Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 18:40
quote:Bruise schreef op 01 mei 2017 @ 18:22:
Maar wat voelt voor velen van jullie dan zo onveilig hier, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Stel je voor dat [...] het op jou heeft voorzien en een appgroep heeft met een stuk of 10 gelijkgestemden.
En die hebben dan een slechte dag, loepen je en op ieder ding dat je post een zuigreactie.
Of het nou op de kinderpijler is of op de woon pijler, maakt niet uit.
Dat idee was het een tijdje.
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.
Maar wat voelt voor velen van jullie dan zo onveilig hier, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Stel je voor dat [...] het op jou heeft voorzien en een appgroep heeft met een stuk of 10 gelijkgestemden.
En die hebben dan een slechte dag, loepen je en op ieder ding dat je post een zuigreactie.
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2017 14:53
Reden: Provoceren/op de man
Reden: Provoceren/op de man
% gewijzigd
maandag 1 mei 2017 om 18:41
quote:vrouwjagersma schreef op 01 mei 2017 @ 18:10:
Ik snap wel wat Amaqanda zegt. En wat Het-groepje zegt ook. Als er voortaan op alle vlakken zo duidelijk gemodereerd wordt is dat wellicht een verbetering, maar ergens ben ik altijd teleurgesteld over het gebrek aan nuance van veel forummers, inclusief mijzelve.Voor die duidelijke moderatie ben ik ook.
Ik snap wel wat Amaqanda zegt. En wat Het-groepje zegt ook. Als er voortaan op alle vlakken zo duidelijk gemodereerd wordt is dat wellicht een verbetering, maar ergens ben ik altijd teleurgesteld over het gebrek aan nuance van veel forummers, inclusief mijzelve.Voor die duidelijke moderatie ben ik ook.
maandag 1 mei 2017 om 18:42
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 18:40:
[...]
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.[...] is toch zeker het kwaad niet?
[...]
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.[...] is toch zeker het kwaad niet?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2017 15:03
Reden: Naam verwijderd
% gewijzigd
[...]
Heel onplezierig.
Andere sm kan Viva niets aan doen.
En verder is het vooral irritant en kinderachtig is mijn ervaring.
Maar onveilig? Dat vind ik echt overtrokken.
[...]
Heel onplezierig.
Andere sm kan Viva niets aan doen.
En verder is het vooral irritant en kinderachtig is mijn ervaring.
Maar onveilig? Dat vind ik echt overtrokken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-05-2017 15:02
% gewijzigd
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 18:12:
Ik staf trouwens nooit, als ik word uitgemaakt voor racist. De mensen denken maar wat ze denken willen hoor.
Ik staf ook nooit. ( ja jou ooit een keer per ongeluk )
Net wat jij zegt. Zo dichtbij komt viva voor mij niet. Als anderen willen staffen, prima. Gemoederen lopen hier soms torenhoog op.
Ik staf trouwens nooit, als ik word uitgemaakt voor racist. De mensen denken maar wat ze denken willen hoor.
Ik staf ook nooit. ( ja jou ooit een keer per ongeluk )
Net wat jij zegt. Zo dichtbij komt viva voor mij niet. Als anderen willen staffen, prima. Gemoederen lopen hier soms torenhoog op.
maandag 1 mei 2017 om 18:43
quote:Amaqanda schreef op 01 mei 2017 @ 18:41:
[...]
Voor die duidelijke moderatie ben ik ook.
Hier is FV om geband:
"Ach ja, ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat Viva zelf dus kennelijk racisten een interessantere en belangrijkere doelgroep vindt dan mensen die tegen racisme zijn."
Das kennelijk provocerend gedrag tegen mods
[...]
Voor die duidelijke moderatie ben ik ook.
Hier is FV om geband:
"Ach ja, ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat Viva zelf dus kennelijk racisten een interessantere en belangrijkere doelgroep vindt dan mensen die tegen racisme zijn."
Das kennelijk provocerend gedrag tegen mods
maandag 1 mei 2017 om 18:43
quote:MoirenPhae schreef op 01 mei 2017 @ 18:39:
[...]
