Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 juni 2017 om 17:34
zondag 11 juni 2017 om 17:37
Omg zeg. Ik ben het zo vaak niet eens met diegenen die wel mijn matties zijn
zondag 11 juni 2017 om 17:41
Ik hoor niet bij het groepje en dan heb ik straks een ban omdat ik gewoon een eigen mening heb. Dat kan de bedoeling niet zijn. Dat zou ze vast niet willen.Ana_Isabel_ schreef: ↑11-06-2017 17:37Ik ga jullie allemaal staffen, want zoals gewoonlijk snap ik er weer niks van.
zondag 11 juni 2017 om 17:42
Fee-de-Goede schreef: ↑11-06-2017 17:41Ik hoor niet bij het groepje en dan heb ik straks een ban omdat ik gewoon een eigen mening heb. Dat kan de bedoeling niet zijn. Dat zou ze vast niet willen.![]()
Te laat! Gestaft!
zondag 11 juni 2017 om 17:45
Geen groepjes?
Echt wel. Het barst van de groepjes. En soms zijn leden van een groepje het met elkaar eens, soms niet.
Soms zijn leden van verschillende groepjes het met elkaar eens, dan wordt het een puinhoop en onoverzichtelijk bovendien.
En dan is er Nouschi, de groeploze taalverbeteraar. Als je het met haar eens bent hoor je zeker bij een groepje.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Groepjes bestaan alleen maar in the eye of the beholder. ( Kan effe niet de Nederlandse term ervoor vinden)