Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
15-06-2017 22:00
Ik heb em al 2x gedeeld op FB. Heb je me daar onder de negeer?
Echt???

Ik ga me nu even in een hoekje zitten schamen.

Maar we zijn het in ieder geval eensch :D
BridgetteDubois schreef:
15-06-2017 22:01
Wauw wat een mooi nummer zeg. Ik kende het nog niet.
Ik wel, van Simon en Karbonkel. Maar deze is veel mooier, en dat hoor je me niet snel zeggen over een cover.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 22:02
Echt???

Ah mooi, mag ik er weer uit dan, uit dat hoekje? Krijg een beetje zere benen zo. Zal de leeftijd wel zijn.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 22:02
Echt???

Ik vind die mijnheer zo leuk. En dat vind ik niet snel van mijnheren. :lol:
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Het blijft een zeikerig liedje.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 21:56
Er was ook op een gegeven moment een topic van Elsa, 'Sorrie Wompie' of zo. Maar dat werd al rap weggehaald. Maffe toestand.

Maar dat WK topic (volgens mij werden het er uiteindelijk drie :rofl: ) was echt een hoogtepunt in de forumgeschiedenis. Man, wat heb ik gelachen.
Ja was iets raars aan de hand. Doornroosje weet het wel :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
15-06-2017 22:06
Ik vind die mijnheer zo leuk. En dat vind ik niet snel van mijnheren. :lol:
:lol:

Ik vind het ook een leuke meneer.
Binnenkort maar weer eens een rondje zwangerosaurussen doen LV! :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 22:09
:lol:

Ik vind het ook een leuke meneer.
Dat was nou net het enige wat ik niet leuk vond..
Nouschi schreef:
15-06-2017 22:11
Binnenkort maar weer eens een rondje zwangerosaurussen doen LV! :proud:

Zeg, je kunt ook overdrijven hoor.

Of zijn er weer ledenstops? Dan ben ik je man!
Er was idd iets raars aan de hand. Maar geen idee wat er gebeurd was. Sorry Nous. ;-D

En eens over de leuke meneer.
Life is short. Eat dessert first.
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 21:58
De reu is kortharig, hij lijkt op een teddybeertje (met boedhabuik) met bruine vlekken in zijn witte vacht en bruine oortjes. Alleen om kop moet je al lachen.
Het teefje heeft lang haar en van die Paula (dat kindertoetjesmerk) blanke vla met chocoladevlekken. En zij loenst een beetje. Heel erg schattig.
Oh wat klinken ze lief !
Heb je al gegadigden ? En nee ik niet heb al twee monsters rondrennen gewoon belangstelling.
Lady_Voldemort schreef:
15-06-2017 22:12
Zeg, je kunt ook overdrijven hoor.

Of zijn er weer ledenstops? Dan ben ik je man!
Dat gaan we even uitzoeken! :rofl:
Pretzel66 schreef:
15-06-2017 22:19
Oh wat klinken ze lief !
Heb je al gegadigden ? En nee ik niet heb al twee monsters rondrennen gewoon belangstelling.
Nee, nog niet.
Maar we zijn ook nog niet echt op zoek.
:)
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 21:32
Het zijn Chihuahua's.
Maar ze lijken nu een beetje op twee beertjes.
:flirting:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 21:49
Tis toch een hele hond he?
Bij twijfel niet doen is mijn motto.

:)
Ja vind ik ook. Ik wil ook weer heel graag een hond maar ik heb er de tijd niet voor en ik wil niet een baasje zijn die geen aandacht heeft voor haar hond. Als ik ooit weer een hond neem wil ik daar veel aandacht aan besteden. Dat verdient zo'n beestje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 21:58
De reu is kortharig, hij lijkt op een teddybeertje (met boedhabuik) met bruine vlekken in zijn witte vacht en bruine oortjes. Alleen om kop moet je al lachen.
Het teefje heeft lang haar en van die Paula (dat kindertoetjesmerk) blanke vla met chocoladevlekken. En zij loenst een beetje. Heel erg schattig.
:flirting:
Mijn beste vriendin heeft een chihuahua. Die kleine denkt dat ze een rottweiler is. Als wij met haar gaan wandelen blaft ze heel stoer naar hele grote honden en dan zie je die honden kijken zo van ?????? Wat is dat? :rofl:
charlottew88 schreef:
15-06-2017 22:47
Ja vind ik ook. Ik wil ook weer heel graag een hond maar ik heb er de tijd niet voor en ik wil niet een baasje zijn die geen aandacht heeft voor haar hond. Als ik ooit weer een hond neem wil ik daar veel aandacht aan besteden. Dat verdient zo'n beestje.
Ik moet sowieso geen hond hoor. Het was al een hele stap om een kat in huis te nemen, want mijn moeder was zo'n kattenvrouwtje en daar heb ik behoorlijk traumatische herinneringen aan overgehouden, qua stank en ongeplande nestjes en zo. Magoe, het bloed kruipt waar het niet gaan kan en nu is er dus toch een (gecastreerde) poes, en we zijn echt dol op het beestje met zijn allen. Maar een hond wordt me echt te gortig. Af en toe een weekend op een hond passen vind ik leuk (mits hond niet hier in huis hoeft), maar dan heb je het wel gehad. Laten we het erop houden dat ik honden best leuk vind, als het maar andermans honden zijn :D
charlottew88 schreef:
15-06-2017 22:54
Mijn beste vriendin heeft een chihuahua. Die kleine denkt dat ze een rottweiler is. Als wij met haar gaan wandelen blaft ze heel stoer naar hele grote honden en dan zie je die honden kijken zo van ?????? Wat is dat? :rofl:
Wie niet groot is, moet slim zijn :lightbulb:

Mijn middelgrote hond denkt daarentegen dat ze een kat is. Als je alles toelaat, gaat ze in de vensterbank voor het raam zitten kijken. :rofl:
Solomio schreef:
15-06-2017 22:00
Ik heb em al 2x gedeeld op FB. Heb je me daar onder de negeer?
Stomme FB, ik heb dat ook niet gezien. En ik hou ook wel van meneer.

Hier in zijn gewone doen ook :heart: https://youtu.be/G19UqSnNuO8
charlottew88 schreef:
15-06-2017 22:54
Ze zijn heel stoer en waaks.
Het waren tempelbewakers in Zuid Amerika ooit.
Beetje grootheidswaanzin is ze niet vreemd.
:proud:
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 23:03
Stomme FB, ik heb dat ook niet gezien. En ik hou ook wel van meneer.

Hier in zijn gewone doen ook :heart: https://youtu.be/G19UqSnNuO8
Ik krijg echt de rillingen van zijn stem. Verschrikkelijk naar.
Eleonora-1 schreef:
15-06-2017 23:05
Ze zijn heel stoer en waaks.
Het waren tempelbewakers in Zuid Amerika ooit.
Beetje grootheidswaanzin is ze niet vreemd.
:proud:
Het zijn pitbulls.
MoirenPhae schreef:
15-06-2017 23:06
Het zijn pitbulls.
Ze zijn vrij gevaarlijk ja....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven