Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
charlottew88 schreef:
15-06-2017 18:49
+1
+2

Hetzelfde geldt voor slapen zonder deken.
BridgetteDubois schreef:
15-06-2017 18:43
Ik vind naakt slapen echt verschrikkelijk. Het voelt zo.... naakt. Onveilig.
Ik slaap ook niet naakt hoor, ik slaap in mijn onderbroek.
impala schreef:
15-06-2017 18:44
De tamtam gaat snel. De noodsituatie is zojuist uitgeroepen. Geen forummer de deur uit.
Er kan niet meer uitgelogd worden, zie bugtopic.
:rofl:
Nou, daar zitten we dan :rofl:
Ik slaap het liefst in een hempje en een kort broekje, niet helemaal naakt maar ook niet heel veel aan.

Dekens gooi ik wel van me af met dit weer
Knuffelheks schreef:
15-06-2017 17:56
Nou, dat vind ik dus ook. Met tenenkrommende taalfouten ook.

Werk aan de winkel dus :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
15-06-2017 18:44
De tamtam gaat snel. De noodsituatie is zojuist uitgeroepen. Geen forummer de deur uit.
Er kan niet meer uitgelogd worden, zie bugtopic.
:rofl:
Oh briljant dit :proud:
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
FiIee schreef:
15-06-2017 18:49
+2

Hetzelfde geldt voor slapen zonder deken.
In elk geval over mijn benen anders kan ik echt niet slapen .
Verder shortje en topje .
Ginerva schreef:
15-06-2017 18:54
Ik slaap het liefst in een hempje en een kort broekje, niet helemaal naakt maar ook niet heel veel aan.

Dekens gooi ik wel van me af met dit weer
Ik doe altijd een leeg dekbedovertrek.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:04
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 18:52
Nou, daar zitten we dan :rofl:
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:04
Dat is ook nog wel een idee, bedankt voor de tip :)
En als het echt niet te doen is ga ik onder een zeiknat badlaken liggen, ter afkoeling.
Over afkoeling gesproken: wat een gejank zeg, in dat zomermoppertopic. Mag ik het honderd keer zelf hebben geopend, maar ik zal het wel ontgroeid zijn of zo.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:11
Over afkoeling gesproken: wat een gejank zeg, in dat zomermoppertopic. Mag ik het honderd keer zelf hebben geopend, maar ik zal het wel ontgroeid zijn of zo.
Ik kan daar niet lezen!
Nouschi schreef:
15-06-2017 19:14
Ik kan daar niet lezen!
Heb je een topicban?
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:11
Ik heb net ff zitten lezen daar maar idd wel een hoop gejank, het is niet dat het al weken boven de 30 graden is ofzo
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:16
Heb je een topicban?
Ik kan het zelf niet. Krijg moordneigingen anders.
Ginerva schreef:
15-06-2017 19:18
Ik heb net ff zitten lezen daar maar idd wel een hoop gejank, het is niet dat het al weken boven de 30 graden is ofzo
En dat eeuwige gejank om compensatie. Alsof dat 'warme' weer een overheidsmaatregel is of zo, om Sebastiaan te pesten.
Ginerva schreef:
15-06-2017 19:18
Welnee. Vorige week zaten we nog drie dagen heerlijk te bibberen in de regen, bij 15 graden. Maar dat vergeten ze voor het gemak.
Ik krijg net een PB: zie napraat waar een groepje achterbakse forummers zit die het erg leuk vinden om andere forummers voor gek te zetten.

Ik stel een vraag, ik forum niet zo heel vaak, dus snap er geen reet van. Is dat zo erg.
Nou zal ik dan de vraag stellen? Van wie kreeg je die PB?
Acer1968 schreef:
15-06-2017 19:30
Ik krijg net een PB: zie napraat waar een groepje achterbakse forummers zit die het erg leuk vinden om andere forummers voor gek te zetten.

Ik stel een vraag, ik forum niet zo heel vaak, dus snap er geen reet van. Is dat zo erg.
Wat voor vraag? Misschien kan ik je helpen, al is het dan op achterbakse wijze.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:24
Welnee. Vorige week zaten we nog drie dagen heerlijk te bibberen in de regen, bij 15 graden. Maar dat vergeten ze voor het gemak.
Ik wil ook compensatie hoor. Wat een hitte vandaag. Bij wie moet ik zijn? Helga of de Oat Moan man?
Fee-de-Goede schreef:
15-06-2017 19:34
Nou zal ik dan de vraag stellen? Van wie kreeg je die PB?

En nog belangrijker, naar aanleiding van welk topic?
Star schreef:
15-06-2017 19:36
En nog belangrijker, naar aanleiding van welk topic?
Neh. Wie is belangrijker, gok zomaar dat je dan al meteen weet hoe serieus je zo'n PB moet nemen.

Ach eigenlijk hoef je dat ook niet te weten, mensen die zulke PB's versturen zomaar naar je zijn sowieso niet serieus te nemen natuurlijk.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 19:43
25.04% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven