Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 juni 2017 om 19:42
Bij de mensen van het zomerjuich/wintermoppertopic. Het is allemaal hun schuldFee-de-Goede schreef: ↑15-06-2017 19:36Ik wil ook compensatie hoor. Wat een hitte vandaag. Bij wie moet ik zijn? Helga of de Oat Moan man?
donderdag 15 juni 2017 om 19:44
Ik vind vooral de vraag heel belangrijk.Fee-de-Goede schreef: ↑15-06-2017 19:39Neh. Wie is belangrijker, gok zomaar dat je dan al meteen weet hoe serieus je zo'n PB moet nemen.
Ach eigenlijk hoef je dat ook niet te weten, mensen die zulke PB's versturen zomaar naar je zijn sowieso niet serieus te nemen natuurlijk.
donderdag 15 juni 2017 om 19:44
Ik haat echt hitte, echt. Had er ook last van vandaag.Lady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 19:42Bij de mensen van het zomerjuich/wintermoppertopic. Het is allemaal hun schuld![]()
Maar daar zijn het dikke drama queens.
donderdag 15 juni 2017 om 19:45
Eens.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 19:45
3.79% gewijzigd
donderdag 15 juni 2017 om 19:45
Waarvan akte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 15 juni 2017 om 19:46
Ja. Waar is die vraag?
donderdag 15 juni 2017 om 19:50
Lady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 19:22En dat eeuwige gejank om compensatie. Alsof dat 'warme' weer een overheidsmaatregel is of zo, om Sebastiaan te pesten.
donderdag 15 juni 2017 om 19:55
Lady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 18:41Ach. Op het gevaar af dat ik MissieM voor het hoofd stoot met ouwe koeien, maar mijn zoon kwam geheel gekleed het ziekenhuis binnen en in no time hadden ze alles van hem af geknipt. Tot zijn schoenen aan toe. De eerste vijf dagen daar heeft ie naakt doorgebracht, op een luier na. En niemand die het raar vond, ze deden er alleen een gordijn voor als de deur openstond, voor de praaivuzzie. Ik neem dus aan dat ze met mijn naaktheid ook zo netjes om zullen gaan, en anders maar niet want als ik buiten westen lig merk ik er toch niks van.
missie_m wijzigde dit bericht op 15-06-2017 20:01
0.07% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 15 juni 2017 om 19:56
Welnee vragen stellen is niet erg, ik stel zo vaak vragen. Heb er alleen nog nooit een pb door gekregen
donderdag 15 juni 2017 om 19:58
Waarom is dat achterbaks? Daar is napraat voor zodat jullie gewoon lekker in je eigen topic kunnen zeuren en de rest die het gezeur gezeur vindt hier.
Heeft niemand last van elkaar. Is toch allemaal al zo moeilijk als het warm is
En jij mag nu hier verhaal komen halen en de bange poepdoos die de PB stuurde blijft in het zomertopic wachten? Tja.
donderdag 15 juni 2017 om 20:00
Kom op Filee. Uit die slachtofferrol. Niemand die hier jouw naam noemde. Je maakt jezelf nu veel te belangrijk.
donderdag 15 juni 2017 om 20:01
Slachtofferrol-Puss-in-Bootz- schreef: ↑15-06-2017 20:00Kom op Filee. Uit die slachtofferrol. Niemand die hier jouw naam noemde. Je maakt jezelf nu veel te belangrijk.
Ik kom alleen even melden dat die niet van mij komt. Verder zeg ik niet. Jij maakt er dingen bij die niet zo zijn.
donderdag 15 juni 2017 om 20:02
Dat gedoe roep je zelf in het leven hoor. Maar ik begrijp dat je hoog nodig weer even de aandacht moest vestigen op het door jouzelf aangezwengelde gedoe, want het ging toch alweer zo'n anderhalf uur niet over jou. En dan zometeen weer jengelen dat je zo veel kritiek krijgt natuurlijk, boehoeh.
donderdag 15 juni 2017 om 20:04
Jij maakt het weer veel te groot-Puss-in-Bootz- schreef: ↑15-06-2017 20:02Oh dat meld ik even dat ik het ook niet was.
Als iedereen dat nou even doet!! Wat een dom gedoe.
donderdag 15 juni 2017 om 20:04
JeetjeLady_Voldemort schreef: ↑15-06-2017 20:02Dat gedoe roep je zelf in het leven hoor. Maar ik begrijp dat je hoog nodig weer even de aandacht moest vestigen op het door jouzelf aangezwengelde gedoe, want het ging toch alweer zo'n anderhalf uur niet over jou. En dan zometeen weer jengelen dat je zo veel kritiek krijgt natuurlijk, boehoeh.
donderdag 15 juni 2017 om 20:05
Als het achtebaks zou zijn dan zou het wel via pb's gaan, hier op dit topic wordt gewoon zoals het volgens de regels van dit topic voorschrijven gepraat. Niets achterbaks aan idd-Puss-in-Bootz- schreef: ↑15-06-2017 19:58Waarom is dat achterbaks? Daar is napraat voor zodat jullie gewoon lekker in je eigen topic kunnen zeuren en de rest die het gezeur gezeur vindt hier.
Heeft niemand last van elkaar. Is toch allemaal al zo moeilijk als het warm is![]()
En jij mag nu hier verhaal komen halen en de bange poepdoos die de PB stuurde blijft in het zomertopic wachten? Tja.
Heb je die memo niet gehad? De wereld blijkt toch nìet om jou te draaien.
En voor de rest verwijs ik je naar mijn post aan jou van vanochtend in dit topic.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Je kent haar toch, tuurlijk was het lv.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑15-06-2017 20:03LV ik zie jou nog niets ontkennen. Dan was jij het denk ik hé van die PB?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.