Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 juni 2017 om 21:29
Heb ik al.
vrijdag 9 juni 2017 om 21:31
Ik heb er nooit iets gehuurd. Vorig jaar, "stiekem" het park opgelopen en kinderen op het grote veld laten spelen met die tokkelbaan (?)Er Staan vast ook goeie caravans tussen.Vond het alleen zo armoedig. Had er meer van verwacht . Maar gezelschap maakt veel goed natuurlijk.
vrijdag 9 juni 2017 om 21:31
Dochter slaapt al dus kan niet weg.yasmijn schreef: ↑09-06-2017 21:29Ik heb een volle bier/wijnkoelkast. Heul vol. Hou ervan![]()
Maar wat dom Nous, je komt terug van de kemping, het is vrijdag, dan weet je toch dat er bier in huis moet zijn!
Is er geen AH die nog open is? Zelfs hier ten stede is de AH open tot 2200 uur, dan moet dat in jouw wereldstad geen probleem zijn![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 9 juni 2017 om 21:38
Geef mij maar gewoon een lekkere huifkar.
vrijdag 9 juni 2017 om 21:39
Ja, een kempcamping.
vrijdag 9 juni 2017 om 21:41
Ik heb niks met campings. Maar dat komt omdat ik een verwend nest ben. Als ik vakantie vier wil ik alle comfort die ik thuis ook heb. En het liefst nog beter. Ik vind het heerlijk als ik geen moeite hoef te doen en mijn ontbijt kan opscheppen tijdens het ontbijtbuffet en dat ik 's avonds en 's middags niet hoef te koken. Koken is een grote hobby van mij maar niet tijdens vakantie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 juni 2017 om 21:43
Er komt van alles! Er staan ook nog de hoogblonde Jordanezen en verder veel Watergraafsmeer ed. Veel kinderen vooral, theater, marktjes etc etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 9 juni 2017 om 21:44
ja samen met pipo