Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:03
Moi: flinke kortsluiting in de buurt veroorzaken? Voordelen: Zoon kan leren bij daglicht en om te slapen heeft hij geen licht nodig, alle buren komen even tot rust en er is tijd voor goede gesprekken. Nadeel: babyboom over 9 maanden.
oudblond wijzigde dit bericht op 16-06-2017 18:07
1.28% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 16 juni 2017 om 18:07
Ja klopt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:07
Ik zie gewoon verschil per persoon en per situatie.
Op mijn trouwdag was er in het stadhuis een caravaan van kinderwagens.
Op mijn trouwfeest een paar dagen later waren alleen kinderen boven de 14.
Verder niet over nagedacht overigens, trouwen was om 11 uur in de ochtend, feesten op een zaterdag vanaf 20.00 uur.
Ik vind dat kinderen zowat overal bij kunnen zijn. Ik vind ook dat er best verwacht mag worden, van ouders, dat hun kinderen (weer afhankelijk van de gelegenheid) geen overlast veroorzaken.
En dan bedoel ik niet lachen of zo.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:08
Dat moet ik/moeten we dan ook eens proberen.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:11
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:12
Ik heb mijn dochter toen ze twee was een keer meegenomen naar een crematie. Toen ze luid giechelend het gebodene begon te becommentariëren heeft papa haar bij kop en kont gepakt en meegenomen naar de aula, waar al een tafeltje met tekenspullen voor haar klaarstond en een bekertje ranjaAna_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 16:52Op een begrafenis zou het mij niet storen. Weleens meegemaakt. Ik vond het een welkome afleiding.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:13
Charlotje, die Franse native kinderen.... Bij de uitgebreide avondmaaltijd (op zaterdag) en bij de uitgebreide lunch (op zondag) kregen wij ook een bodempje wijn aangevuld met bronwater. Zou het daaraan kunnen liggen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 16 juni 2017 om 18:15
Bij ons is dat wel raar en word echt als ongastvrij gezien bij familie en goede vrienden. Bij wat verder weg is het toch meestal alleen feest en dan neem ik juist liever geen kinderen mee. Die liggen dan gewoon in bed.
Verschilt gewoon per familie/vriendengroep/omgeving/cultuur/ ect.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:16
vrijdag 16 juni 2017 om 18:17
Idd, dat blijkt maar weer. Als het bij ons werd gezien als ongastvrij dan waren de kinderen ook gewoon welkom geweest. Dan was dat weer normaal. Grappig hoe dat kan verschillen.Fee-de-Goede schreef: ↑16-06-2017 18:15Bij ons is dat wel raar en word echt als ongastvrij gezien bij familie en goede vrienden. Bij wat verder weg is het toch meestal alleen feest en dan neem ik juist liever geen kinderen mee. Die liggen dan gewoon in bed.![]()
Verschilt gewoon per familie/vriendengroep/omgeving/cultuur/ ect.
vrijdag 16 juni 2017 om 18:21
Had gekund. Heb ik niet gedaan. Waarom zou ik? Nooit verwacht dat n lullige Nick zoveel vooroordelen op zou roepen bij mensen. X-Dshifty schreef: ↑16-06-2017 17:56Persoonlijk vind ik de naam dan niet heel handig gekozen omdat zonder deze achtergrondinformatie mensen zoals ik zich toch door enige braakneigingen heen moeten worstelen om je serieus te kunnen nemen. Daar hoef je je verder niks van aan te trekken want dat kan je dan ook gewoon een manco van shifty en gelijksoortige duivelse minions vinden.
Maar even ter indicatie had je dus ook kunnen kiezen voor:
Ikbenmoederenwatdannogzobijzonderishetniet
Mamawantgeencondoom
Vrouwvaneenhorkzondercondoom
Vrouwvaneenhorkzonderhumor
vindjehetgekdatjevanneukenzwangerwordt
Dewonderenzijndewereldenmijnkinderenhethuisnognietuit
vrijdag 16 juni 2017 om 18:22
En nee ik applaudisseer niet om jouW post richting Moi. Ik applaudisseer om de vele spelfouten in zo'n korte post knap hoor.