Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En wat een domme vraag. Wat heb je aan het antwoord? Uit de tweede, derde of vierde hand? Bovendien vráág je niet naar de inhoud van pb's van anderen.
.
Ik heb een hoop gemist zo te zien.
Zelfs Nouschi die over haar menu wil beginnen :sarcastic: Moet niet gekker worden.
FiIee schreef:
23-06-2017 15:49
Ik ben boos :thunder:

Iemand heeft mijn pakket gejat bij postNL. De ontvanger was thuis op het betreffende bezorgmoment (dat was aangegeven bij track and trace). Zucht.
Nou das ook fraai! En nu?
FiIee schreef:
23-06-2017 15:49
Ik ben boos :thunder:

Iemand heeft mijn pakket gejat bij postNL. De ontvanger was thuis op het betreffende bezorgmoment (dat was aangegeven bij track and trace). Zucht.
Dat is echt balen.
Katalina schreef:
23-06-2017 15:53
Nou das ook fraai! En nu?
Het wordt onderzocht bij postNL en als het pakket niet boven water komt, verwacht ik een vergoeding.
En, is Sap nou nog teruggekomen om te reageren op haar eigen topic vannacht? Waar stond ik nou, in die hiërarchie van haar?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
FiIee schreef:
23-06-2017 15:56
Het wordt onderzocht bij postNL en als het pakket niet boven water komt, verwacht ik een vergoeding.
Kan het niet bij de buren geleverd zijn?
Life is short. Eat dessert first.
FiIee schreef:
Ik hoop voor je dat ze het snel oplossen. Wat irritant zeg!
doornroosje9 schreef:
23-06-2017 15:57
Kan het niet bij de buren geleverd zijn?
Volgens de ontvanger niet. Die heeft het busje van PostNL niet gezien vandaag en er staat toch echt bezorg met een handtekening erbij (dat duidelijk gewoon een simpel krabbeltje is). Het pakket is dus echt weg.
impala schreef:
23-06-2017 15:51
En wat een domme vraag. Wat heb je aan het antwoord? Uit de tweede, derde of vierde hand? Bovendien vráág je niet naar de inhoud van pb's van anderen.

:blabla:

Echt, dat jij niet moe wordt van jezelf...
Dana schreef:
En, is Sap nou nog teruggekomen om te reageren op haar eigen topic vannacht? Waar stond ik nou, in die hiërarchie van haar?
Ik moet je teleurstellen. Jij stond er niet in :hug:

Ik ook niet trouwens.
FiIee schreef:
23-06-2017 16:00
Ik moet je teleurstellen. Jij stond er niet in :hug:

Ik ook niet trouwens.
Damn!
Waar dóén we het dan allemaal voor hè?
:'(
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
FiIee schreef:
23-06-2017 16:03
We moeten gewoon wat beter ons best doen :there:
:high5:
Dana schreef:
23-06-2017 16:01
Damn!
Waar dóén we het dan allemaal voor hè?
:'(
We moeten gewoon wat beter ons best doen :there:
Solivagant schreef:
23-06-2017 16:07
Ik dacht dat ik er laatst bij Aldi of Lidl in de folder zag staan. Maar zelf maken is heel simpel:

- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- limoensap van een kwart limoen
- komkommerschijfjes

Bereidingswijze
- Mix de ton, gin en het limoensap
- Doe de komkommerschijfjes in de ijsvormpjes en voeg dan de mix toe.
- Plaats deze in de vriezer en wacht 12 uur. Vanwege de alcohol bevriest het niet zo snel dus heb geduld.

O top dank je. Zelf maken is veel leuker.
Solivagant schreef:
Ik dacht dat ik er laatst bij Aldi of Lidl in de folder zag staan. Maar zelf maken is heel simpel:

- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- komkommerschijfjes

Bereidingswijze
- Plaats deze in de vriezer en wacht 12 uur. Vanwege de alcohol bevriest het niet zo snel dus heb geduld.
Op top, dank je, zelf maken is veel leuker.
Minder dagdromen dan.
yasmijn schreef:
23-06-2017 15:26
Ow ja, dat wilde ik ook nog eens proberen, waar haal je die?

- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- komkommerschijfjes

Bereidingswijze
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Solivagant schreef:

- 3 glazen tonic
- 45 ml gin
- komkommerschijfjes

Bereidingswijze
En de derde keer:

O top, dank je, zelf maken is veel leuker.
impala schreef:
23-06-2017 15:47
Ik niet. Een PB heet niet voor niks een PB.

Ik heb ook wel eens een (één) nare pb gehad van een forummer die duidelijk van het padje was. Zowel hier als in de pb. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om die eens lekker door te sturen aan anderen of hier te gaan becommentariëren. Ik heb haar zelf geantwoord en dat was dat. Zou ze door zijn gegaan, dan had ik haar gewoon geblokt.

Tja, we hoeven het er ook niet over eens te zijn tenslotte.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
yasmijn schreef:
23-06-2017 16:08
En de derde keer:

Als die rare timewarp nou ook zou werken met die ijsjes, lagen ze een uur geleden al in je vriezer :proud:
Solivagant schreef:
23-06-2017 16:09
Als die rare timewarp nou ook zou werken met die ijsjes, lagen ze een uur geleden al in je vriezer :proud:
:rofl:
yasmijn schreef:
23-06-2017 16:08
En de derde keer:

Drie keer hetzelfde posten en iets met alcohol .. ik zie een causaal verband .. :biggrin:
shifty schreef:
23-06-2017 16:19
Drie keer hetzelfde posten en iets met alcohol .. ik zie een causaal verband .. :biggrin:
:cheers:
impala schreef:
23-06-2017 15:44
Er waren natuurlijk óók (genoeg) forummers die het vriendelijk en beschaafd hielden ja.
Maar waar ik net op reageerde, die werden dus net zo goed heel naar benaderd door Sap.
En daarmee heeft het mi niet te maken met een heksenjacht, maar vooral bij de manier. Aan posten en reageren van Sap. En in het gesprek hier lijk jij de verantwoordelijkheid voor de manier van schrijven van Sap te leggen bij hoe anderen op haar reageerden.
Dat wilde ik met mijn vorige post dus weerleggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven