Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
sassa_82 schreef:
16-06-2017 17:57
Ja, want iedereen moet rekening houden met jouw! Er zijn vast wel andere kamers die niet aan de balkon kant grensen waar kind kan leren voor een keertje.
Jou.
Grenzen.
Solomio schreef:
16-06-2017 17:59
Ja, want iedereen woont in een huis met minimaal 6 kamers?
Volgens mij ging het niet om het leren, maar om het slapen.
En het leren. Ze zijn ook al een tijdje aan het testen.
Star schreef:
16-06-2017 18:00
Jou.
Grenzen.
Balkonkant.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
Balkonkant.

Daar twijfelde ik nog even over ;-)
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:58
Zie hier je buren.

:applause:
Solomio schreef:
Balkonkant.
grenzen
MoirenPhae schreef:
16-06-2017 18:03
grenzen

Moztert.
Oudblond schreef:
16-06-2017 17:59
Noeschi: De TO van het 15 euro topic is heeel antroposofisch. Dat zie je toch heel goed in haar reacties? :whistle:
Haha, jij dacht dus hetzelfde.
Moi: flinke kortsluiting in de buurt veroorzaken? Voordelen: Zoon kan leren bij daglicht en om te slapen heeft hij geen licht nodig, alle buren komen even tot rust en er is tijd voor goede gesprekken. Nadeel: babyboom over 9 maanden.
oudblond wijzigde dit bericht op 16-06-2017 18:07
1.28% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Star was me voor!
Solomio schreef:
Balkonkant.
Haha, ik heb niet eens verder gekeken.
yasmijn schreef:
16-06-2017 17:12
Charlotte bedoelt denk ik de Franse native kindertjes, niet de toeristenkindertjes op campings.

Wij hadden de afgelopen vakantie in maart de laatste week een adults only hotel. Nooit meer wat anders.
Wat een zaligheid.
Ja klopt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:58
Zie hier je buren.
:rofl:
Star schreef:
16-06-2017 17:48
Welke cultuur? Heb je het over een andere dan de NL cultuur? Ik zie het hier in NL per regio verschillen.
Ik zie gewoon verschil per persoon en per situatie.

Op mijn trouwdag was er in het stadhuis een caravaan van kinderwagens.
Op mijn trouwfeest een paar dagen later waren alleen kinderen boven de 14.

Verder niet over nagedacht overigens, trouwen was om 11 uur in de ochtend, feesten op een zaterdag vanaf 20.00 uur.

Ik vind dat kinderen zowat overal bij kunnen zijn. Ik vind ook dat er best verwacht mag worden, van ouders, dat hun kinderen (weer afhankelijk van de gelegenheid) geen overlast veroorzaken.
En dan bedoel ik niet lachen of zo.
charlottew88 schreef:
16-06-2017 18:07
Ja klopt.
Dat moet ik/moeten we dan ook eens proberen.
Ik was blij dat iedereen zijn kleine kinderen thuis liet op mijn bruiloft. Mijn broer en zus namen de kleintjes heel even mee naar het feest en dat was het. Niemand in onze omgeving vond dat raar, ze vonden het heel normaal.
shifty schreef:
16-06-2017 17:32
Hoe is deze naam ontzettend sarcastisch bedoeld dan? Je bent moeder van ongelofelijk ettergebroed waarover de duivel je een aangetekende brief heeft gestuurd met iets over concurrentievervalsing?
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 16:52
Op een begrafenis zou het mij niet storen. Weleens meegemaakt. Ik vond het een welkome afleiding.
Ik heb mijn dochter toen ze twee was een keer meegenomen naar een crematie. Toen ze luid giechelend het gebodene begon te becommentariëren heeft papa haar bij kop en kont gepakt en meegenomen naar de aula, waar al een tafeltje met tekenspullen voor haar klaarstond en een bekertje ranja :love: . Maar de overige bezoekers bleken het dus helemaal niet eens met die maatregel: zij vonden mijn dochter juist zo schattig. Kortom, je doet het als ouder gewoon nooit goed.
charlottew88 schreef:
16-06-2017 18:07
Ja klopt.
Charlotje, die Franse native kinderen.... Bij de uitgebreide avondmaaltijd (op zaterdag) en bij de uitgebreide lunch (op zondag) kregen wij ook een bodempje wijn aangevuld met bronwater. Zou het daaraan kunnen liggen? :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Elfje112 schreef:
16-06-2017 18:10
Ik was blij dat iedereen zijn kleine kinderen thuis liet op mijn bruiloft. Mijn broer en zus namen de kleintjes heel even mee naar het feest en dat was het. Niemand in onze omgeving vond dat raar, ze vonden het heel normaal.
Bij ons is dat wel raar en word echt als ongastvrij gezien bij familie en goede vrienden. Bij wat verder weg is het toch meestal alleen feest en dan neem ik juist liever geen kinderen mee. Die liggen dan gewoon in bed. ;)

Verschilt gewoon per familie/vriendengroep/omgeving/cultuur/ ect.
Oudblond schreef:
16-06-2017 18:13
Charlotje, die Franse native kinderen.... Bij de uitgebreide avondmaaltijd (op zaterdag) en bij de uitgebreide lunch (op zondag) kregen wij ook een bodempje wijn aangevuld met bronwater. Zou het daaraan kunnen liggen? :-D

Aha! Gewoon dronken gevoerd dus. Valsspelerts :proud:
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 18:15
Bij ons is dat wel raar en word echt als ongastvrij gezien bij familie en goede vrienden. Bij wat verder weg is het toch meestal alleen feest en dan neem ik juist liever geen kinderen mee. Die liggen dan gewoon in bed. ;)

Verschilt gewoon per familie/vriendengroep/omgeving/cultuur/ ect.
Idd, dat blijkt maar weer. Als het bij ons werd gezien als ongastvrij dan waren de kinderen ook gewoon welkom geweest. Dan was dat weer normaal. Grappig hoe dat kan verschillen.
Mocht ik ooit trouwen wil ik ook geen kinderen op mijn bruiloft. Ik ken alleen maar rustige, wellevende, gehoorzame kinderen en mijn blagen zouden daar enorm bij afsteken. En om nou je eigen kinderen niet op je bruiloft uit te nodigen vind ik nou ook weer zoiets.
shifty schreef:
16-06-2017 17:56
Persoonlijk vind ik de naam dan niet heel handig gekozen omdat zonder deze achtergrondinformatie mensen zoals ik zich toch door enige braakneigingen heen moeten worstelen om je serieus te kunnen nemen. Daar hoef je je verder niks van aan te trekken want dat kan je dan ook gewoon een manco van shifty en gelijksoortige duivelse minions vinden.

Maar even ter indicatie had je dus ook kunnen kiezen voor:
Ikbenmoederenwatdannogzobijzonderishetniet
Mamawantgeencondoom
Vrouwvaneenhorkzondercondoom
Vrouwvaneenhorkzonderhumor
vindjehetgekdatjevanneukenzwangerwordt
Dewonderenzijndewereldenmijnkinderenhethuisnognietuit
Had gekund. Heb ik niet gedaan. Waarom zou ik? Nooit verwacht dat n lullige Nick zoveel vooroordelen op zou roepen bij mensen. X-D
sassa_82 schreef:
16-06-2017 17:57
Ja, want iedereen moet rekening houden met jouw! Er zijn vast wel andere kamers die niet aan de balkon kant grensen waar kind kan leren voor een keertje.
:applause:

En nee ik applaudisseer niet om jouW post richting Moi. Ik applaudisseer om de vele spelfouten in zo'n korte post knap hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven