Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:40
Nee. Niet. Ed. Sheeran.
Die nadert Marco Borsato, Adele en Justin Bieber met rasse schreden.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:40
GezelligLady_Voldemort schreef: ↑16-06-2017 20:32Goh, heb jij mijn ouwe buren gekregen? Dat ging maar door, de hele dag. Krijsende kinderen, gillende honden, en af en toe kwamen die kinderen buiten en dan vingen ze aan mijn dochter in de kont te knijpen en mijn zoon knikkers tegen de kop te gooien. En je moest er nog niks van zeggen ook, want dan kwam moeders Verhaal Halen. Nou dat verhaal heeft ze van me gekregen, ik heb haar of de kinderen nooit meer teruggezien. Maar de herrie bleef, totdat de belastingdienst een einde maakte aan de kwelling en hun huis onder hun kont vandaan verkocht. De feestelijkheden in de straat hebben nog weken aangehouden.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 20:42
0.43% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:41
Uhh dit is geen kletstopic hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 juni 2017 om 20:44
Misschien is buurvrouw ook moecharlottew88 schreef: ↑16-06-2017 20:24Je hebt ze goed opgevoed. De twee kinderen van mijn buren maken met hun tweeën meer herrie dan een dozijn kinderen. En dan hebben ze sinds kort ook nog een hond die blaffen als hobby heeft. Buurvrouw kan niet zo goed opvoeden denk ik. Want als buurman werkt gillen de kinderen continu en blaft de hond de hele tijd. In het weekend is het gelukkig rustig want ik hoor buurman tegen de kinderen zeggen dat ze niet moeten gillen. Buurvrouw zegt alleen maar niet doehoen op een zoetsappige toon. En dan gillen de kinderen gewoon door en doet de hond zijn blafceremonie. Erg leuk met zonnige weer als je vrij bent en lekker in de tuin wilt zitten![]()
Opvoeden is nou eenmaal 24/7. Als mijn man thuis is, zeg ik soms ook; nu zijn ze even voor jou. Gelukkig heeft hij er wel begrip voor. De reden dat hij zijn drukke, verantwoordelijke werk kan uitvoeren, is omdat ik thuis alles draaiende houd. Inclusief alle afspraken aflopen met kinderen, boodschappen, huishouden. Als ik dan ook nog 4 ongeleide projectielen rond had lopen, was ik rijp voor het gesticht.
En als ik mijn handen vol aan een ieder had gehad had ik er nooit voor gekozen om er 4 te krijgen. Ja, het is druk en vermoeiend en maar als ze na een lange dag op bed liggen ben ik altijd voldaan. Ze zijn te gek
vrijdag 16 juni 2017 om 20:45
vrijdag 16 juni 2017 om 20:46
Aaah liefAna_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 20:44Misschien is buurvrouw ook moe![]()
Opvoeden is nou eenmaal 24/7. Als mijn man thuis is, zeg ik soms ook; nu zijn ze even voor jou. Gelukkig heeft hij er wel begrip voor. De reden dat hij zijn drukke, verantwoordelijke werk kan uitvoeren, is omdat ik thuis alles draaiende houd. Inclusief alle afspraken aflopen met kinderen, boodschappen, huishouden. Als ik dan ook nog 4 ongeleide projectielen rond had lopen, was ik rijp voor het gesticht.
En als ik mijn handen vol aan een ieder had gehad had ik er nooit voor gekozen om er 4 te krijgen. Ja, het is druk en vermoeiend en maar als ze na een lange dag op bed liggen ben ik altijd voldaan. Ze zijn te gek![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:50
Oh, andere buren van mij hadden een staffie. Staffie dweilde de hele straat aan met buuf, maar als zoon (toen 9) hem uitliet was het net een lammetje. Later kreeg buuf een beeb, en weer later moest staffie weg want hij deed zo eng tegen de beeb. Goh, wat een verrassing.charlottew88 schreef: ↑16-06-2017 20:40GezelligDe kinderen van mijn buren gillen alleen in de tuin. Maar moeder is gewoon te soft en dat weten kinderen heel goed. Het is echt opvallend dat als buurman thuis is de kinderen en hond rustig zijn. Als buurvrouw met de hond wandelt springt hij tegen haar op en blaft hij tegen haar. Als buurman met hond wandelt loopt hond braaf naast hem en blaft niet.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:50
Wat nou? Ik vraag gewoon wie ze is, en ik vertel dat het geen kletstopic is, that's all.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 juni 2017 om 20:52
Eerder vandaag hoorde ik nog meer van Nina Simone "who knows were the time goes." Mooi melancholiek nummer.
Origineel van Fairpoint Convention met zangeres Sandy Denny (mooie stem) https://www.youtube.com/watch?v=n2xODjbfYw8
Sandy Denny werd niet oud , begin 30.
O.a. gecoverd door Eva Cassidy, ook een mooie stem ( soms beetje schel): https://www.youtube.com/watch?v=s_5rjM10Chs
Ook jong overleden.
De versie van Nina Simone is weer heel anders: https://www.youtube.com/watch?v=OXeh742_jak vanaf ca. 2.05.
Origineel van Fairpoint Convention met zangeres Sandy Denny (mooie stem) https://www.youtube.com/watch?v=n2xODjbfYw8
Sandy Denny werd niet oud , begin 30.
O.a. gecoverd door Eva Cassidy, ook een mooie stem ( soms beetje schel): https://www.youtube.com/watch?v=s_5rjM10Chs
Ook jong overleden.
De versie van Nina Simone is weer heel anders: https://www.youtube.com/watch?v=OXeh742_jak vanaf ca. 2.05.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 16 juni 2017 om 20:59
Nou, bij die enge trouwjurken vond ik in ieder geval geen aansluiting. Brrrr.Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 20:55Rustig![]()
Het is zooooo vaak onbedoeld een kletstopic. Ligt er maar net aan of je aansluiting vind bij het onderwerp.
Pioenrozen nog gevonden?
vrijdag 16 juni 2017 om 21:00
Lady_Voldemort schreef: ↑16-06-2017 20:59Nou, bij die enge trouwjurken vond ik in ieder geval geen aansluiting. Brrrr.
vrijdag 16 juni 2017 om 21:00
Ik vond nog een paarse orchidee voor 2.99 Euro. Ze leek er blij mee te zijn.
vrijdag 16 juni 2017 om 21:05
Ook mooi. Het is al superlief dat je er aan gedacht hebt.vrouwjagersma schreef: ↑16-06-2017 21:00![]()
Ik vond nog een paarse orchidee voor 2.99 Euro. Ze leek er blij mee te zijn.