Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 07:34
Ik ook. Vooral zelfgemaakte.
vrijdag 23 juni 2017 om 07:50
Renaissance_ schreef: ↑23-06-2017 06:53Ik ook niet TAM, ik voel me echt totaal genegeerd, gepasseerd en ontkend.![]()
En mijn nick heeft ze niet eens goed
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 23 juni 2017 om 08:58
Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 08:40Haha, ik word genoemd. Nou ben vereerd hoor. Nooit gedacht dat ik een persoonlijkheidstoornis heb. Cool.
We benne een groepje Fee!
vrijdag 23 juni 2017 om 09:00
Ik snap wel dat het je diep kan raken als je hier gedemoniseerd en daardoor verbannen wordt. Het is niet 'maar internet '. Er zijn er hier zoveel voor wie het forum belangrijk is, dus ik vind het erg flauw als er wordt gezegd dat ze het te serieus neemt.
Ik ben niet een van de drie mensen die haar 'erdoor gesleept hebben', maar ik heb wel altijd geloofd dat deze zaak idd tot buiten alle proporties is opgeblazen en dat zij idd meer slachtoffer is dan dader.
Maar wat mij nu nog het meest verbaast, is dat het bericht er nog steeds staat.
Ik ben niet een van de drie mensen die haar 'erdoor gesleept hebben', maar ik heb wel altijd geloofd dat deze zaak idd tot buiten alle proporties is opgeblazen en dat zij idd meer slachtoffer is dan dader.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 09:03
28.22% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:03
Forum kan heel belangrijk zijn voor sommigen.impala schreef: ↑23-06-2017 09:00Ik snap wel dat het je diep kan raken als je hier gedemoniseerd en verbannen wordt. Het is niet 'maar internet '. Er zijn er hier zoveel voor wie het forum belangrijk is, dus ik vind het erg flauw als er wordt gezegd dat ze het te serieus neemt.
Wat mij nog meest verbaast, is dat het er nog steeds staat.
Zeker qua steun, dat kunnen ze hier ook heel goed.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:05
Zij is geen slachtoffer. Degene die lastig valt zijn het slachtoffer. Nu moet ze weer even wat uit de doeken doen over de dame die ze heeft lastig gevallen. Dat is gewoon vervelend gedrag.
Gedrag die waarschijnlijk voorkomt uit een stoornis die zij heeft. Dat is wel zielig. Maar ze is geen slachtoffer.
Gedrag die waarschijnlijk voorkomt uit een stoornis die zij heeft. Dat is wel zielig. Maar ze is geen slachtoffer.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 09:06
23.58% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 09:06
impala schreef: ↑23-06-2017 09:00Ik snap wel dat het je diep kan raken als je hier gedemoniseerd en daardoor verbannen wordt. Het is niet 'maar internet '. Er zijn er hier zoveel voor wie het forum belangrijk is, dus ik vind het erg flauw als er wordt gezegd dat ze het te serieus neemt.
Ik heb nog nooit een woord met haar gewisseld verder, dus hoe ik haar slachtoffer maak ik me een raadsel. Ok, vooruit, ik heb haar laatste nick gestaft,