Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 21:32
Het zijn Chihuahua's.
Maar ze lijken nu een beetje op twee beertjes.
Ja :love:

Hele lieve beertjes :love:

Ik heb helemaal niks met honden en al helemaal niet met chi's, maar die van jou zijn om op te vreten.
Fee-de-Goede schreef:
15-06-2017 21:29
Vanwaar de fascinatie van die 2 ineens?
We kregen het er afgelopen week over, weet het ook niet meer precies. Maar idd Wompie en Elsa/fluim/rochel prypppp.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eleonora-1 schreef:
Het zijn Chihuahua's.
:flirting:
Life is short. Eat dessert first.
Anders ga ik nog even door over Wompie en consorten...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eleonora-1 schreef:
Het zijn Chihuahua's.
Heb jij Chihuahua pups? Té schattig! Mijn zusje heeft drie Chi's en had laatst ook pups. Wat hb ik me in moeten houden om er geen te nemen zeg :)
En weer een paar posts opeens ertussen. Als je geen leven hebt, kan je alles opnieuw lezen. Gratis en voor niets nieuwe posts!
Nouschi schreef:
15-06-2017 21:38
Sowieso snap ik het nog steeds niet. Vooral niet wat er ineens in Stora voer, toen ze Wompie werd. Fluim was altijd al een beetje weird, maar Stora was gewoon echt leuk en grappig. En toen werd ze Wompie en toen was er ineens geen land meer mee te bezeilen, pryppp. Heel vaag.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 21:04
Edit: nou jaa. Ik kwoot Solo en mijn reactie wordt vóór het gekwote bericht geplaatst :O

Ik moet even gaan liggen hoor. Op Solo's plavuizen.
:rofl:
Nouschi schreef:
Ja, leuk.
Wat was jouw vorige nick ook alweer?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
15-06-2017 21:35
Wat ben je snel terug.
Dat krijg je met die kleine hondjes hè, ben je snel klaar met knuffelen. :puppy:
Ze liggen gezellig naast me.
Ik multitask.
Knuffelforummen.
Gaat heel goed zo met de ventilator er bij.
Nouschi schreef:
15-06-2017 21:36
We kregen het er afgelopen week over, weet het ook niet meer precies. Maar idd Wompie en Elsa/fluim/rochel prypppp.
Ik vrees dat dat mijn schuld was... ik schreef dat Leo niet brabbelde zolang ze geen dingen als "pryppp" ging schrijven.

Ik zal me even gaan zitten schamen in het hoekje daar linksachter en een excuusepistel opstellen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 21:35
Ja :love:

Hele lieve beertjes :love:

Ik heb helemaal niks met honden en al helemaal niet met chi's, maar die van jou zijn om op te vreten.
Ze zijn aandoenlijk he?
Dat is het denk ik.
Vast heel stom hoor, maar deze vind ik echt zo verschrikkelijk mooi.

https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4
Mamavaneenwondertje97 schreef:
Heb jij Chihuahua pups? Té schattig! Mijn zusje heeft drie Chi's en had laatst ook pups. Wat hb ik me in moeten houden om er geen te nemen zeg :)
Tis toch een hele hond he?
Bij twijfel niet doen is mijn motto.

:)
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 21:49

Heb je kort of langharige chihuahuas ?
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 21:40
Sowieso snap ik het nog steeds niet. Vooral niet wat er ineens in Stora voer, toen ze Wompie werd. Fluim was altijd al een beetje weird, maar Stora was gewoon echt leuk en grappig. En toen werd ze Wompie en toen was er ineens geen land meer mee te bezeilen, pryppp. Heel vaag.
Echt zo raar idd! Ik vond haar heel leuk in het begin. Ze begon met een voetbaltopic terwijl ze er de ballen verstand van had, echt lachen was dat. Heel veel lol mee gehad. En opeens was er iets en...klaar. Fluim was altijd al weird idd.
Opeens was ze ook weg trouwens en ik had de indruk dat ze gestalkt werd door Fluim of zo en daarom wegging.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 21:47

Hé, die heb je van mij.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 21:47

Absoluut niet stom, dit is prachtig!

Solo heeft dat een tijd geleden nog gepost hier.
Solomio schreef:
15-06-2017 21:52
Hé, die heb je van mij.
Dat.
Dus.
Nouschi schreef:
Echt zo raar idd! Ik vond haar heel leuk in het begin. Ze begon met een voetbaltopic terwijl ze er de ballen verstand van had, echt lachen was dat. Heel veel lol mee gehad. En opeens was er iets en...klaar. Fluim was altijd al weird idd.
Opeens was ze ook weg trouwens en ik had de indruk dat ze gestalkt werd door Fluim of zo en daarom wegging.
Er was ook op een gegeven moment een topic van Elsa, 'Sorrie Wompie' of zo. Maar dat werd al rap weggehaald. Maffe toestand.

Maar dat WK topic (volgens mij werden het er uiteindelijk drie :rofl: ) was echt een hoogtepunt in de forumgeschiedenis. Man, wat heb ik gelachen.
Pretzel66 schreef:
15-06-2017 21:50
Heb je kort of langharige chihuahuas ?
De reu is kortharig, hij lijkt op een teddybeertje (met boedhabuik) met bruine vlekken in zijn witte vacht en bruine oortjes. Alleen om kop moet je al lachen.
Het teefje heeft lang haar en van die Paula (dat kindertoetjesmerk) blanke vla met chocoladevlekken. En zij loenst een beetje. Heel erg schattig.
Solomio schreef:
Hé, die heb je van mij.
Nietes. Ik hoorde hem vandaag op de radio, en dochter maar mopperen, maar man en ik zetten het ding ineens op windkracht tien en nu zijn we dus fan. Man en ik dus, dochter niet.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 21:58
Nietes. Ik hoorde hem vandaag op de radio, en dochter maar mopperen, maar man en ik zetten het ding ineens op windkracht tien en nu zijn we dus fan. Man en ik dus, dochter niet.
Ik heb em al 2x gedeeld op FB. Heb je me daar onder de negeer?
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 21:49

Ja daarom. Ooit wil k een hond, een lekkere stoere. Geen vechthond-stoer, maar een Bordercollie ofzo of een Patrijs. Eentje waar je mee op pad moet. Maar eerst allebei onze huidige studie afen verhuizen. Nu wonen we te klein en met kind, 2 banen en 2 studies is een hond geen optie.
Wauw wat een mooi nummer zeg. Ik kende het nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven