Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mijn achterburen geven vanavond een feest. Met de balkondeuren open en een geluidsinstallatie. Daar krijg ik nu een briefje van dat ze dat feestje hebben. Zonder telefoonnummer of iets. Het kind zit midden in zijn proefwerkweek en slaapt aan de balkonkant.

Doe dat lekker wat dagen eerder melden, dan had ik wat anders kunnen regelen.
MoirenPhae schreef:
16-06-2017 17:45
Mijn achterburen geven vanavond een feest. Met de balkondeuren open en een geluidsinstallatie. Daar krijg ik nu een briefje van dat ze dat feestje hebben. Zonder telefoonnummer of iets. Het kind zit midden in zijn proefwerkweek en slaapt aan de balkonkant.

Dat is kut.
Fee-de-Goede schreef:
Ik denk juist dat het een Nederlands cultuurdingetje is dat de kinderen nergens mee naar toe gaan.
En dat willen we graag zo houden!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star schreef:
16-06-2017 17:43
Hoezo een cultuurdingetje?
Omdat het in onze cultuur heel normaal is
Star schreef:
16-06-2017 17:43
Hoezo een cultuurdingetje?
Mamavaneenwondertje97 schreef:
16-06-2017 17:47

Welke cultuur? Heb je het over een andere dan de NL cultuur? Ik zie het hier in NL per regio verschillen.
Nouschi schreef:
16-06-2017 17:47
En dat willen we graag zo houden!
Ik niet hoor.
Fee-de-Goede schreef:
Ik denk juist dat het een Nederlands cultuurdingetje is dat de kinderen nergens mee naar toe gaan.
Dat denk ik ook. Eerlijk word ik er soms gek van hoor maar aan de andere kant; we komen binnen en ik zie mijn kind pas weer als we weggaan. Als ie niet spontaan bij een tante blijft logeren.
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:46
Dat is kut.
Ik vind het ronduit associaal. Tis vast niet dat ze pas om 17.30 vanavond bedacht hebben dit feest te geven.
Hun dakterras zit 6 meter van mijn achtergevel af.
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:48
Ik niet hoor.

Ik ook niet. Vind het van de zotte wat ik wel eens hoor over kinderen en bruiloften bijvoorbeeld.
MoirenPhae schreef:
16-06-2017 17:49
Ik vind het ronduit associaal. Tis vast niet dat ze pas om 17.30 vanavond bedacht hebben dit feest te geven.
Dat is niet leuk
MoirenPhae schreef:

Gewoon om 00.00 de politie bellen. Jammer joh, dan hadden ze maar een nummer op het briefje moeten zetten.
Star schreef:
16-06-2017 17:50
Ik ook niet. Vind het van de zotte wat ik wel eens hoor over kinderen en bruiloften bijvoorbeeld.
Er is nu eenmaal altijd wel iemand ongelovelijk asociaal en heeft dan ook nog toevallig kinderen. :-D

Maar eerlijk gezegd erger ik me vaker aan bepaald gedrag bij volwassenen (ook zonder kinderen) bij zulke feesten en buiten de deur eten dan aan kinderen.
Star schreef:
16-06-2017 17:51
Gewoon om 00.00 de politie bellen. Jammer joh, dan hadden ze maar een nummer op het briefje moeten zetten.
Mwah, wat eerder. Meestal is geluidsoverlast niet echt een prioriteit in het weekend. Is het straks pas tegen 02.00 stil.

Ik begrijp dit soort dingen niet als je letterlijk tegen elkaar aangeplakt woont.
MoirenPhae schreef:
Het is zeker aso, je hebt geen uitwijkmogelijkheid voor vanavond?
Mamavaneenwondertje97 schreef:
16-06-2017 17:39
Ja.

Nee hoor. Maar toen ik net bevallen was zei één of andere vrouw in het ziekenhuis tegen ons 'ooooo wat een wonder is dat toch he!' Waarop mijn vriend iets later nét iets te hard zei 'hoezo wonder, we hebben zonder condoom geneukt, het was een wonder geweest als je niet zwanger was geworden'. Dus dat hele mamavaneenwondertje is ons geintje zeg maar.

Persoonlijk vind ik de naam dan niet heel handig gekozen omdat zonder deze achtergrondinformatie mensen zoals ik zich toch door enige braakneigingen heen moeten worstelen om je serieus te kunnen nemen. Daar hoef je je verder niks van aan te trekken want dat kan je dan ook gewoon een manco van shifty en gelijksoortige duivelse minions vinden.

Maar even ter indicatie had je dus ook kunnen kiezen voor:
Ikbenmoederenwatdannogzobijzonderishetniet
Mamawantgeencondoom
Vrouwvaneenhorkzondercondoom
Vrouwvaneenhorkzonderhumor
vindjehetgekdatjevanneukenzwangerwordt
Dewonderenzijndewereldenmijnkinderenhethuisnognietuit
MoirenPhae schreef:
16-06-2017 17:54
Mwah, wat eerder. Meestal is geluidsoverlast niet echt een prioriteit in het weekend. Is het straks pas tegen 02.00 stil.

Ik begrijp dit soort dingen niet als je letterlijk tegen elkaar aangeplakt woont.

Huur dan een zaaltje ofzo.
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:56
Het is zeker aso, je hebt geen uitwijkmogelijkheid voor vanavond?
Nee, zit met een 3x overdwars kind dat moet leren :P
MoirenPhae schreef:

Ja, want iedereen moet rekening houden met jouw! Er zijn vast wel andere kamers die niet aan de balkon kant grensen waar kind kan leren voor een keertje.
Het is vrijdag. Kind heeft nog twee dagen om goed te slapen.
sassa_82 schreef:
16-06-2017 17:57
Ja, want iedereen moet rekening houden met jouw! Er zijn vast wel andere kamers die niet aan de balkon kant grensen waar kind kan leren voor een keertje.
Ja IEDEREEN!
sassa_82 schreef:
Zie hier je buren.
Noeschi: De TO van het 15 euro topic is heeel antroposofisch. Dat zie je toch heel goed in haar reacties? :whistle:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Fee-de-Goede schreef:
16-06-2017 17:58
Zie hier je buren.
:rofl:
sassa_82 schreef:
Ja, want iedereen woont in een huis met minimaal 6 kamers?
Volgens mij ging het niet om het leren, maar om het slapen.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven