Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zei Nous dat ze vond dat Juun hier niet mee mocht lezen en/of posten? Nope.
Life is short. Eat dessert first.
Rosabella1 schreef:
01-06-2017 17:11
Het is wel duidelijk toch wie hier matties zijn en wie niet?
Is dat erg dan? Tuurlijk zijn er matties. Maar dat betekent dan toch nog steeds niet dat die weten wie de juun is :fortune:

Matties worden matties door de jaren heen, vaak omdat ze hetzelfde denken over bepaalde dingen. Poeh..en dan zijn ze het met elkaar eens. wat een kuddegedrag :nope:
Ttass30 schreef:
Nouschi zei precies hetzelfde vanmorgen but nobody batted a eye.
Dat heb ik dan gemist. Waar zei Nouschi dat vanmorgen?
Fee-de-Goede schreef:
01-06-2017 16:30
Want jij hebt een excelsheet klaar staan?

Echt ga wat nuttigs doen met je tijd. Forum eens leuk mee ipv dat eeuwige gezuig.

En ja staf ook maar lekker.
Excelsheet? Bantopic heet dat toch?
Om te checken of er ongefundeerde aannames worden gedaan.
Hoe makkelijk wil je t hebben?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
impala schreef:
01-06-2017 17:14
Yep. Scherp gezien. Maar de impopulaire forummers zien dingen anders he. Beter als je het mij vraagt.
O, leuk ; doe even een lijstje van impopulaire forummers en de reden van hun impopulair zijn. We zijn nou toch lkker bezig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
-Puss-in-Bootz- schreef:
Heb je het filmpje gezien?

Ik hang er gewoon de hele avond boven en kijk hoe ze groeien :flirting:
Stikjaloers ben ik. :heart:
blijfgewoonbianca schreef:
01-06-2017 17:17
O, leuk ; doe even een lijstje van impopulaire forummers en de reden van hun impopulair zijn. We zijn nou toch lkker bezig.
En bij wie ze impopulair zijn.
doornroosje9 schreef:
01-06-2017 17:16
Zei Nous dat ze vond dat Juun hier niet mee mocht lezen en/of posten? Nope.
Nee maar Nousch suggereerde expliciet dat juun de juun was (nadat ze door LV was 'verraden').
En daar valt helemaal niemand over.

Maar ik ben er nu wel even klaar mee.
Heb weer een hoop inzicht opgedaan vandaag.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 17:19
26.68% gewijzigd
.
impala schreef:
01-06-2017 17:12
Nee, niet als je een grapje niet leuk vind. Wel als je me gaat beschuldigen van juunhinten, zelfs nadat ik heb uitgelegd dat het een onschuldige opmerking was.
Wie mijn opmerking zag als juunhinten, wist wie de juun is. Dat denk ik. Anders kom je daar niet op.
Je sprak haar aan als Juun. Er stond nergens een smiley en we hoorden ook geen stem. Ik zou hetzelfde gedacht kunnen hebben als LV.
-Puss-in-Bootz- schreef:
01-06-2017 17:17
Is dat erg dan? Tuurlijk zijn er matties. Maar dat betekent dan toch nog steeds niet dat die weten wie de juun is :fortune:

Matties worden matties door de jaren heen, vaak omdat ze hetzelfde denken over bepaalde dingen. Poeh..en dan zijn ze het met elkaar eens. wat een kuddegedrag :nope:
Nee dat is niet erg,groepsvorming is ook niet erg maar dat dat keer op keer door de jaren heen door sommigen ontkent wordt is wél irritant.!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
-Puss-in-Bootz- schreef:
01-06-2017 17:19
Je sprak haar aan als Juun. Er stond nergens een smiley en we hoorden ook geen stem. Ik zou hetzelfde gedacht kunnen hebben als LV.
.

Er stond geen smiley?

Kijk even terug aub.

Dat bedoel ik dus, met matties die elkaar blind steunen. Je hebt het zelf niet eens gezien, waar dit over gaat. Maar wel met de meute meebleren.

