten kunnen want vallen onder de vrijheid van meningsuiting, wees dan een kerel en ga ook niet zeiken als mensen hun vrije mening uiten door zich openlijk af te vragen of je een racist bent.

Dit.

En het gaat om een bedrijf die pretenderen een veilige forumomgeving te hebben.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:12:

Ik staf trouwens nooit, als ik word uitgemaakt voor racist. De mensen denken maar wat ze denken willen hoor.Hoe kun jij nou uitgemaakt worden voor racist? Dat lijkt me bijkans onmogelijk.
quote:ThunderassMan schreef op 01 mei 2017 @ 18:14:

[...]

Wijsheid komt met de jaren.

Nog ff geduld dus; ook voor jou zal de genuanceerde tijd ooit beginnen. Ik ben al heel oud.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:12:

Ik staf trouwens nooit, als ik word uitgemaakt voor racist. De mensen denken maar wat ze denken willen hoor.

Echt niet dat iemand dat tegen jou gaat zeggen.

Gutmensch eerder en dat is dan een compliment. Al bedoelen ze op die pijler dat niet als compliment.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:11:

[...]

Ik zeg niet dat ie kan. Ik zeg alleen dat ik me de overweging kan voorstellen, gezien het beleid dat de mods zelf tentoonspreiden, ook nu weer. Ik bedoel, als je vindt dat uitingen als 'dobberneger' moeten kunnen want vallen onder de vrijheid van meningsuiting, wees dan een kerel en ga ook niet zeiken als mensen hun vrije mening uiten door zich openlijk af te vragen of je een racist bent.Precies dit! Als de grens zó ver verlegd wordt, dan moet ie tenminste gelden voor iedereen. En vergeleken met veel posts in dat topic was de opmerking van FV bijzonder mild.
Maar wat voelt voor velen van jullie dan zo onveilig hier, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:MaryCrawley schreef op 01 mei 2017 @ 18:21:

[...]

Precies dit! Als de grens zó ver verlegd wordt, dan moet ie tenminste gelden voor iedereen. En vergeleken met veel posts in dat topic was de opmerking van FV bijzonder mild.Inderdaad.
Is FV gebaned voor altijd?

Gaat lekker hier!
Was het maar zo'n feest.
Goh.
quote:Bruise schreef op 01 mei 2017 @ 18:27:

Was het maar zo'n feest.Wat een misselijke opmerking. Nee jij trekt volle zalen.
Tja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven