Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 juni 2017 om 17:25
Je hebt gelijk. Punt is duidelijk nu.Rosabella1 schreef: ↑01-06-2017 17:24Joh maak je er verder niet druk om.
Je hebt toch wel iets anders te doen?
Ciao.
.
donderdag 1 juni 2017 om 17:25
En je zuigt zelf niet wil je zeggen?Fee-de-Goede schreef: ↑01-06-2017 17:24Ik werd van de week nog door FV een mattie van Impala genoemd. Alleen omdat we een keer dezelfde mening hadden. En als ik daarna iets anders vind dan Impala dan bedenkt die weer dat ik mijn meningen aangepas op de inner circle.
Schiet mij maar lek.
Tuurlijk mag ik bepaalde forummers meer dan anderen. Heeft vaak met hoeveelheid zuiggedrag te maken.
donderdag 1 juni 2017 om 17:26
En ook waarom soms als een speer wordt gereageerd op een staf op Napraat.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 1 juni 2017 om 17:27
donderdag 1 juni 2017 om 17:27
Alleen voor matiies dus
donderdag 1 juni 2017 om 17:28
Dat suggereerde ze helemaal niet. Ze schreef dat ze zich vaak zo profileerde (of iets dergelijks).
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 juni 2017 om 17:30
Zet je aluhoedje toch eens af joh, ik weet helemaal niks. Ik weet alleen dat dergelijke 'verdachtmakingen' (al zijn het dan honderd keer grapjes) alleen maar tot ellende kunnen leiden, dus je kunt ze maar beter voor je houden. Als ik hier mod was zou ik dit soort opmerkingen ook echt heel stevig de kop indrukken.
donderdag 1 juni 2017 om 17:31
Ja het werd een beetje te gezellig. Anders wordt Nous boos als het over poezen gaat.
donderdag 1 juni 2017 om 17:32
Maar je weet toch niet wie de Juun is en dus ook niet of ze een schoon blazoen heeft. Of je denkt dat Kia echt een Juun is?
Dan hadden haar spelfouten haar wel verraden hoor, sorry Kia
donderdag 1 juni 2017 om 17:32
En dit, wat een gezeur.doornroosje9 schreef: ↑01-06-2017 17:31Ik snap oprecht de ophef niet hoor. Natuurlijk is Kia geen Juun, maar geloof wat 'jullie' geloven willen.
Ik vond trouwens niets mis met die grap van Impala.
donderdag 1 juni 2017 om 17:34
Dit. Alleen dat rare gezeur daarna maakt het dan wel een beetje jammer.doornroosje9 schreef: ↑01-06-2017 17:31Ik snap oprecht de ophef niet hoor. Natuurlijk is Kia geen Juun, maar geloof wat 'jullie' geloven willen.
Ik vond trouwens niets mis met die grap van Impala.
donderdag 1 juni 2017 om 17:34
Kittens zijn zooo belangrijkAna_Isabel_ schreef: ↑01-06-2017 17:27geweldig hoe jullie gesprek gewoon doorgaat door alle commotie heen.
donderdag 1 juni 2017 om 17:35
Een keer heb ik gelijk gekregen en werd mijn ban terug gedraaid. Dat was zó otzettend duidelijk op dit openbaar forum dat het niet anders kon dan terug draaien. Wil je dat ik je de situatie netjes "schets"?
Ik heb nog alle mailtjes en postings met de reden van een ban. Misschien word het ooit een romanreeks. Of verfilming
missie_m wijzigde dit bericht op 01-06-2017 17:37
2.07% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 17:36
Soms hé. Soms.Fee-de-Goede schreef: ↑01-06-2017 17:28Maar ik forum ook nog wel eens normaal en gezellig. Kan je van een aantal van hier niet zeggen.
donderdag 1 juni 2017 om 17:37
Ech wel!
(Is ook het enige wat ik enigzins kan volgen hier...)
donderdag 1 juni 2017 om 17:37
Dat klinkt een beetje uhhhh vreemd-Puss-in-Bootz- schreef: ↑01-06-2017 17:35haha, als je me weet te vinden laat ik je mijn filmpje zien
donderdag 1 juni 2017 om 17:41