Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Fee-de-Goede schreef:
01-06-2017 16:26
Dat gebeurt helemaal niet. Bij iedereen stapelt hij door.

Ik kreeg van de week ook een ban omdat ik de afgelopen 3 maanden een waarschuwing had gehad.
Er zit een tijd aan de straffen.

Was het meer dan 3 maanden geleden dat ik een waarschuwing had gehad dan was het geen ban geworden. Zo werkt het al heel lang.
Voor degene waar de bannen dus opbouwen betekend het dat ze te vaak binnen de straftermijn een overtreding hebben begaan.

En als jij of die persoon denkt dat een ander een hogere of een treedje lagere ban had moeten hebben kan je gewoon mailen.
en waarom kreeg ik dan direct een ban, zonder waarschuwing en heb ik veel moeite moeten doen om dat teruggedraaid te krijgen?
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:33
0.45% gewijzigd
.
Ahhggrrrg. Raar niet werkend forum.

Nou jullie doen je best nog maar, ik ga eens wat leuke topics opzoeken.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:33
Reden: Dubbel. Duh.
88.03% gewijzigd
-Puss-in-Bootz- schreef:
01-06-2017 16:22
Wat een onzin. Je beschuldigt hier dus eigenlijk de juun van vriendjespolitiek. Dat vind ik nou weer heel slecht.
En dat terwijl de sfeer zo Goed is... Wat een onzin inderdaad. :facepalm:
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:35
7.17% gewijzigd
Bossanova schreef:
01-06-2017 16:33
En dat terwijl de sfeer zo Goed is...
:biggrin:
En Groepjes een verzinsel zijn van aluhoedjes?
.
Als trolhinten niet meer leuk is, gaan we juunhinten.
Spannend, hoor.
Puntje van mijn ligbed
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
impala schreef:
01-06-2017 16:32
en waarom kreeg ik dan direct een ban, zonder waarschuwing en heb ik veel moeite moeten doen om dat teruggedraaid te krijgen?
Geen idee. Een foutje. Maar het is toch terug gedraaid zoals ik hierboven zei?
Als de ene forummer wel mag weten wie de juun is, maar anderen niet. Dan noem ik dat vriendjespolitiek ja.
.
Fee-de-Goede schreef:
01-06-2017 16:35
Geheel toevallig treffen dat soort foutjes de een vaker dan de ander.
Dit was niet de eerste keer voor mij. De CM heeft er al meermalen aan te pas moeten komen.
En dan wordt het teruggedraaid. Maar de tijd die je ondertussen ontrecht op de strafbank hebt doorbracht kan niet meer teruggegeven worden.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:40
33.82% gewijzigd
.
Bossanova schreef:
01-06-2017 16:33
En dat terwijl de sfeer zo Goed is... Wat een onzin inderdaad.
Die opmerking heeft er nou weer helemaal geen kont mee te maken.

De zweer hier komt door een hoop zure wijven mensen die iedere scheet aangrijpen om te zeuren. Komt er eens een juun wat toelichten en een grapje maken is het wéér niet goed :nut:
Opeens is het ook een stuk duidelijker waarom sommige anonimisaties zo snel gaan!
Ginerva schreef:
01-06-2017 16:28
Ik ga er vanuit dat een juun of mod professioneel genoeg is om neutraal te zijn.
Dat is natuurlijk niet zo..
Nergens ook op FOK niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
impala schreef:
01-06-2017 16:34
:biggrin:
En Groepjes een verzinsel zijn van aluhoedjes?
Neuh dat bestaat gewoon zowel hier als irl..
Niks raars aan gewoon menselijk.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
impala schreef:
Als de ene forummer wel mag weten wie de juun is, maar anderen niet. Dan noem ik dat vriendjespolitiek ja.
Nou, en ? Tuurlijk deel je zo'n straf / promotie / hobby met je eigen matties. Zou ik wel doen iig..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Loca_Loca schreef:
01-06-2017 16:36
Opeens is het ook een stuk duidelijker waarom sommige anonimisaties zo snel gaan!
Ik heb de laatste keer 2 dagen moeten wachten maar dat kan ook komen door het nieuwe forum.
Rosabella1 schreef:
01-06-2017 16:37
Dat is natuurlijk niet zo..
Nergens ook op FOK niet.
Want Fok is de maatstaf?

Kom zeg, je kan er toch wel vanuit gaan dat iemand professioneel genoeg is om zijn/haar persoonlijke voorkeuren niet mee te laten spelen in een beslissing.
impala schreef:
Maar is dat ook zo? Is dat niet een vette aanname? waar baseer je dat op?

