Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Fee-de-Goede schreef:
15-06-2017 19:36
Ik wil ook compensatie hoor. Wat een hitte vandaag. Bij wie moet ik zijn? Helga of de Oat Moan man?
Bij de mensen van het zomerjuich/wintermoppertopic. Het is allemaal hun schuld (6)
Fee-de-Goede schreef:
15-06-2017 19:39
Neh. Wie is belangrijker, gok zomaar dat je dan al meteen weet hoe serieus je zo'n PB moet nemen.

Ach eigenlijk hoef je dat ook niet te weten, mensen die zulke PB's versturen zomaar naar je zijn sowieso niet serieus te nemen natuurlijk.
Ik vind vooral de vraag heel belangrijk.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:42
Bij de mensen van het zomerjuich/wintermoppertopic. Het is allemaal hun schuld (6)
Ik haat echt hitte, echt. Had er ook last van vandaag.
Maar daar zijn het dikke drama queens.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:44
Eens. :fortune:
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 19:45
3.79% gewijzigd
Acer1968 schreef:
15-06-2017 19:30
Ik krijg net een PB: zie napraat waar een groepje achterbakse forummers zit die het erg leuk vinden om andere forummers voor gek te zetten.

Ik stel een vraag, ik forum niet zo heel vaak, dus snap er geen reet van. Is dat zo erg.
Waarvan akte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:44

Ja. Waar is die vraag?
Nou Acer, gooi je vraag eens in de groep. Anders zouden we nog kunnen denken dat je hier heel achterbaks een bommetje zit te droppen en PB's zit te delen.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 19:22
En dat eeuwige gejank om compensatie. Alsof dat 'warme' weer een overheidsmaatregel is of zo, om Sebastiaan te pesten.
:proud:
Nvt
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 20:06
98.48% gewijzigd
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 18:41
Ach. Op het gevaar af dat ik MissieM voor het hoofd stoot met ouwe koeien, maar mijn zoon kwam geheel gekleed het ziekenhuis binnen en in no time hadden ze alles van hem af geknipt. Tot zijn schoenen aan toe. De eerste vijf dagen daar heeft ie naakt doorgebracht, op een luier na. En niemand die het raar vond, ze deden er alleen een gordijn voor als de deur openstond, voor de praaivuzzie. Ik neem dus aan dat ze met mijn naaktheid ook zo netjes om zullen gaan, en anders maar niet want als ik buiten westen lig merk ik er toch niks van.

:sigh: Ik heb niets tegen ouwe koeien. Jij vindt mijn koeien al gauw te oud.
missie_m wijzigde dit bericht op 15-06-2017 20:01
0.07% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Acer1968 schreef:
Ik krijg net een PB: zie napraat waar een groepje achterbakse forummers zit die het erg leuk vinden om andere forummers voor gek te zetten.

Ik stel een vraag, ik forum niet zo heel vaak, dus snap er geen reet van. Is dat zo erg.
Welnee vragen stellen is niet erg, ik stel zo vaak vragen. Heb er alleen nog nooit een pb door gekregen
Acer1968 schreef:

Waarom is dat achterbaks? Daar is napraat voor zodat jullie gewoon lekker in je eigen topic kunnen zeuren en de rest die het gezeur gezeur vindt hier.
Heeft niemand last van elkaar. Is toch allemaal al zo moeilijk als het warm is :biggrin:

En jij mag nu hier verhaal komen halen en de bange poepdoos die de PB stuurde blijft in het zomertopic wachten? Tja.
FiIee schreef:
15-06-2017 19:55
Even voor de duidelijkheid: die pb waar Acer over schrijft komt zeker weten niet van mij. Ik weet dat jullie dat door dat gedoe wel kunnen gaan denken, maar ik heb daar niets mee te maken. Laat dat duidelijk zijn. Voordat ik daarvan verdacht ga worden.
Kom op Filee. Uit die slachtofferrol. Niemand die hier jouw naam noemde. Je maakt jezelf nu veel te belangrijk.
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 20:00
Kom op Filee. Uit die slachtofferrol. Niemand die hier jouw naam noemde. Je maakt jezelf nu veel te belangrijk.
Slachtofferrol :whut:

Ik kom alleen even melden dat die niet van mij komt. Verder zeg ik niet. Jij maakt er dingen bij die niet zo zijn.
FiIee schreef:
Even voor de duidelijkheid: die pb waar Acer over schrijft komt zeker weten niet van mij. Ik weet dat jullie dat door dat gedoe wel kunnen gaan denken, maar ik heb daar niets mee te maken. Laat dat duidelijk zijn. Voordat ik daarvan verdacht ga worden.
Dat gedoe roep je zelf in het leven hoor. Maar ik begrijp dat je hoog nodig weer even de aandacht moest vestigen op het door jouzelf aangezwengelde gedoe, want het ging toch alweer zo'n anderhalf uur niet over jou. En dan zometeen weer jengelen dat je zo veel kritiek krijgt natuurlijk, boehoeh.
Oh dat meld ik even dat ik het ook niet was.

Als iedereen dat nou even doet!! Wat een dom gedoe.
LV ik zie jou nog niets ontkennen. Dan was jij het denk ik hé van die PB?
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 20:02
Oh dat meld ik even dat ik het ook niet was.

Als iedereen dat nou even doet!! Wat een dom gedoe.
Jij maakt het weer veel te groot :facepalm:
Afbeelding
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 20:02
Dat gedoe roep je zelf in het leven hoor. Maar ik begrijp dat je hoog nodig weer even de aandacht moest vestigen op het door jouzelf aangezwengelde gedoe, want het ging toch alweer zo'n anderhalf uur niet over jou. En dan zometeen weer jengelen dat je zo veel kritiek krijgt natuurlijk, boehoeh.
Jeetje :facepalm:
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 19:58
Waarom is dat achterbaks? Daar is napraat voor zodat jullie gewoon lekker in je eigen topic kunnen zeuren en de rest die het gezeur gezeur vindt hier.
Heeft niemand last van elkaar. Is toch allemaal al zo moeilijk als het warm is :biggrin:

En jij mag nu hier verhaal komen halen en de bange poepdoos die de PB stuurde blijft in het zomertopic wachten? Tja.
Als het achtebaks zou zijn dan zou het wel via pb's gaan, hier op dit topic wordt gewoon zoals het volgens de regels van dit topic voorschrijven gepraat. Niets achterbaks aan idd
FiIee schreef:
Heb je die memo niet gehad? De wereld blijkt toch nìet om jou te draaien.

En voor de rest verwijs ik je naar mijn post aan jou van vanochtend in dit topic.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
FiIee schreef:
15-06-2017 20:04
Jij maakt het weer veel te groot :facepalm:
Nee hoor. Ik hou je een spiegel voor.
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 20:03
LV ik zie jou nog niets ontkennen. Dan was jij het denk ik hé van die PB?
Je kent haar toch, tuurlijk was het lv.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
https://www.youtube.com/watch?v=2g5Hz17C4is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven