Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 juni 2017 om 20:20
Chinees is overrated.vrouwjagersma schreef: ↑11-06-2017 19:58Nou, nou, nou. Het is me allemaal wat.
En alweer at ik geen Chinees.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 11 juni 2017 om 20:20
Als de actueelpijler dan niet wordt opgedoekt (in mijn ogen nog steeds een foute beslissing), kunnen ze het beter de incidentenpijler noemen. Aanrijdingen, vermeende aanslagen, speculeren over vermiste en vermoorde personen... maar bijvoorbeeld niks over het eenzijdig opzeggen van het klimaatverdrag van Parijs door Trump cum suis. Terwijl, als iets nou ECHT gaat bepalen hoe onze toekomst eruitziet... Maar ja, daar moet je dan weer voor kunnen lezen en zo.
zondag 11 juni 2017 om 20:22
Ik zou normaliter zeggen, open een topic. Maar de ervaring leert dat je daar geen biet mee opschiet. Twee pagina's voor het over moslims gaat, of Groenlinkse gekkies.hebjehaarookweer schreef: ↑11-06-2017 20:20Als de actueelpijler dan niet wordt opgedoekt (in mijn ogen nog steeds een foute beslissing), kunnen ze het beter de incidentenpijler noemen. Aanrijdingen, vermeende aanslagen, speculeren over vermiste en vermoorde personen... maar bijvoorbeeld niks over het eenzijdig opzeggen van het klimaatverdrag van Parijs door Trump cum suis. Terwijl, als iets nou ECHT gaat bepalen hoe onze toekomst eruitziet... Maar ja, daar moet je dan weer voor kunnen lezen en zo.
zondag 11 juni 2017 om 20:22
Chinees is overrated.
Herhaling helpt.
zondag 11 juni 2017 om 20:24
Precies. Ik voel ook werkelijk geen enkele aanvechting meer.vrouwjagersma schreef: ↑11-06-2017 20:22Ik zou normaliter zeggen, open een topic. Maar de ervaring leert dat je daar geen biet mee opschiet. Twee pagina's voor het over moslims gaat, of Groenlinkse gekkies.
zondag 11 juni 2017 om 20:27
hebjehaarookweer schreef: ↑11-06-2017 20:20Als de actueelpijler dan niet wordt opgedoekt (in mijn ogen nog steeds een foute beslissing), kunnen ze het beter de incidentenpijler noemen. Aanrijdingen, vermeende aanslagen, speculeren over vermiste en vermoorde personen... maar bijvoorbeeld niks over het eenzijdig opzeggen van het klimaatverdrag van Parijs door Trump cum suis. Terwijl, als iets nou ECHT gaat bepalen hoe onze toekomst eruitziet... Maar ja, daar moet je dan weer voor kunnen lezen en zo.
Ik vind alles beter dan alle vluchtelingen/moslim shit van de laatste tijd.
zondag 11 juni 2017 om 20:30
Hèhè, we zijn eruit: je vind het dus wel degelijk verdacht. Zeg dat dan gewoon meteen..Bossanova schreef: ↑11-06-2017 20:13Snap de hysterische reacties niet op het feit dat ik iets verdacht vind. Misschien dat men niet beseft dat ik niet alle berichten over dit ongeval heb gelezen, duh. Wat ik wist toen ik het bericht plaatste was dat er een jongen een eenzijdig ongeval had gehad en zodoende op het spoor terecht was gekomen. Dat vond ik raar en toevallig, misschien zelfs verdacht. Wat maakt het uit wat ik vond, ik vroeg de mening van anderen d.m.v. een poll. Vervolgens een reeks aan gestoorde reacties van een paar forummers die mij allerlei onzin in de mond wilden leggen, zoals dat heel vaak hier gebeurt. En dan dit gezeik, haast meelijwekkend, was het niet dat ik het niet serieus kan nemen, want: te bizar. Het zoveelste topic waar getrolld moest worden. Prima hoor, niet mijn probleem.
zondag 11 juni 2017 om 20:32
+1000Eleonora-1 schreef: ↑11-06-2017 20:13Je kunt beter ophouden met reageren Bos.
Het wordt er niet beter op.
Alleen maar gênanter.
zondag 11 juni 2017 om 20:34
Ik probeer niet alleen Vrouwjagersma, maar ook mezelf te overtuigen.
Ik had enorme zin in Chinees, maar ik moest van mezelf iets eten wat ik nog in de vriezer had.
Dus eigenlijk leef ik enorm mee met dat vrouwtje Jagersma.
zondag 11 juni 2017 om 20:37
10 juni 2017 @13:45 is er een topic verwijderd met de titel " 'klimaatverandering onzin!' i.v.m. trollen... Trump passeerde ook de revue, maar het mocht er domweg niet over gaan, volgens sommigen, dus werd die discussie verstierd/ in de kiem gesmoord. Zo 'gaat' dat hier.hebjehaarookweer schreef: ↑11-06-2017 20:24Precies. Ik voel ook werkelijk geen enkele aanvechting meer.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 11-06-2017 20:40
9.93% gewijzigd
zondag 11 juni 2017 om 20:37
Oh gelukkig.
Ik schrok al, dacht dat wij culinair wel een beetje op dezelfde lijn zaten.
We houden allebei onwijs van koken enseau.
zondag 11 juni 2017 om 20:38
Ja, maak me ff lekkerBridgetteDubois schreef: ↑11-06-2017 20:37Ik heb van de week nog een loempia van de Chinees gegeten, met 2 bakjes sambal.![]()
zondag 11 juni 2017 om 20:38
Ja, wel verse Chinees natuurlijk.
zondag 11 juni 2017 om 20:40
Ik had voor vrijdag andijviestamppot. Ook vandaag maar gegeten.yasmijn schreef: ↑11-06-2017 17:56Zal ik jullie eens vertellen wat wij zo eten? Boerenkool met spekjes en rookworst en speklappen. Winterkost
Was eigenlijk voor afgelopen vrijdag bedoeld toen het koud was. Maar de man kwam met wat anders thuis. Doorgeschoven naar zaterdag maar de zamibo liep uit dus weer kansloos.
Dus nu.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 11 juni 2017 om 20:41
Gelukkig hou ik niet van sambal, dus ik ben niet jaloers.BridgetteDubois schreef: ↑11-06-2017 20:37Ik heb van de week nog een loempia van de Chinees gegeten, met 2 bakjes sambal.![]()
Ik heb onlangs ontdekt dat ik Chinees kan laten bezorgen. Das gevaarlijk.