Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:32
Goh, heb jij mijn ouwe buren gekregen? Dat ging maar door, de hele dag. Krijsende kinderen, gillende honden, en af en toe kwamen die kinderen buiten en dan vingen ze aan mijn dochter in de kont te knijpen en mijn zoon knikkers tegen de kop te gooien. En je moest er nog niks van zeggen ook, want dan kwam moeders Verhaal Halen. Nou dat verhaal heeft ze van me gekregen, ik heb haar of de kinderen nooit meer teruggezien. Maar de herrie bleef, totdat de belastingdienst een einde maakte aan de kwelling en hun huis onder hun kont vandaan verkocht. De feestelijkheden in de straat hebben nog weken aangehouden.charlottew88 schreef: ↑16-06-2017 20:24Je hebt ze goed opgevoed. De twee kinderen van mijn buren maken met hun tweeën meer herrie dan een dozijn kinderen. En dan hebben ze sinds kort ook nog een hond die blaffen als hobby heeft. Buurvrouw kan niet zo goed opvoeden denk ik. Want als buurman werkt gillen de kinderen continu en blaft de hond de hele tijd. In het weekend is het gelukkig rustig want ik hoor buurman tegen de kinderen zeggen dat ze niet moeten gillen. Buurvrouw zegt alleen maar niet doehoen op een zoetsappige toon. En dan gillen de kinderen gewoon door en doet de hond zijn blafceremonie. Erg leuk met zonnige weer als je vrij bent en lekker in de tuin wilt zitten![]()
vrijdag 16 juni 2017 om 20:34
Na al die tijd wel hoor, had alleen zin om op je driedubbel te reageren
vrijdag 16 juni 2017 om 20:34
vrijdag 16 juni 2017 om 20:35
Leuk, dank je wel.
Ik zit iedereen hier maar te danken haha.
Heb bijna het idee dat ik het topic overneem. Dat is helemaal niet mijn bedoeling.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:35
vrijdag 16 juni 2017 om 20:37
Lady_Voldemort schreef: ↑16-06-2017 20:35Toch niet Sign of the Times? Die sta ik al weken uit volle borst mee te gillen, tijdens het onderbroeken scannen![]()
Jawel
En die andere Old Town van die Ier.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:39