Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 juni 2017 om 00:35
woensdag 21 juni 2017 om 00:37
Ik vroeg al waar je de witte salie hebt gelaten. Ik ga inmiddels al 3 berichten terug.S-Meds schreef: ↑21-06-2017 00:35ik kan mensen quoten voordat ze een bericht plaatsen en zegt het forum ook al tegen mij:
"Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen."
Ik ben niet sneller dan anders. Langzamer juist. Heb het gevoel dat ze zo de snelle en spirituele zielen willen lozen
woensdag 21 juni 2017 om 00:38
de salie zit in de onderbroek met dit weer word ik altijd wat schimmeligMoirenPhae schreef: ↑21-06-2017 00:37Ik vroeg al waar je de witte salie hebt gelaten. Ik ga inmiddels al 3 berichten terug.
woensdag 21 juni 2017 om 00:45
woensdag 21 juni 2017 om 00:46
al mijn grappen slaan nu doodMoirenPhae schreef: ↑21-06-2017 00:44Ontzettend vervelende melding. Vaak je grapjes om zeep geholpen door die vertraging.
Misschien is dat het doel![]()
woensdag 21 juni 2017 om 00:47
BGB en ik hadden een teder moment vandaag.MoirenPhae schreef: ↑21-06-2017 00:44Ontzettend vervelende melding. Vaak je grapjes om zeep geholpen door die vertraging.
Misschien is dat het doel![]()
Werd verpest door de timebug.
Nu gaf zij mij gelijk voordat ik haar voor ouwe heks had uitgemaakt!
woensdag 21 juni 2017 om 00:50
Maar als ik gewoon twee keer op verstuur druk wordt ie alsnog verzonden.MoirenPhae schreef: ↑21-06-2017 00:46Ik denk dat dat het doel is. Hoeven de mods minder in te grijpen ivm ongepast, op de man, provoceren en off topic.
Ik ben een topic kwijt. Iemand was aan het dubbelnicken en ik wil weten hoe het afgelopen is, maar heb het blijkbaar verwijderd uit mijn lijst. Kan ik mezelf loepen oid?