Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:12
Ik vind TO ondanks dat ze geen slachtoffer is wel zielig. Als je een complottheorie gaat bedenken over een forum dan kan je wel wat hulp gebruiken.Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 09:05Zij is geen slachtoffer. Degene die lastig valt zijn het slachtoffer. Nu moet ze weer even wat uit de doeken doen over de dame die ze heeft lastig gevallen. Dat is gewoon vervelend gedrag.
Gedrag die waarschijnlijk voorkomt uit een stoornis die zij heeft. Dat is wel zielig. Maar ze is geen slachtoffer.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:12
Nee omdat ze prive info aan het verspreiden was van een forumster.
Daarvoor wel heel veel bannen gehad ivm de diagnoses op de pijler psyche. Dagnoses gebaseerd op haar eigen ervaringen en ziektes. Ze profileerde zich dan als ervaringsdeskundige.
De reden dat ik in het rijtje sta met Moi is omdat wij haar heel vaak tegenspraken op die pijler.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:13
Tja, dat hebben al veel mensen tegen haar gezegd. Heel vaak.
Ik heb niet zo medelijden met iemand die altijd maar het slachtoffer speelt. Ziek of niet.
Maar hulp heeft ze zeker nodig. Heel erg ook.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:14
Nu maar hopen dat TO hulp gaat zoeken, maar heb zo'n vermoeden dat ze denkt dat het aan andere ligt en niet aan haar zelf en dat hulp dus niet nodig is.Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 09:13Tja, dat hebben al veel mensen tegen haar gezegd. Heel vaak.
Ik heb niet zo medelijden met iemand die altijd maar het slachtoffer speelt. Ziek of niet.
Maar hulp heeft ze zeker nodig. Heel erg ook.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:15
IK heb eindeloze pb's met scheldkanonnades gehad van haar. Vermoeiend mens.Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 09:12Nee omdat ze prive info aan het verspreiden was van een forumster.
Daarvoor wel heel veel bannen gehad ivm de diagnoses op de pijler psyche. Dagnoses gebaseerd op haar eigen ervaringen en ziektes. Ze profileerde zich dan als ervaringsdeskundige.
De reden dat ik in het rijtje sta met Moi is omdat wij haar heel vaak tegenspraken op die pijler.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:20
MoirenPhae schreef: ↑23-06-2017 09:15IK heb eindeloze pb's met scheldkanonnades gehad van haar. Vermoeiend mens.
Ja ziek of niet, ik heb er echt geen medelijden mee.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:21
Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 09:12Nee omdat ze prive info aan het verspreiden was van een forumster.
O ja ik weet het weer.
Well, ze was zeker geen Miss Onschuld.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:22
Meen je niet.MoirenPhae schreef: ↑23-06-2017 09:15IK heb eindeloze pb's met scheldkanonnades gehad van haar. Vermoeiend mens.
Zo, en dan nu even dit bericht de wereld in slingeren. What was she thinking? Dat is ze toch niet vergeten?
Bizarre situaties weer.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:24
vrijdag 23 juni 2017 om 09:28
vrijdag 23 juni 2017 om 09:29
Het totale aantal letters (inclusief cijfers) was wel goed
vrijdag 23 juni 2017 om 09:30
Je kan een stoornis hebben, irritant of vervelend gedrag vertonen en óók slachtoffer zijn. Sterker, als je geen 'irritant gedrag' vertoont, dan word je ook niet zo snel geslachtofferd.Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 09:05Zij is geen slachtoffer. Degene die lastig valt zijn het slachtoffer. Nu moet ze weer even wat uit de doeken doen over de dame die ze heeft lastig gevallen. Dat is gewoon vervelend gedrag.
Gedrag die waarschijnlijk voorkomt uit een stoornis die zij heeft. Dat is wel zielig. Maar ze is geen slachtoffer.
Overigens vind ik dit bericht wel wat verder gaan dan irritant, in verschillende opzichten. Maar ze heeft niks meer te verliezen. En nog steeds geen prive info geopenbaard ofzo, dus zo dramatisch is het wat dat betreft ook niet. Ze heeft een paar forummers een stoornis toegeschreven. Dat is hier zo ongeveer aan de orde van de dag -al wordt het meestal wat verbloemder opgeschreven- , dus ik ben daar niet zo van onder de indruk.
Dat ze zegt suicidaal te zijn geworden door de hele affaire, daar ben ik wel van onder de indruk. En dat gaat natuurlijk wel verder dan wat ik als normaal beschouw. En het is manipulatief om daarmee te schermen. Slachtoffergedrag. Maar: Ze is in mijn ogen wél eerst echt tot slachtoffer gemaakt. En de mods hebben daar naar mijn mening ook een dubieuze rol in gespeeld.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 09:40
36.61% gewijzigd
.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:30
Ze heeft ook al eerder zo'n "het lag niet aan mij maar aan hullie" bericht het forum op gegooid.
Dringend hulp nodig inderdaad, maar iemand die denkt dat de wereld gek is en zij niet, gaat geen hulp zoeken.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:31
Ja, wat zal ik daar nou op zeggen...impala schreef: ↑23-06-2017 09:30Je kan een stoornis hebben, vervelend gedragd vertonen en ook slachtoffer zijn. Sterker, als je geen 'irritant gedrag' vertoont dan wordt je ook niet zo snel geslachtofferd.
Overigens vind ik dit bericht wel wat verder gaan dan irritant en vervelend, in verschillende opzichten.
Dat mag. Ieder zijn eigen mening.