Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oudblond schreef:
16-06-2017 17:05
Tijdje geleden in een restaurant zaten ouders met een tweeling. Ruzie, herrie, kleurplaten, potloden door de tent. En toen dat niet meer leuk was, begon de strooptocht. Kin op andermans tafel en naar het eten graaien. Er was al een glas wijn omgegooid en nog grepen die ouders niet in. Ik heb de tweeling aan de hand genomen en naar hun ouders gebracht met de boodschap dat ze de kinderen toch echt zelf moeten voeden en opvoeden. Werd me niet in dank afgenomen want waar bemoeide ik me mee?!!!! Nou met kwijl van anderemans grut uit mijn bord houden.
Ik begrijp ook niet dat een restauranteigenaar dat soort "klanten"er niet uit mikt.
Dicca schreef:
16-06-2017 17:07
Ik had je tandjes laten spugen :mrgreen:
Jij zou MoirenPhae aanvallen?
shifty schreef:
Erger jij je nou aan mijn futiele ergernissen? :biggrin:
Yup. Heel erg ook. Denk zal me dan maar even uiten, blijkbaar is dat gewenst.
Dicca schreef:
Had je maar beter op je kind moeten letten. Pfffffff
Oudblond schreef:
Tijdje geleden in een restaurant zaten ouders met een tweeling. Ruzie, herrie, kleurplaten, potloden door de tent. En toen dat niet meer leuk was, begon de strooptocht. Kin op andermans tafel en naar het eten graaien. Er was al een glas wijn omgegooid en nog grepen die ouders niet in. Ik heb de tweeling aan de hand genomen en naar hun ouders gebracht met de boodschap dat ze de kinderen toch echt zelf moeten voeden en opvoeden. Werd me niet in dank afgenomen want waar bemoeide ik me mee?!!!! Nou met kwijl van anderemans grut uit mijn bord houden.
Vind het wel een goeie van je.

Misschien kan je van mensen die zo hun kinderen opvoeden niet anders verwachten dan zo'n rare reactie
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 17:08
Jij zou MoirenPhae aanvallen?
En dat ga jij aan mij nog vragen? :mrgreen:
Dicca schreef:
16-06-2017 17:10
En dat ga jij aan mij nog vragen? :mrgreen:
Tja, ik ken je niet, dus kan niet inschatten hoe je dat bedoelde.
charlottew88 schreef:
16-06-2017 15:48
Toen ik in Frankrijk op vakantie was zag ik ook nooit rondrennende gillende kinderen in een restaurant daar zaten zelfs de kleintjes rustig aan tafel.

Dit vind ik altijd verbazingwekkend deze taferelen, want op campings zie ik echt anders. Tot laat in de nacht nog rondrennende kutkoters met pestpoedels.
Dicca schreef:
Mensen die niet kunnen communiceren hebben inderdaad wel vaker de behoefte om fysiek te worden.
Gezellig dat je er weer bent. Ik miste je al.
Ttass30 schreef:
16-06-2017 17:09
Had je maar beter op je kind moeten letten. Pfffffff
:mrgreen:
MoirenPhae schreef:
Mensen die niet kunnen communiceren hebben inderdaad wel vaker de behoefte om fysiek te worden.
Gezellig dat je er weer bent. Ik miste je al.
Laf joe 2 :bigkiss:
Star schreef:
Dit vind ik altijd verbazingwekkend deze taferelen, want op campings zie ik echt anders. Tot laat in de nacht nog rondrennende kutkoters met pestpoedels.

Charlotte bedoelt denk ik de Franse native kindertjes, niet de toeristenkindertjes op campings.

Wij hadden de afgelopen vakantie in maart de laatste week een adults only hotel. Nooit meer wat anders.
Wat een zaligheid.
Star schreef:
Zal vast aan het soort mens/publiek en dus soort vakantie liggen.

Denk kop hem er maar even in. :proud:
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:09
Yup. Heel erg ook. Denk zal me dan maar even uiten, blijkbaar is dat gewenst.

Jazeker, therapeutisch heel verantwoord.

:there:

(en dit ook)
Wat lijken jullie op @pejeka.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Dicca schreef:
16-06-2017 17:12
Laf joe 2 :bigkiss:
Jokkie.
En de shit gaat de ven hitten in 3...2...
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 17:15
Afbeelding
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 17:15
Doe es niet zo provoceren jij :whip: .

.
:proud:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
simbalabimba schreef:
16-06-2017 17:14
Wat lijken jullie op @pejeka.

Wat nu? Zitten we zonder het zelf door te hebben ineens ongefundeerd te zeiken over al die nadelen van al die allochtonen in al die achterstandwijken die je schijnbaar het sterkst ervaart als je zelf in een holland-glorie-kneuterdorp woont?

:whut:
shifty schreef:
16-06-2017 16:49
Ik heb dat gehad op een begrafenis. Toen zat er ook iemand met een jengelende huilende baby en toen vond ik wel moeilijk om er iets van te zeggen. Ik wilde natuurlijk ook de goeie sfeer niet verpesten ..
Mijn zoontje was 4 maanden toen ik een begrafenis had van een heel dierbaar familielid. Goddank is het in mijn omgeving heel gewoon om je kind mee te nemen naar allerlei gelegenheden en wordt er niets gezegd als ze laten merken dat ze er zijn.
Als ik al oppas had kunnen regelen had ik het nog niet gedaan. En weggaan omdat een baby huilt doe ik ook niet. Wat een nonsensica.
-Kia-Ora- schreef:
16-06-2017 17:18
Doe es niet zo provoceren jij :whip: .

.
:proud:

:smooch:
yasmijn schreef:
16-06-2017 17:12
Charlotte bedoelt denk ik de Franse native kindertjes, niet de toeristenkindertjes op campings.

Wij hadden de afgelopen vakantie in maart de laatste week een adults only hotel. Nooit meer wat anders.
Wat een zaligheid.

Als het een poedel heeft is het native :rofl:
En die gasten zijn altijd native in eigen land ;-)
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:17
Afbeelding
Die ga ik opslaan :mrgreen:
Mamavaneenwondertje97 schreef:
16-06-2017 17:21
Mijn zoontje was 4 maanden toen ik een begrafenis had van een heel dierbaar familielid. Goddank is het in mijn omgeving heel gewoon om je kind mee te nemen naar allerlei gelegenheden en wordt er niets gezegd als ze laten merken dat ze er zijn.
Als ik al oppas had kunnen regelen had ik het nog niet gedaan. En weggaan omdat een baby huilt doe ik ook niet. Wat een nonsensica.
Met deze nick hoef je dit niet eens te vertellen :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven