Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
24-06-2017 17:41
Maar ik denk dat Nous zo boos word, dit is voor het schaduwtopic denk ik :lol: . Maar door de TO van de lever dwalen we af :proud:
Hoho, dit gesprek is legitiem.
Lady_Voldemort schreef:
Eh... je weet dat je een laptop overal mee naartoe kunt nemen? Zelfs naar buiten of in de trein?
Mijn vriend heeft zo geïnstalleerd dat je hem niet zo mee kan nemen. Er zit een printer aan vast en van alles en nog wat. Voordat ik hem uit elkaar haal moet ik eerst van alles losmaken.
yasmijn schreef:
Ja gelukkig ieder het zijne maar ik doe er niet aan mee, ook niet aan goibessen en quinoa en al dat soort ongein.
Wel eet ik alleen biologisch vlees. Mijn slager zijn broer heeft de boerderij en daar komt het vlees vandaan.
Ik doe niet aan supermarktvlees. En er zijn ook dagen dat ik geen vlees eet maar vis.
Das dan mijn kleine bijdrage. En het is veel lekkerder en niks duurder want mijn slager is een ouderwetsche man met een winkeltje dat zo uit de jaren 50 stamt. Héérlijk! Nooit gemoderniseerd. Wat hou ik ervan. De granieten vloer, de witte tegels, het hakblok.
Hij heeft ook amper vlees in de vitrine liggen want hij maalt het gehakt waar je bijstaat en hakt de karbonades een aanverwante zaken zo van de strengen af. Je mag aanwijzen hoe dik je het wilt hebben. Needless to say dat de man altijd met dikke entrecotes of t-bones thuiskomt :lol:
Ik eet ook geen supermarktvlees. Ik vind vlees van de slager veel lekkerder. En ik geef mijn geld liever aan de kleine middenstander die hebben het vaak al moeilijk genoeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ttass30 schreef:
24-06-2017 17:47
Mijn vriend heeft zo geïnstalleerd dat je hem niet zo mee kan nemen. Er zit een printer aan vast en van alles en nog wat. Voordat ik hem uit elkaar haal moet ik eerst van alles losmaken.
Nou dan koop er zelf eentje. Je hebt ze echt heel goedkoop tegenwoordig, ik heb nu een ieniemienie laptopje van 179 euro (was een showmodelletje dus 50 euro korting :cheer2: )
yasmijn schreef:
24-06-2017 17:45
Ik totaal niet, ben ik veel te nuchter voor. Hypes gaan altijd over.
En daarbij geloof ik er niet in.
En al helemaal niet, omdat het belachelijk duur is. Daarbij zijn veel van die hypes serieus heel slecht voor de aarde/milieu/natuur/duurzaamheid/enz.
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 17:50
En al helemaal niet, omdat het belachelijk duur is. Daarbij zijn veel van die hypes serieus heel slecht voor de aarde/milieu/natuur/duurzaamheid/enz.
Ja, soja en quinoa bijvoorbeeld.
Lady_Voldemort schreef:
Nou dan koop er zelf eentje. Je hebt ze echt heel goedkoop tegenwoordig, ik heb nu een ieniemienie laptopje van 179 euro (was een showmodelletje dus 50 euro korting :cheer2: )
Ik hoop eerder dat de bugs worden opgelost.
Ttass30 schreef:
24-06-2017 17:47
Idem. Geen doen.
charlottew88 schreef:
24-06-2017 17:49
Ik eet ook geen supermarktvlees. Ik vind vlees van de slager veel lekkerder. En ik geef mijn geld liever aan de kleine middenstander die hebben het vaak al moeilijk genoeg.
Ik ook!! Ik ga naar de groenteboer en de kaasboer en de visboer en de bakker en de bloemenboer.
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 17:51
ik las laats dat soya slecht is. Quinoa vind ik nog wel lekker.
Ttass30 schreef:
24-06-2017 17:52
Ik hoop eerder dat de bugs worden opgelost.
Mee eens. Ik ga toch geen laptop kopen omdat SanNOma haar zaken niet op orde kan krijgen, het moet niet veel gekker worden. :devil:
charlottew88 schreef:
24-06-2017 17:49
Wij eten wel supermarktvlees, maar niet iedere dag. Dochter eet helemaal geen vlees, en zelfs mijn carnivore man heeft nu ingezien dat zeven keer per week dubbel koken gewoon belachelijk is dus nu eten we drie keer in de week vegetarisch en hoef ik nog maar vier keer in de week dubbel te kokkerellen. En dan doe ik meestal een AGV'tje met voor dochter een vegaburger of een gebakken ei.
MoirenPhae schreef:
De quinoa boeren in Peru hebben het moeilijk door de Europese hypes.
yasmijn schreef:
24-06-2017 17:55
Mee eens. Ik ga toch geen laptop kopen omdat SanNOma haar zaken niet op orde kan krijgen, het moet niet veel gekker worden. :devil:
Oh, maar ik heb hem ook niet gekocht voor het forummen hoor :rofl: . Ik heb nou eenmaal graag mijn eigen laptopje, want met een telefoon kan ik niet zoveel.
In de US is kale een hype. Das gewoon boerenkool ;)
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 17:56
Wij eten wel supermarktvlees, maar niet iedere dag. Dochter eet helemaal geen vlees, en zelfs mijn carnivore man heeft nu ingezien dat zeven keer per week dubbel koken gewoon belachelijk is dus nu eten we drie keer in de week vegetarisch en hoef ik nog maar vier keer in de week dubbel te kokkerellen. En dan doe ik meestal een AGV'tje met voor dochter een vegaburger of een gebakken ei.

Dat is toch prima?

Euh....laat hem dan ook koken. Dat moet van Noes. :hyper:
yasmijn schreef:
24-06-2017 17:55
Ook dat ja, ik krijg eerder gezeik met mijn vriend. Hij heeft verstand van multimedia producten.
Ik ben niet zo'n fan van vlees. Ik haal vlees bij de slager.
Lady_Voldemort schreef:
Eh... je weet dat je een laptop overal mee naartoe kunt nemen? Zelfs naar buiten of in de trein?
I pad ook. Wel jammer dat deze vaak mijn e's op eet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 17:58
Oh, maar ik heb hem ook niet gekocht voor het forummen hoor :rofl: . Ik heb nou eenmaal graag mijn eigen laptopje, want met een telefoon kan ik niet zoveel.
Dat dacht ouderwetsche Yas ook altijd :proud:
Ik sta alleen op om naar de laptop te gaan als er hier wat loos is, want dan kan ik sneller tikken. De man weet dan al hoe laat het is: ooo zit je weer te rellen? :A:
blijfgewoonbianca schreef:
24-06-2017 18:00
I pad ook. Wel jammer dat deze vaak mijn e's op eet.
mijn Ipad werkt ook niet. Heb jij 1 van apple?
Met de ipad kan ik ook amper meer forummen.

Treurnis.
Yasmijn heeft zelfs een nieuwere versie telefoon dan ik :rofl:
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 17:51
Soja wordt voornamelijk geteeld voor veevoer. Sojaproducten voor vegetariërs e.d. worden vooral gemaakt van biologisch geteelde soja, die niet schadelijk is voor het milieu. Het is dus eigenlijk precies andersom: vlees eten draagt bij aan de ontbossing door sojaplantages.
Ttass30 schreef:
24-06-2017 18:03
Yasmijn heeft zelfs een nieuwere versie telefoon dan ik :rofl:
Is dat raar dan? Ik moest een nieuwe dus dan neem je de nieuwste, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven