Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
BridgetteDubois schreef:
22-06-2017 23:11
Jullie maken mij bang.
Ben jij nog niet gesmolten?
Life is short. Eat dessert first.
Jullie maken mij bang.
doornroosje9 schreef:
22-06-2017 23:11
Ben jij nog niet gesmolten?
Nee, jammer hè?
FiIee schreef:
22-06-2017 21:50
Ik behoor ook tot de redelijk jonge garde :there:
:high5:
missie_m schreef:
22-06-2017 23:42
Ik denk dan "oei" als ik lees dat iemand teveel calsium in het bloed heeft. Staat dat topic op gezondheid? Mag dat?
Aangezien ik natuurlijk geen Mod ben kan ik je op deze vraag geen antwoord geven. Je zou naar forum@viva.nl kunnen mailen.
MoirenPhae schreef:
22-06-2017 21:49
Echt elke keer als ik de titel "te veel calcium in bloed" lees heb ik als Pavlov reactie: Calgon!
Ik denk dan "oei" als ik lees dat iemand teveel calsium in het bloed heeft. Staat dat topic op gezondheid? Mag dat wel?
LOEP ME MAAR aub.
AeonOfWinter schreef:
22-06-2017 21:23
Voor de zekerheid, want ik zal wel WEER gewist worden:

"

Goh, wat waren jullie met het wissen hiervan snel zeg. Dan kan het dus wel? :flag:

Mij best hoor Sanoma. Ik ben geen lid van jullie blad, ik ben hier toch niet vaak meer door de puinhoop die jullie gecreëerd hebben, ik heb een adblocker ingesteld bij de vorige 'update' wegens jullie eigen debiele advertenties. Fora genoeg verder en het wordt steeds duidelijker dat Viva niet meer relevant is.
Mods en Juuns, succes met deze puinhoop, het zal niet makkelijk zijn in dienst van deze prutsers.

Schandalig dat Sanoma zo met de users om gaat."
Dit bericht klinkt niet blij, het klinkt alsof je 'elders' naar toe gaat.
LOEP ME MAAR aub.
Platonisch neuken ; zou dat nou lekker zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
22-06-2017 23:54
Platonisch neuken ; zou dat nou lekker zijn ?
Saaier kan je het net krijgen.
Wat een snobistisch gebral in dat bbq topic. DE Vivavrouw doet voor 50 euro de boodschappen voor een hele maand voor een vierpersoonshuishouden , een hond, kat en twee konijnen, , maar als ze bbq't vreet ze zalm, gevulde hertenreet en regenboogforel.
23-06-2017 00:09
Wat een snobistisch gebral in dat bbq topic. DE Vivavrouw doet voor 50 euro de boodschappen voor een hele maand voor een vierpersoonshuishouden , een hond, kat en twee konijnen, , maar als ze bbq't vreet ze zalm, gevulde hertenreet en regenboogforel.
met een stokbroodje humus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dokter Jort en dokter Ralph Smart.... het is maar goed dat ik add-blocker heb. Wat een bullshit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
23-06-2017 00:10
met een stokbroodje humus.
Ik heb nog nooit humus op en ga het ook nooit eten. Het klinkt naar mos, naar natte vogelnestjes, naar stinkende geitenwollen sokken. Oprotten met die humus. Tapenade uit een potje is exotisch zat.
23-06-2017 00:21
Ik heb nog nooit humus op en ga het ook nooit eten. Het klinkt naar mos, naar natte vogelnestjes, naar stinkende geitenwollen sokken. Oprotten met die humus. Tapenade uit een potje is exotisch zat.
Goede humus is echt lekker.

Een speklapje kan natuurlijk écht niet :hyper:
Nou dan een lekker potje kikkererwten met Chia zaden gelegd op een bedje van veldsla gemengd met bijenpollen en Inca- en moerbeibessen bij de sateh met saus?
*disclaimer
UIT EIGEN MOESTUIN

(niet melden dat deze naast de A1 ligt)
MoirenPhae schreef:
23-06-2017 00:27
Goede humus is echt lekker.

Een speklapje kan natuurlijk écht niet :hyper:
Heerlijk : een gemarineerde speklap van de bbq. Mijn man lust het ook niet.
Enn schreef:
23-06-2017 00:28
Nou dan een lekker potje kikkererwten met Chia zaden gelegd op een bedje van veldsla gemengd met bijenpollen en Inca- en moerbeibessen bij de sateh met saus?
Sateh ? Ja, doe maar.
Enn schreef:
23-06-2017 00:29
*disclaimer
UIT EIGEN MOESTUIN

(niet melden dat deze naast de A1 ligt)
:rofl:
Enn schreef:
23-06-2017 00:28
Och hemel.
Ik doe het ouderwets. Krop sla, niet de ijsberg, in stukken snijden, in de slaschaal, tomaat, komkommer, geraste wortel, gekookt ei en wat mayo, curry en water tot een dressing klutsen. Doen we gek, dan kan er mais, mozzarella of feta in.
23-06-2017 00:32
Heerlijk : een gemarineerde speklap van de bbq. Mijn man lust het ook niet.
Niet?
Ik vind het juist wel lekker. En da Mn net krokant, maar ook nog zacht.
Ik eet nooit vlees tijdens een bbq. Ik vind het smerig gebakken. Maar de salades, stokbrood en rauwkost die veelal geserveerd wordt maakt voor mij een hoop goed. Bbq-en vind ik wel heel gezellig, lekker kneuteren rondom een pot met eten.
MoirenPhae schreef:
23-06-2017 00:35
Och hemel.
Ik doe het ouderwets. Krop sla, niet de ijsberg, in stukken snijden, in de slaschaal, tomaat, komkommer, geraste wortel, gekookt ei en wat mayo, curry en water tot een dressing klutsen. Doen we gek, dan kan er mais, mozzarella of feta in.
:-o
Sla moet je scheuren, niet snijden!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
MoirenPhae schreef:
23-06-2017 00:36
Niet?
Ik vind het juist wel lekker. En da Mn net krokant, maar ook nog zacht.
Nee, hij lust ook geen verse worst. Hij is een snob.
23-06-2017 00:21
Natte vogelnestjes.. :biggrin: :proud:
(Kapot forum is jammer ja maar dit soort posts maken veel goed)

Morning!
Rise and shine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven