Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 juni 2017 om 11:38
Dat is met dat timewarpen echt wel moeilijk vast te stellen.
zaterdag 17 juni 2017 om 11:39
zaterdag 17 juni 2017 om 11:39
Je zou van minder lichtelijk paranoïde worden.Fee-de-Goede schreef: ↑17-06-2017 11:38Dat is met dat timewarpen echt wel moeilijk vast te stellen.
zaterdag 17 juni 2017 om 11:53
zaterdag 17 juni 2017 om 11:54
zaterdag 17 juni 2017 om 11:55
Je DOET daarna trouwens WEL gemeen.
En je vult dingen in die je helemaal niet kan weten.
Wel eens terugkerende geluidsoverlast gehad?
Het is een van de grootste oorzaken van stress in dit land, last hebben van een ander.
Ik krijg ook buikpijn bij het idee dat ik weer ga verhuizen naar een woonwijk, in een rijtjeshuis, in een flat misschien.
Mijn dochter wordt letterlijk ziek van geluidsoverlast, een van de redenen dat ik vrijstaand op het platteland woon, als stadsmens.
Dus als Moi er tegenop ziet, tegen een feest wat tot diep in de nacht kan duren dan begrijp ik dat en ook de zorgen om haar zoon.
Gemeen dus van JOU om daar je eigen verhaaltje van te maken puur omdat de mening van Moi in een ander topic je niet aanstaan.
zaterdag 17 juni 2017 om 11:56
Moi is eigenlijk een man.
Zonder kinderen.
Een feestbeest, niet te geloven! Zoeentje met veel lawaai.
Die de deuren open zet, speciaal voor de buren.
Geen balkondeuren hoor, maar openslaande deuren naar de tuin, waar uiteraard het grootste gedeelte van het hengstenbal plaatsvindt.
En hij is dan wel geen ouder, maar wél leraar.
Die ál z'n klassen een proefwerk gaat geven.
Niet in een proefwerkweek, maar lekker onverwacht.
Leraar Frans trouwens. Dat 'Moi' is een hint.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 17 juni 2017 om 11:57
Waarom zou je je er tegenaan bemoeien kun je je beter afvragen.
zaterdag 17 juni 2017 om 12:01
Klopt. Heb een forumpauze gehad. Alles goed?
zaterdag 17 juni 2017 om 12:01
+ontelbaarEleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 11:55Je DOET daarna trouwens WEL gemeen.
En je vult dingen in die je helemaal niet kan weten.
Wel eens terugkerende geluidsoverlast gehad?
Het is een van de grootste oorzaken van stress in dit land, last hebben van een ander.
Ik krijg ook buikpijn bij het idee dat ik weer ga verhuizen naar een woonwijk, in een rijtjeshuis, in een flat misschien.
Mijn dochter wordt letterlijk ziek van geluidsoverlast, een van de redenen dat ik vrijstaand op het platteland woon, als stadsmens.
Dus als Moi er tegenop ziet, tegen een feest wat tot diep in de nacht kan duren dan begrijp ik dat en ook de zorgen om haar zoon.
Gemeen dus van JOU om daar je eigen verhaaltje van te maken puur omdat de mening van Moi in een ander topic je niet aanstaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 juni 2017 om 12:07
Je vergeet biseksueel én een swinger.feow schreef: ↑17-06-2017 11:56Moi is eigenlijk een man.
Zonder kinderen.
Een feestbeest, niet te geloven! Zoeentje met veel lawaai.
Die de deuren open zet, speciaal voor de buren.
Geen balkondeuren hoor, maar openslaande deuren naar de tuin, waar uiteraard het grootste gedeelte van het hengstenbal plaatsvindt.
En hij is dan wel geen ouder, maar wél leraar.
Die ál z'n klassen een proefwerk gaat geven.
Niet in een proefwerkweek, maar lekker onverwacht.
Leraar Frans trouwens. Dat 'Moi' is een hint.
Ieder weekend open huis.
Belangrijk om er bij te zeggen voor de volledigheid.
zaterdag 17 juni 2017 om 12:09
Fee-de-Goede schreef: ↑17-06-2017 11:38Dat is met dat timewarpen echt wel moeilijk vast te stellen.
zaterdag 17 juni 2017 om 12:16
Fijn. Wanneer wilde je het gaan toepassen?
zaterdag 17 juni 2017 om 12:18
Dat wist iedereen zo'n beetje al hoor.