Ik weet wie er één was... maar Myleen is helaas niet meer meer onder ons :'-(
blijfgewoonbianca schreef:
01-06-2017 16:40
Nou, en ? Tuurlijk deel je zo'n straf / promotie / hobby met je eigen matties. Zou ik wel doen iig..
Dan is het punt van " niet neutraal zijn" bij deze toch bevestigd? 100% transparant krijg je het nooit. Daar geloof ik echt niet in. Verder maakt het mij niet uit wie het zijn. Ik ga er niet anders door forummen in ieder geval.
blijfgewoonbianca schreef:
01-06-2017 16:40
.

Nee dat vind ik helemaal niet natuurlijk. Integendeel.
Een juun behoort -als juun- geen matties te hebben.
En dat kan alleen als de matties van gewone eigen nick niet weten dat ze juun is.
Er is dus een Groepje dat het wel mag weten, en een grote groep die het niet mag weten.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:47
1.30% gewijzigd
.
Fee-de-Goede schreef:
Waarom kreeg ik een ban vanwege een simpele reactie en werden scheldwoorden (aan mij) niet eens gewist met de woorden dat op napraat nou eenmaal meer was toegestaan. Waarom werd één simpel bericht verwijderd en kreeg ik daarvoor een ban vanwege de sfeer (omdat ik de "onprettige berichten" op het kroegtopic in het kort op napraat aanhaalde, Napraat de plaats waar topics besproken worden) en lieten ze de misselijke berichten over mij uitgebreid staan....voor de sfeer?.. Waarom kreeg ik een ban toen ik een filmpje van de Duitse ZDF op napraat plaatste "vanwege de sfeer" en lieten ze de andere Duits-getinte filmpjes, plaatjes van Derrick en Duitse berichten staan en die kregen niet eens een waarschuwing'.

Allemaal foutjes?
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
Je denkt dat ze het weten. Ik ook hoor trouwens.
Djeez wat een gezeik zeg!
Het is juist goed dat een moderator meeleest, of het nou een Juun is of niet. Zonder meelezen kun je niet oordelen. Maar als je meeleest vorm je ongewild altijd een mening over iemand. Dat geeft niet, want dat hoeft je helemaal niet in de weg te zitten. Als iemand fout zit, zit ie fout. En bovendien zijn er meer mods die kunnen ingrijpen.

Het boeit me geen reet wie een Juun is en wie niet, zou niet weten waarom dat interessant is. Ik ga niet anders tegen of over iemand schrijven als ik vermoed dat diegene een Juun is, zou anders nogal schijnheilig zijn he.
Ik heb ook geen flauw idee wie er hier Juun is. Denk niet dat veel forummers dat weten, als iemand het al weet.
Life is short. Eat dessert first.
impala schreef:
01-06-2017 16:36
Geheel toevallig treffen dat soort foutjes de een vaker dan de ander.
Dit was niet de eerste keer voor mij. De CM heeft er al meermalen aan te pas moeten komen.
En dan wordt het teruggedraaid. Maar de tijd die je ondertussen ontrecht op de strafbank hebt doorbracht kan niet meer teruggegeven worden.
Helemaal waar.
LOEP ME MAAR aub.
-Puss-in-Bootz- schreef:
01-06-2017 16:44
Maar is dat ook zo? Is dat niet een vette aanname? waar baseer je dat op?

Ik weet wie er één was... maar Myleen is helaas niet meer meer onder ons :'-(
Dat is geen vette aanname.

Als LV haar juun-mattie niet zo obstinaat was bijgevallen, en mij en passant had beschuldigd van juunhinten, had ik dit niet aangenomen.
Het is mij wel duidelijk allemaal hoor. Nu.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:50
7.60% gewijzigd
.
missie_m schreef:
01-06-2017 16:47
Waarom kreeg ik een ban vanwege een simpele reactie en werden scheldwoorden (aan mij) niet eens gewist met de woorden dat op napraat nou eenmaal meer was toegestaan. Waarom werd één simpel bericht verwijderd en kreeg ik daarvoor een ban vanwege de sfeer (omdat ik de "onprettige berichten" op het kroegtopic in het kort op napraat aanhaalde, Napraat de plaats waar topics besproken worden) en lieten ze de misselijke berichten over mij uitgebreid staan....voor de sfeer?.. Waarom kreeg ik een ban toen ik een filmpje van de Duitse ZDF op napraat plaatste "vanwege de sfeer" en lieten ze de andere Duits-getinte filmpjes, plaatjes van Derrick en Duitse berichten staan en die kregen niet eens een waarschuwing'.

Allemaal foutjes?

Missie, je hebt de afgelopen maanden/jaren al genoeg doorgezeurd over jouw al dan niet terechte ban. Je hebt nooit gelijk gekregen van mods of juuns of de cm en dat ga je dus ook nooit krijgen. Laat het gaaaaaaaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven