Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 18:29
quote:Fee-de-Goede schreef op 01 mei 2017 @ 18:19:
[...]
Echt niet dat iemand dat tegen jou gaat zeggen.
Gutmensch eerder en dat is dan een compliment. Al bedoelen ze op die pijler dat niet als compliment.
Oh geloof me, het gebeurt hoor .
Gutmensch word ik vaker voor uitgescholden, of fatsoensmens. En dat begrijp ik inderdaad nooit zo. Ik bedoel, wat voor een rare kronkel zit er in je hoofd als je meent dat goed of fatsoenlijk zijn een verwerpelijke eigenschap is, waar je mensen om moet veroordelen.
[...]
Echt niet dat iemand dat tegen jou gaat zeggen.
Gutmensch eerder en dat is dan een compliment. Al bedoelen ze op die pijler dat niet als compliment.
Oh geloof me, het gebeurt hoor .
Gutmensch word ik vaker voor uitgescholden, of fatsoensmens. En dat begrijp ik inderdaad nooit zo. Ik bedoel, wat voor een rare kronkel zit er in je hoofd als je meent dat goed of fatsoenlijk zijn een verwerpelijke eigenschap is, waar je mensen om moet veroordelen.
maandag 1 mei 2017 om 18:37
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 18:34:
[...]
Waarom is dat een misselijke opmerking? Dat wordt over zo veel forummers gezegd, maar nu is het misselijk?
Omdat?Nou ja, laten we wel wezen. Als iemand zo'n opmerking maakt over een vriendje van Bruise is Bruise de eerste om daarover te komen zuigen en janken. Dus ik kan me de wrevel wel enigszins voorstellen.
[...]
Waarom is dat een misselijke opmerking? Dat wordt over zo veel forummers gezegd, maar nu is het misselijk?
Omdat?Nou ja, laten we wel wezen. Als iemand zo'n opmerking maakt over een vriendje van Bruise is Bruise de eerste om daarover te komen zuigen en janken. Dus ik kan me de wrevel wel enigszins voorstellen.
maandag 1 mei 2017 om 18:38
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:37:
[...]
Nou ja, laten we wel wezen. Als iemand zo'n opmerking maakt over een vriendje van Bruise is Bruise de eerste om daarover te komen zuigen en janken. Dus ik kan me de wrevel wel enigszins voorstellen.Ik vind het vooral heiliger dan de Paus gedrag.
[...]
Nou ja, laten we wel wezen. Als iemand zo'n opmerking maakt over een vriendje van Bruise is Bruise de eerste om daarover te komen zuigen en janken. Dus ik kan me de wrevel wel enigszins voorstellen.Ik vind het vooral heiliger dan de Paus gedrag.
maandag 1 mei 2017 om 18:38
maandag 1 mei 2017 om 18:39
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:12:
Ik staf trouwens nooit, als ik word uitgemaakt voor racist. De mensen denken maar wat ze denken willen hoor.
Eens.
En wanneer je uitgemaakt wordt voor racist omdat je wel eens iemand zou kunnen omschrijven adhv huidskleur (die donkere vrouw, met die gave broek), kan ik niet anders dan mijn schouders ophalen.
Je kan je tegen zo een beschuldiging (suggestief of niet) ook gewoon niet verdedigen, dus zinloos om het wel te doen.
Ik staf trouwens nooit, als ik word uitgemaakt voor racist. De mensen denken maar wat ze denken willen hoor.
Eens.
En wanneer je uitgemaakt wordt voor racist omdat je wel eens iemand zou kunnen omschrijven adhv huidskleur (die donkere vrouw, met die gave broek), kan ik niet anders dan mijn schouders ophalen.
Je kan je tegen zo een beschuldiging (suggestief of niet) ook gewoon niet verdedigen, dus zinloos om het wel te doen.
quote:Renaissance schreef op 01 mei 2017 @ 14:46:
[...]
Tijd om dat libelle er weer een opricht. Kan missie gelijk weer verkassen.Dana komt toch ook van het Libelle forum?
[...]
Tijd om dat libelle er weer een opricht. Kan missie gelijk weer verkassen.Dana komt toch ook van het Libelle forum?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)