Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik lees nu dit van juliaana:
"Toevallig waren een aantal mensen het met mij eens en daar kwam de volgende lading shit. "

Dat was niet toevallig hoor. Dat was de meute, die weer bloed rook en via Napraat of achterkamertjes opgetrommeld was.
En dat Sap toen heftig reageerde, kwam ongetwijfeld doordat de hele affaire al lang gaande was en ze wéér collectief afgefakkeld werd. Dan reageer je zelf ook wat minder geduldig en vriendelijk. Ik weet 100% zeker dat Sap daar zelf niet mee begonnen is.

Ik geloof dat jij niet in groepjes opereert en ik heb jou dat ook nooit zien doen. Maar anderen wel.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 17:49
15.27% gewijzigd
.
FiIee schreef:
23-06-2017 17:48
Heb je wel door dat je aan het zuigen bent? Je haalt een onderwerp naar boven waar al een tijdje niet meer over gesproken werd hier.
Ik reageer op de laatste post hier. Hoewel jij er nu opeens tussen getimewarped bent.
.
Solivagant schreef:
23-06-2017 17:29
Jij hebt helemaal niet gedoucht net hè, geef maar toe...
:biggrin: :cheers:
impala schreef:
"Toevallig waren een aantal mensen het met mij eens en daar kwam de volgende lading shit. "

Dat was niet toevallig hoor. Dat was de meute, die weer bloed rook en via Napraat of achterkamertjes opgetrommeld was.
En dat Sap toen heftig reageerde, kwam ongetwijfeld doordat de hele affaire al lang gaande was en ze wéér collectief afgefakkeld werd. Dan reageer je zelf ook wat minder geduldig en vriendelijk. Ik weet 100% zeker dat Sap daar zelf niet mee begonnen is.

Ik geloof dat jij niet in groepjes opereert en ik heb jou dat ook nooit zien doen. Maar anderen wel.
Die meute die bloed rook en een lading shit uitstortte, die bestond uit medestanders van Sap dus, hè. Tenminste, zo lees ik het. Dat het maar even duidelijk is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
impala schreef:

De volgende lading shit van Sap hè!
impala schreef:

En dat Sap toen heftig reageerde, kwam ongetwijfeld doordat de hele affaire al lang gaande was en ze wéér collectief afgefakkeld werd.
Dan reageer je zelf ook wat minder geduldig en vriendelijk. Ik weet 100% zeker dat Sap daar zelf niet mee begonnen is.

Je krijgt hierop ws de reactie dat wanneer men het massaal met elkaar eens is, daar huilie huilie om wordt gedaan door het individu. Het individu staat alleen, dus heeft nooit gelijk, 1 is een oneven getal. Of iets in die trant.
Bossanova schreef:
23-06-2017 17:57
Je krijgt hierop ws de reactie dat wanneer men het massaal met elkaar eens is, daar huilie huilie om wordt gedaan door het individu. Het individu staat alleen, dus heeft nooit gelijk, 1 is een oneven getal. Of iets in die trant.
Sap staat helemaal niet alleen. Er worden alleen hier al tientallen pagina's volgeluld vandaag, door jou en anderen die over elkaar heen buitelen om haar bij te vallen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
23-06-2017 17:56
Die meute die bloed rook en een lading shit uitstortte, die bestond uit medestanders van Sap dus, hè. Tenminste, zo lees ik het. Dat het maar even duidelijk is.
Klopt als een bus.
yasmijn schreef:
23-06-2017 17:59
Klopt als een bus.
Wat jij over dat grachtenwaterbier uit 020 zegt ook. :proud:
Bossanova schreef:
23-06-2017 18:01
Dana, vergeet je jezelf niet?
Wees niet bang.
Dana schreef:
23-06-2017 17:58
Sap staat helemaal niet alleen. Er worden alleen hier al tientallen pagina's volgeluld vandaag, door jou en anderen die over elkaar heen buitelen om haar bij te vallen.
Dana, vergeet je jezelf niet? Jij besteedt er beduidend meer aandacht aan dan ik.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 18:01
8.84% gewijzigd
Bossanova schreef:
Dana, vergeet je jezelf niet?
De pot verwijt de ketel......
Dana schreef:
Ik voel mij beledigd :rofl:

En wat is amstel dan?
laat ook maar, niet zo belangrijk
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 18:03
86.67% gewijzigd
.
ah wat jammer nou impala, vond 'm wel scherp.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 18:04
82.67% gewijzigd
Dana schreef:
:proud:
Verwijderd omdat Impala haar post verwijderde die ik had gequote.
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 18:05
82.32% gewijzigd
FiIee schreef:
23-06-2017 18:02
Ik voel mij beledigd :rofl:

En wat is amstel dan?
Even erg. :proud:

Is Zweeds bier een beetje te doen eigenlijk? (Even afgezien van de vermoedelijke prijs)
Bossanova het zou beleefd zijn als je de quote van impala zou verwijderen. Ze heeft haar post weggehaald dus dan is dat wel zo chique.
Dana schreef:
23-06-2017 18:04

Is Zweeds bier een beetje te doen eigenlijk? (Even afgezien van de vermoedelijke prijs)
Ligt aan het merk dat je neemt. Je hebt hier een bepaalde bier die is heel goedkoop, maar ook niet te zuipen.

Ik vind het Zweedse bier niet echt lekker als ik eerlijk ben. Al zijn de duurdere soorten beter te doen dan het allergoedkoopste Spendrups.

Maar geef mij maar Heineken (ondanks dat het grachtentroep is volgens jullie).
O gedaan zie ik.
yasmijn schreef:
23-06-2017 18:09
Kost vast en zeker €10 voor een glaasje 🙄
Een tientje. Dat zijn nog de goedkopere 😂
Dana schreef:
23-06-2017 18:04

Kost vast en zeker €10 voor een glaasje 🙄
Oké, als jij Spendrups al niet te doen vindt, dan weet ik nu dat ik dat zéker moet mijden als ik ooit in Ikealand kom. :proud:
Dana schreef:
23-06-2017 18:11
Oké, als jij Spendrups al niet te doen vindt, dan weet ik nu dat ik dat zéker moet mijden als ik ooit in Ikealand kom. :proud:
:rofl:

Verkopen ze die bij ikea dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven