Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 juni 2017 om 14:24
Haha Suus, dat vond ik ook. Maar het was voor een goed doel, ik ging fotograferen en heb er een paar mooie foto's aan over gehouden. Dus ik heb er geen spijt van.
zondag 11 juni 2017 om 14:29
Wat ga je met de foto's doen?Renaissance_ schreef: ↑11-06-2017 14:24Haha Suus, dat vond ik ook. Maar het was voor een goed doel, ik ging fotograferen en heb er een paar mooie foto's aan over gehouden. Dus ik heb er geen spijt van.
zondag 11 juni 2017 om 15:53
Nog niets, daarvoor zijn ze nog niet goed genoeg. Maar ik vind het erg leuk om ze te maken. En gebruik ze als bureaubladachtergrond
zondag 11 juni 2017 om 16:02
Renaissance_ schreef: ↑11-06-2017 14:24Haha Suus, dat vond ik ook. Maar het was voor een goed doel, ik ging fotograferen en heb er een paar mooie foto's aan over gehouden. Dus ik heb er geen spijt van.
Ohhhh, dan is het goed. Leuke hobby hoor
Je bent zelf een theepot
zondag 11 juni 2017 om 16:24
Leuk hoor. Ik doe het ook graag.Renaissance_ schreef: ↑11-06-2017 15:53Nog niets, daarvoor zijn ze nog niet goed genoeg. Maar ik vind het erg leuk om ze te maken. En gebruik ze als bureaubladachtergrond![]()
zondag 11 juni 2017 om 16:33
zondag 11 juni 2017 om 16:43
Heb sinds vandaag weer FB. Misschien kun je me zoeken, mijn achtergrondfoto heb ik zelf gemaakt, vanmorgen dus.SuzanneSuus schreef: ↑11-06-2017 16:33Ik heb op fb iemand van mijn werk die prachtige foto's maakt, in en net buiten de stad, ze heeft oog voor detail.
De bijna dagelijke foto's zijn steeds weer reden tot glimlachen. Natuurfoto's, gebouwen, lichtval etc
Geen idee of je fb hebt Ren maar het showen is leuk.
zondag 11 juni 2017 om 17:21
Renaissance_ schreef: ↑11-06-2017 16:43Heb sinds vandaag weer FB. Misschien kun je me zoeken, mijn achtergrondfoto heb ik zelf gemaakt, vanmorgen dus.![]()
Er ligt een dode kip in je keuken
Je bent zelf een theepot