Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:26
Haha nee, niet via PB. Maar iemand postte erna direct; He hoi, wie ben je, hoe gaat het met je, heb je kinderen, hoever ben je in de behandeling en weet ik wat. Leave me alone!
zaterdag 17 juni 2017 om 19:32
Waar ben je weg van?Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑17-06-2017 19:31Man en kind zijn weer thuis van een dagje samen op padIk ben er weg van
![]()
zaterdag 17 juni 2017 om 19:38
simbalabimba schreef: ↑17-06-2017 16:23Ik dacht dat het stamcafé was ontstaan uit onvrede over wat hier soms?/vaak? gebeurt(de): heftige onenigheid, veel negativiteit e.d. ?
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:40
Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 19:34Van het forum, gok ik. Dat ze even een RL gaat zitten hebben.
O zo, dat had ik er echt niet uit op kunnen maken
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 19:41
72.63% gewijzigd
zaterdag 17 juni 2017 om 19:41
Dan ben ik niet de enige die dat vind.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:45
_Marana_ schreef: ↑17-06-2017 17:00Ik vond de napraat behoorlijk opgeknapt sinds de opening van het stamcafé. Het was hier allemaal prima bij te houden. En ineens de laatste dagen zijn er weer tig pagina's bij als je even offline bent geweest. Ik stem voor het plan dat jullie dat weer in het stamcafé gaan doen
Overigens is het bij de seksklets ook wel eens zo geweest. We hebben daar af en toe ingegrepen door met een groepje een avond slap te gaan ouwehoeren. Helaas keert dat het tij soms maar heel tijdelijk, maar toch. Het valt te proberen, al moet je wel opletten dat je kennelijk niet te luchthartig doet over de gedeelde kommer en kwel (ik volg het café totaal niet, geen idee dus wat daar dan nu wordt gepost)
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:46
Excuus, te snel diagonaal gelezen.
Ik snap jou maar ook de ander.
Als blijkt dat je 'iets' weet moet al snel duidelijk zjn waar dat vandaan komt volgens de mores. De vele nickchanges en de behoefte van sommigen om priveinfo te delen maar dat vooral niet te openbaren (*kuch*) is daar oorzaak van.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 17 juni 2017 om 19:47
Allicht. Yasmijn zou toch nog een ouderwetse woorden topic openen? Maar toen kreeg ze een ban.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:49
Ja, dat. Wat een gezeur over postitief forummen. En dat terwijl dat er niet stond. Maar ja geeft wel aan hoe bepaalde mensen dingen zelf zo negatief en en raar lezen en dat dat dus verkeerd onthouden.Lady_Voldemort schreef: ↑17-06-2017 19:25Dit stond er in de OP:
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zaterdag 17 juni 2017 om 19:53
Dat stond in de OP.
En als ik een topic ga open en in de OP schrijf dat ik een achterkleindochter ben van Queen Elizabeth dan is dat ook waar omdat het in de OP staat.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:54
.
Fijn dan zijn we snel vol. En dan kan ik het nieuwe topic favoriet maken.
zaterdag 17 juni 2017 om 19:56
zaterdag 17 juni 2017 om 19:57
zaterdag 17 juni 2017 om 19:59
Heel apart.Fee-de-Goede schreef: ↑17-06-2017 19:49Ja, dat. Wat een gezeur over postitief forummen. En dat terwijl dat er niet stond. Maar ja geeft wel aan hoe bepaalde mensen dingen zelf zo negatief en en raar lezen en dat dat dus verkeerd onthouden.