Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 15:58
Volgens de ontvanger niet. Die heeft het busje van PostNL niet gezien vandaag en er staat toch echt bezorg met een handtekening erbij (dat duidelijk gewoon een simpel krabbeltje is). Het pakket is dus echt weg.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:05
Solivagant schreef: ↑23-06-2017 16:07Ik dacht dat ik er laatst bij Aldi of Lidl in de folder zag staan. Maar zelf maken is heel simpel:
- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- limoensap van een kwart limoen
- komkommerschijfjes
Bereidingswijze
- Mix de ton, gin en het limoensap
- Doe de komkommerschijfjes in de ijsvormpjes en voeg dan de mix toe.
- Plaats deze in de vriezer en wacht 12 uur. Vanwege de alcohol bevriest het niet zo snel dus heb geduld.
O top dank je. Zelf maken is veel leuker.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:06
Op top, dank je, zelf maken is veel leuker.Solivagant schreef: ↑23-06-2017 16:07Ik dacht dat ik er laatst bij Aldi of Lidl in de folder zag staan. Maar zelf maken is heel simpel:
- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- komkommerschijfjes
Bereidingswijze
- Plaats deze in de vriezer en wacht 12 uur. Vanwege de alcohol bevriest het niet zo snel dus heb geduld.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:07
Ik dacht dat ik er laatst bij Aldi of Lidl in de folder zag staan. Maar zelf maken is heel simpel:
- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- komkommerschijfjes
Bereidingswijze
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:08
En de derde keer:Solivagant schreef: ↑23-06-2017 16:07Ik dacht dat ik er laatst bij Aldi of Lidl in de folder zag staan. Maar zelf maken is heel simpel:
- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- komkommerschijfjes
Bereidingswijze
O top, dank je, zelf maken is veel leuker.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:08
impala schreef: ↑23-06-2017 15:47Ik niet. Een PB heet niet voor niks een PB.
Ik heb ook wel eens een (één) nare pb gehad van een forummer die duidelijk van het padje was. Zowel hier als in de pb. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om die eens lekker door te sturen aan anderen of hier te gaan becommentariëren. Ik heb haar zelf geantwoord en dat was dat. Zou ze door zijn gegaan, dan had ik haar gewoon geblokt.
Tja, we hoeven het er ook niet over eens te zijn tenslotte.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:09
vrijdag 23 juni 2017 om 16:11
Solivagant schreef: ↑23-06-2017 16:09Als die rare timewarp nou ook zou werken met die ijsjes, lagen ze een uur geleden al in je vriezer![]()
vrijdag 23 juni 2017 om 16:20
Maar waar ik net op reageerde, die werden dus net zo goed heel naar benaderd door Sap.
En daarmee heeft het mi niet te maken met een heksenjacht, maar vooral bij de manier. Aan posten en reageren van Sap. En in het gesprek hier lijk jij de verantwoordelijkheid voor de manier van schrijven van Sap te leggen bij hoe anderen op haar reageerden.
Dat wilde ik met mijn vorige post dus weerleggen