Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 17:42
donderdag 1 juni 2017 om 17:42
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑01-06-2017 17:35haha, als je me weet te vinden laat ik je mijn filmpje zien
Als het goed is heb je nu een bericht op FB dan. En zo niet, sorry voor wie het wel is
donderdag 1 juni 2017 om 17:46
donderdag 1 juni 2017 om 17:47
Ik vond 'm briljant!
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 juni 2017 om 17:49
donderdag 1 juni 2017 om 17:51
Toch eens op Actueel meeposten.Fee-de-Goede schreef: ↑01-06-2017 17:28Hoor je mij niet zeggen.
Maar ik forum ook nog wel eens normaal en gezellig. Kan je van een aantal van hier niet zeggen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 1 juni 2017 om 17:54
Nee dank je. Dat valt niet onder mijn noemer gezellig.
donderdag 1 juni 2017 om 18:00
Zeer zeker! Ik ben jaloers Puss, wij moeten nog 10 dagen wachten voor de katjes hier wonen. Ze wegen allebei al iets meer dan 1 kg
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 1 juni 2017 om 18:03
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 1 juni 2017 om 18:17
En wie bepaald dan wat een groepje is en wie erbij horen?
donderdag 1 juni 2017 om 18:34
donderdag 1 juni 2017 om 18:40
Zie mijn zin tussen ** en dat kon altijd al,blijfgewoonbianca schreef: ↑01-06-2017 15:49Lekker dan. Jullie kunnen dus dingen toevoegen aan ieders post ? En dan zou diegene daar de schuld van krijgen ?
** BLA BLA - gewoon bij een reply in de quote typen **
Je bent zelf een theepot
donderdag 1 juni 2017 om 19:08
Zij die vinden dat anderen een groepje zijn en/of zij die zelf bij een ander groepje horen, namelijk het groepje dat vindt dat ze zelf géén groepje zijn maar dat wel gewoon zijn.
En dan eigenlijk net zo vaak, zo niet vaker groepsgedrag en elkaar bijvalgedrag vertonen dan de veronderstelde groep, en die zich afzetten tegen zo'n beetje alles wat die groep zegt.
Bijzonder aan laatstgenoemd groepje (zij die dus reppen van 'het groepje en vinden dat 'het groepje' van alles en nog wat aanricht/veroorzaakt etc.) is dat men regelmatig conflicten heeft of opzoekt door passief agressief postgedrag en dan met name gericht tegen hen die zij een groep vinden.
Uitleggen dat gelijkgestemdheid op bepaalde vlakken of gewoon al jarenlang op dezelfde plek komen, op bepaalde topics posten en dan deze en gene wat beter kennen en waarderen nog geen 'groep' zijn betekent is zinloos en wordt niet geloofd.
donderdag 1 juni 2017 om 19:11
A-men, zeer gewaardeerd groepslid.Eleonora-1 schreef: ↑01-06-2017 19:08Zij die vinden dat anderen een groepje zijn en/of zij die zelf bij een ander groepje horen, namelijk het groepje dat vindt dat ze zelf géén groepje zijn maar dat wel gewoon zijn.
En dan eigenlijk net zo vaak, zo niet vaker groepsgedrag en elkaar bijvalgedrag vertonen dan de veronderstelde groep, en die zich afzetten tegen zo'n beetje alles wat die groep zegt.
Bijzonder aan laatstgenoemd groepje (zij die dus reppen van 'het groepje en vinden dat 'het groepje' van alles en nog wat aanricht/veroorzaakt etc.) is dat men regelmatig conflicten heeft of opzoekt door passief agressief postgedrag en dan met name gericht tegen hen die zij een groep vinden.
Uitleggen dat gelijkgestemdheid op bepaalde vlakken of gewoon al jarenlang op dezelfde plek komen, op bepaalde topics posten en dan deze en gene wat beter kennen en waarderen nog geen 'groep' zijn betekent is zinloos en wordt niet geloofd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 1 juni 2017 om 19:13
De Pavlov mod toch?