Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:07
vrijdag 23 juni 2017 om 21:07
charlottew88 schreef: ↑23-06-2017 21:07Waarom heb ik gevraagd of het nog erger kan. Ik zie hier nu hele erge namen, linkjes en liedjes voorbij komen
![]()
U vraagt, wij draaien.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:08
charlottew88 schreef: ↑23-06-2017 21:07Waarom heb ik gevraagd of het nog erger kan. Ik zie hier nu hele erge namen, linkjes en liedjes voorbij komen
![]()
Nooit meer doen hoor.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:09
vrijdag 23 juni 2017 om 21:10
Goed idee! Ik volg jouw goede voorbeeld.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:11
Oke, dat is ook wel weer aardig van je.Lady_Voldemort schreef: ↑23-06-2017 21:10Sorry.
Ik dacht ik zal maar meteen beginnen dan hebben we het maar weer gehad.
Ik hoop wel dat het werkt
vrijdag 23 juni 2017 om 21:11
Lady_Voldemort schreef: ↑23-06-2017 21:11Oh ja, en jullie zijn allemaal gemene roddelbitches.
Zo, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
Ik behoor eindelijk tot een (roddel) groepje
vrijdag 23 juni 2017 om 21:12
Vergeet de hielenlikkers niet. Die zijn het ergste.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:13
Lady_Voldemort schreef: ↑23-06-2017 21:11Oh ja, en jullie zijn allemaal gemene roddelbitches.
Ja al die vervelende groepjes en samenzweringen.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:13
vrijdag 23 juni 2017 om 21:15
Haha, ik wist dat je dat zou gaan zeggen dus ik heb het maar vast voor je gekwoot.
Binnenkort schrijf ik hier in mijn eentje het hele forum.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:17
Lady_Voldemort schreef: ↑23-06-2017 21:15Haha, ik wist dat je dat zou gaan zeggen dus ik heb het maar vast voor je gekwoot.
Binnenkort schrijf ik hier in mijn eentje het hele forum.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:17
Dieper gekerfd in de boom. Maar niets nieuws onder de zon toch? Het lijkt me niet dat iemand nu ineens denkt 'ohhhh, zat het zo?'blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 20:52Ach,...er zijn wel wat dingen uit gesproken zonder dat ze zijn uitgesproken. Een en ander werd weer eens pijnlijk duidelijk.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 23 juni 2017 om 21:18
Welnee. Het komt gewoon nooit meer goed. Nooit meer!SuzanneSuus schreef: ↑23-06-2017 21:17Dieper gekerfd in de boom. Maar niets nieuws onder de zon toch? Het lijkt me niet dat iemand nu ineens denkt 'ohhhh, zat het zo?'
Kolere zeg. Ik heb vroeg in de ochtend wat gelezen en nu zijn we tig pagina's verder. Ging toch niet allemaal over dezelfde hoop ik?
Ik ga nu aan de witte druivenSap. Heb meer zin in de rode, maar omdat ik daar soms koppijn van krijg, sla ik even over. Die koppijn heb ik al, dus waarom die rode dan nog drinken.
Zo, heb ik toch nog even mee gepraat.
Ook al zijn we al aan de linkjes toe.
Zit er nog wat leuks tussen? Ik durf nooit te klikken als ik niet weet wat het is. Voor je het weet zing ik de hele nacht het zelfde zinnetje uit een liedje. Meestal uit het stomste liedje.
Ik ga nu aan de witte druivenSap. Heb meer zin in de rode, maar omdat ik daar soms koppijn van krijg, sla ik even over. Die koppijn heb ik al, dus waarom die rode dan nog drinken.
Zit er nog wat leuks tussen? Ik durf nooit te klikken als ik niet weet wat het is. Voor je het weet zing ik de hele nacht het zelfde zinnetje uit een liedje. Meestal uit het stomste liedje.
Oh, ik wil ook wel de ergste zijn. Zijn die hielen gewassen?
Anders laat maar.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:19
https://www.youtube.com/watch?v=CGqbDyiXqGM
Dat riep ik in de kermisbiertent bij deze heren:
Zelfs de 80 bier in 2 dagen hielp niet tegen bloed uit mijn oren.
vrijdag 23 juni 2017 om 21:19
Je kunt rustig klikken hoor. We hebben echt hele verantwoorde muziek neergezet.-Kittens- schreef: ↑23-06-2017 21:18Kolere zeg. Ik heb vroeg in de ochtend wat gelezen en nu zijn we tig pagina's verder. Ging toch niet allemaal over dezelfde hoop ik?
vrijdag 23 juni 2017 om 21:21
Sla de link van LV over en mijn link van het smurfenlied. De rest is veilig (voor zover je het veilig kunt noemen)-Kittens- schreef: ↑23-06-2017 21:18Kolere zeg. Ik heb vroeg in de ochtend wat gelezen en nu zijn we tig pagina's verder. Ging toch niet allemaal over dezelfde hoop ik?
vrijdag 23 juni 2017 om 21:22
Rosanne!!!Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 21:19https://www.youtube.com/watch?v=CGqbDyiXqGM
Dat riep ik in de kermisbiertent bij deze heren:
Zelfs de 80 bier in 2 dagen hielp niet tegen bloed uit mijn oren.
Die is leuk na een paar whiskey.