Zo dramatisch is het niet als iemand zoiets zegt.
En zo'n beetje iedereen op dit topic heeft iets dergelijks wel een keer of vaker gezegd.Jouw tijd is ook wel gekomen zo langzamerhand, pfff.
[...]
Zo dramatisch is het niet als iemand zoiets zegt.
En zo'n beetje iedereen op dit topic heeft iets dergelijks wel een keer of vaker gezegd.Jouw tijd is ook wel gekomen zo langzamerhand, pfff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 1 mei 2017 om 18:44
quote:feow schreef op 01 mei 2017 @ 12:57:
[...]
Zouden de moderators ook notulen hebben?
Dan kunnen ze zelf teruglezen dat ze al meerdere keren hebben aangegeven dat ze zich bewust zijn van het feit dat veel mensen zich onprettig voelen bij de actueelpijler, en ook dat ze al meerdere keren besloten hebben om daar nu écht iets aan te gaan doen. En dat ze dan even wat doen en vervolgens hun eigen toezeggingen vergeten. Sterker nog, als je ze daarop aanspreekt kun je een ban krijgen.
Nee mods, het voelt hier niet veilig.
Nee mods, het voelt hier niet prettig.
Nee mods, het is helemaal niet oké dat iedereen zich welkom voelt. Jullie staan keer op keer toe dat een discussie uit de hand loopt en overgenomen wordt door vrijheid van meningsuiting in asociale vorm. Jullie staan erbij en kijken er naar dat er steeds meer mensen actueel op negeer zetten. Reageren zelfs braaf op vragen als 'kan die racistische shit verplaatst worden naar de actueelpijler' zonder in te gaan op 'racistische shit'.
Mods, ik vind persoonlijk dat JULLIE het juist onveilig maken door een zeer discutabel (nee, daar mail ik niet over) beleid, waarbij jullie slecht reageren op wat er op dit forum gebeurt.
Ik geloof meteen dat jullie je best doen, ik vind alleen dat jullie het niet best doen. En dat jullie wel eens heel erg veel kritischer naar je eigen werk en de effecten daarvan mogen kijken.Eens.
[...]
Zouden de moderators ook notulen hebben?
Dan kunnen ze zelf teruglezen dat ze al meerdere keren hebben aangegeven dat ze zich bewust zijn van het feit dat veel mensen zich onprettig voelen bij de actueelpijler, en ook dat ze al meerdere keren besloten hebben om daar nu écht iets aan te gaan doen. En dat ze dan even wat doen en vervolgens hun eigen toezeggingen vergeten. Sterker nog, als je ze daarop aanspreekt kun je een ban krijgen.
Nee mods, het voelt hier niet veilig.
Nee mods, het voelt hier niet prettig.
Nee mods, het is helemaal niet oké dat iedereen zich welkom voelt. Jullie staan keer op keer toe dat een discussie uit de hand loopt en overgenomen wordt door vrijheid van meningsuiting in asociale vorm. Jullie staan erbij en kijken er naar dat er steeds meer mensen actueel op negeer zetten. Reageren zelfs braaf op vragen als 'kan die racistische shit verplaatst worden naar de actueelpijler' zonder in te gaan op 'racistische shit'.
Mods, ik vind persoonlijk dat JULLIE het juist onveilig maken door een zeer discutabel (nee, daar mail ik niet over) beleid, waarbij jullie slecht reageren op wat er op dit forum gebeurt.
Ik geloof meteen dat jullie je best doen, ik vind alleen dat jullie het niet best doen. En dat jullie wel eens heel erg veel kritischer naar je eigen werk en de effecten daarvan mogen kijken.Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 1 mei 2017 om 18:44
[...]
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.Waar mensen zin in hebben...
[...]
Heel onplezierig.
En sommigen kregen ook pb's of zelfs op andere social media vervelende berichten.Waar mensen zin in hebben...
maandag 1 mei 2017 om 18:46
maandag 1 mei 2017 om 18:48