En ik kwam op deze grap omdat ik nét zelf ook voor juun gespeeld had op het modtopic.
Ik dacht dat het voor haar ook 'spel' was.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 17:24
35.43% gewijzigd
.
impala schreef:
Nee maar Nousch suggereerde expliciet dat juun de juun was (nadat ze door LV was 'verraden').

Inzichten ? Hahahahaha.
Vergeet je hoedje niet.
impala schreef:

Inzichten ? Hahahahaha.
Vergeet je hoedje niet.
impala schreef:
01-06-2017 17:12
Nee, niet als je een grapje niet leuk vind. Wel als je me gaat beschuldigen van juunhinten, zelfs nadat ik heb uitgelegd dat het een onschuldige opmerking was.
Wie mijn opmerking zag als juunhinten, wist wie de juun is. Dat denk ik. Anders kom je daar niet op.

En dat vind ik dus onzin (vond je grap prima trouwens), want het is namelijk niet de eerste keer dat er naar Kia wordt gewezen als zijnde Juun, dus zo raar zijn de reacties niet.
Rosabella1 schreef:
Het is wel duidelijk toch wie hier matties zijn en wie niet?
Altijd al duidelijk geweest, ik kon ze zo aanwijzen, maar dat het voor anderen ook duidelijk word geeft de burger moed.
LOEP ME MAAR aub.
Star schreef:
01-06-2017 17:22
En dat vind ik dus onzin (vond je grap prima trouwens), want het is namelijk niet de eerste keer dat er naar Kia wordt gewezen als zijnde Juun, dus zo raar zijn de reacties niet.
Ik heb dat niet eerder gezien. Dus zo vaak is dat niet gebeurd.
.
Zo kom je wel aan de 3000 berichten ja...
_Marana_ schreef:
01-06-2017 16:48
Djeez wat een gezeik zeg!
Het is juist goed dat een moderator meeleest, of het nou een Juun is of niet. Zonder meelezen kun je niet oordelen. Maar als je meeleest vorm je ongewild altijd een mening over iemand. Dat geeft niet, want dat hoeft je helemaal niet in de weg te zitten. Als iemand fout zit, zit ie fout. En bovendien zijn er meer mods die kunnen ingrijpen.

Het boeit me geen reet wie een Juun is en wie niet, zou niet weten waarom dat interessant is. Ik ga niet anders tegen of over iemand schrijven als ik vermoed dat diegene een Juun is, zou anders nogal schijnheilig zijn he.
Misschien werkt dit als de juuns 1,2 pijlers onder hun hoede krijgen waar ze niet veel mee hebben, daar zelf zelden/niet posten.
En dan geen enkele bemoeienis hebben met andere pijlers.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik werd van de week nog door FV een mattie van Impala genoemd. Alleen omdat we een keer dezelfde mening hadden. En als ik daarna iets anders vind dan Impala dan bedenkt die weer dat ik mijn meningen aangepas op de inner circle.

Schiet mij maar lek.

Tuurlijk mag ik bepaalde forummers meer dan anderen. Heeft vaak met hoeveelheid zuiggedrag te maken.
impala schreef:

Jij bent hier misschien minder vaak ;-)
impala schreef:
01-06-2017 17:20
.

Er stond geen smiley?

Kijk even terug aub.

Dat bedoel ik dus, met matties die elkaar blind steunen. Je hebt het zelf niet eens gezien, waar dit over gaat. Maar wel met de meute meebleren.

En ik kwam op deze grap omdat ik nét zelf ook voor juun gespeeld had op het modtopic.
Joh maak je er verder niet druk om.
Je hebt toch wel iets anders te doen?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
impala schreef:

Waar. Quotes graag.
charlottew88 schreef:
01-06-2017 17:15
Filmpje? Ik houd van kittenfilmpjes :heart:
Staat op mijn FB, dat lukt niet hier.
simbalabimba schreef:
01-06-2017 17:23
Misschien werkt dit als de juuns 1,2 pijlers onder hun hoede krijgen waar ze niet veel mee hebben, daar zelf zelden/niet posten.
En dan geen enkele bemoeienis hebben met andere pijlers.
Alsjeblieft niet zeg. Is wel duidelijk wie dan Actueel krijgt en wat er dan gaat gebeuren.
.
impala schreef:
Ow, jij leest ook niet alles terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven