Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 17:07
Ik begrijp ook niet dat een restauranteigenaar dat soort "klanten"er niet uit mikt.Oudblond schreef: ↑16-06-2017 17:05Tijdje geleden in een restaurant zaten ouders met een tweeling. Ruzie, herrie, kleurplaten, potloden door de tent. En toen dat niet meer leuk was, begon de strooptocht. Kin op andermans tafel en naar het eten graaien. Er was al een glas wijn omgegooid en nog grepen die ouders niet in. Ik heb de tweeling aan de hand genomen en naar hun ouders gebracht met de boodschap dat ze de kinderen toch echt zelf moeten voeden en opvoeden. Werd me niet in dank afgenomen want waar bemoeide ik me mee?!!!! Nou met kwijl van anderemans grut uit mijn bord houden.
vrijdag 16 juni 2017 om 17:09
Vind het wel een goeie van je.Oudblond schreef: ↑16-06-2017 17:05Tijdje geleden in een restaurant zaten ouders met een tweeling. Ruzie, herrie, kleurplaten, potloden door de tent. En toen dat niet meer leuk was, begon de strooptocht. Kin op andermans tafel en naar het eten graaien. Er was al een glas wijn omgegooid en nog grepen die ouders niet in. Ik heb de tweeling aan de hand genomen en naar hun ouders gebracht met de boodschap dat ze de kinderen toch echt zelf moeten voeden en opvoeden. Werd me niet in dank afgenomen want waar bemoeide ik me mee?!!!! Nou met kwijl van anderemans grut uit mijn bord houden.
Misschien kan je van mensen die zo hun kinderen opvoeden niet anders verwachten dan zo'n rare reactie
vrijdag 16 juni 2017 om 17:10
En dat ga jij aan mij nog vragen?
vrijdag 16 juni 2017 om 17:10
charlottew88 schreef: ↑16-06-2017 15:48Toen ik in Frankrijk op vakantie was zag ik ook nooit rondrennende gillende kinderen in een restaurant daar zaten zelfs de kleintjes rustig aan tafel.
Dit vind ik altijd verbazingwekkend deze taferelen, want op campings zie ik echt anders. Tot laat in de nacht nog rondrennende kutkoters met pestpoedels.
vrijdag 16 juni 2017 om 17:12
Laf joe 2MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 17:10Mensen die niet kunnen communiceren hebben inderdaad wel vaker de behoefte om fysiek te worden.
Gezellig dat je er weer bent. Ik miste je al.
vrijdag 16 juni 2017 om 17:12
Charlotte bedoelt denk ik de Franse native kindertjes, niet de toeristenkindertjes op campings.
Wij hadden de afgelopen vakantie in maart de laatste week een adults only hotel. Nooit meer wat anders.
Wat een zaligheid.
vrijdag 16 juni 2017 om 17:13
vrijdag 16 juni 2017 om 17:13
Fee-de-Goede schreef: ↑16-06-2017 17:09Yup. Heel erg ook. Denk zal me dan maar even uiten, blijkbaar is dat gewenst.
Jazeker, therapeutisch heel verantwoord.
(en dit ook)
vrijdag 16 juni 2017 om 17:17
vrijdag 16 juni 2017 om 17:18
Doe es niet zo provoceren jij
.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 16 juni 2017 om 17:18
Wat nu? Zitten we zonder het zelf door te hebben ineens ongefundeerd te zeiken over al die nadelen van al die allochtonen in al die achterstandwijken die je schijnbaar het sterkst ervaart als je zelf in een holland-glorie-kneuterdorp woont?
vrijdag 16 juni 2017 om 17:21
Mijn zoontje was 4 maanden toen ik een begrafenis had van een heel dierbaar familielid. Goddank is het in mijn omgeving heel gewoon om je kind mee te nemen naar allerlei gelegenheden en wordt er niets gezegd als ze laten merken dat ze er zijn.
Als ik al oppas had kunnen regelen had ik het nog niet gedaan. En weggaan omdat een baby huilt doe ik ook niet. Wat een nonsensica.
vrijdag 16 juni 2017 om 17:21
Als het een poedel heeft is het native
En die gasten zijn altijd native in eigen land
vrijdag 16 juni 2017 om 17:22
vrijdag 16 juni 2017 om 17:23
Met deze nick hoef je dit niet eens te vertellenMamavaneenwondertje97 schreef: ↑16-06-2017 17:21Mijn zoontje was 4 maanden toen ik een begrafenis had van een heel dierbaar familielid. Goddank is het in mijn omgeving heel gewoon om je kind mee te nemen naar allerlei gelegenheden en wordt er niets gezegd als ze laten merken dat ze er zijn.
Als ik al oppas had kunnen regelen had ik het nog niet gedaan. En weggaan omdat een baby huilt doe ik ook niet. Wat een nonsensica.