Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
_Marana_ schreef:
26-06-2017 09:57
Nu wil ik FB-vriendjes worden met Star...
Ik pb je haar gegevens wel even.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
26-06-2017 10:01
Ik pb je haar gegevens wel even.
:proud:
Star schreef:
26-06-2017 09:54
Jij schreef dat er dingen te lezen waar op de FB-pagina. Waarop nu mensen misschien wel denken 'o, dat ga ik eens opzoeken' .
Ze heeft haar FB niets voor niets al jaren dicht, dus ze wil niet dat bepaalde dingen meer lezen worden.
.

Dus valt er niks op te zoeken. En al stond haar fb nog open, dan staat er nog stééds niks in mijn post waar je mee kunt zoeken. En ook niks dat je prive wil houden.

Echt hoor, waar gáát dit over?

En waarom voelt iedereen zich geroepen om zich ermee te bemoeien?
En in het wilde weg te gaan roepen dat ik iets prives heb geschreven, En als ik dan vraag wat dat dan is, blijft het stil en krijg ik alleen facepalms en aluhoedjes,
Veel plezier in de ballenbak samen, ik ben er helemaal klaar mee.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 10:04
7.19% gewijzigd
.
Solomio schreef:
26-06-2017 09:58
Ik ga even mijn 2 centen geven: ik denk dat de post van Impala op het randje is. Mij zou het niet boeien, Leo boeit het wel.
Dus dan wijzig je zo'n post. Punt.

Komma eigenlijk, want ik denk ook dat er lang niet zo moeilijk gedaan was als die betreffende post door iemand anders geplaatst was.
Maar ook dat is hoe het werkt, irl en ook op een forum.

Deal with it.
Als die post door iemand anders was geplaatst had Leo ook gevraagd het weg te halen. Verschil is dat die ander dat dan gedaan zou hebben.
impala schreef:
Dus valt er niks op te zoeken. En al stond haar fb nog open, dan staat er nog stééds niks in mijn post waar je mee kunt zoeken.

En te gaan roepen dat ik iets prives heb geschreven, En als ik dan vraag wat dat dan is, blijft het stil en krijg ik alleen facepalms en aluhoedjes,
Je kunt onmogelijk zo dom zijn om te verwachten dat ik ga zeggen wat ik niet op het forum wil hebben.
Want daar gaat het juist om!
Het gaat je niks aan. Ik ken je niet en dat hou ik graag zo. Geloof me.
Ik wil dus graag dat je je berichten er over verwijderd omdat IK vind dat er info in staat die niemand iets aangaat.
Joh Impala, je weet best waarom 'iedereen' zich geroepen voelt om Leo bij te springen. Ik snap je ergernis volkomen, maar ik ben wel van het type 'als iemand dat vraagt dan vind ik het sociaal om er gehoor aan te geven'.
_Marana_ schreef:
26-06-2017 10:04
Joh Impala, je weet best waarom 'iedereen' zich geroepen voelt om Leo bij te springen. Ik snap je ergernis volkomen, maar ik ben wel van het type 'als iemand dat vraagt dan vind ik het sociaal om er gehoor aan te geven'.
.

Niet als het op deze toon gaat. Daar hou ik helemáál niet van. Ik laat me niet commanderen zeg.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 10:05
5.44% gewijzigd
.
impala schreef:
.

Dus valt er niks op te zoeken. En al stond haar fb nog open, dan staat er nog stééds niks in mijn post waar je mee kunt zoeken. En ook niks dat je prive wil houden.

En in het wilde weg te gaan roepen dat ik iets prives heb geschreven, En als ik dan vraag wat dat dan is, blijft het stil en krijg ik alleen facepalms en aluhoedjes,

Ik weet ook niet meer waar het over gaat inmiddels.
impala schreef:
.

Dus valt er niks op te zoeken. En al stond haar fb nog open, dan staat er nog stééds niks in mijn post waar je mee kunt zoeken. En ook niks dat je prive wil houden. En jij bepaalt even voor een ander of iemand die info prive moet houden, ongeacht of een ander er naar kan gaan zoeken?

En te gaan roepen dat ik iets prives heb geschreven, En als ik dan vraag wat dat dan is, blijft het stil en krijg ik alleen facepalms en aluhoedjes,
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 10:00
En ook al ben ik een leeuw die blind achter de zijnen zou staan

Huh ? Toch geen groepje ?
:-)
Dat is n.a.v. een gesprek hier over dierenriemtekens, Chinese astrologie enzo.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Het is toch niet zo moeilijk Impala? Stel, iedereen kan zien dat ik 100 vrienden heb op fb, dan is dat niet privé. Maar jij weet dat omdat je op fb kijkt (stalkt) en niet via dit forum. En vervolgens deel je die info hier op het forum. Dat mag niet. Tenminste, ik denk dat het in de huisregels staat dat je geen info over anderen mag delen die je hebt verkregen anders dan via de openbare topic van het viva-forum.
Anyway, het is not done.
BGB schreef: En jij bepaalt even voor een ander of iemand die info prive moet houden, ongeacht of een ander er naar kan gaan zoeken?

Wat een kul BGB. Ik bepaal juist helemaal niks voor iemand anders en heb daar ook geen enkele aandrang toe. In tegenstelling tot anderen hier.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 10:08
3.65% gewijzigd
.
impala schreef:
26-06-2017 10:07
En jij bepaalt even voor een ander of iemand die info prive moet houden, ongeacht of een ander er naar kan gaan zoeken?

Wat een kul BGB. Ik bepaal juist helemaal niks voor iemand anders en heb daar ook geen enkele aandrang toe. In tegenstelling tot anderen hier.
Dat doe je WEL met wat je schreef.
simbalabimba schreef:
26-06-2017 10:06
:-)
Dat is n.a.v. een gesprek hier over dierenriemtekens, Chinese astrologie enzo.
Aha.
-Kittens- schreef:
26-06-2017 10:06
Het is toch niet zo moeilijk Impala? Stel, iedereen kan zien dat ik 100 vrienden heb op fb, dan is dat niet privé. Maar jij weet dat omdat je op fb kijkt (stalkt) en niet via dit forum. En vervolgens deel je die info hier op het forum. Dat mag niet. Tenminste, ik denk dat het in de huisregels staat dat je geen info over anderen mag delen die je hebt verkregen anders dan via de openbare topic van het viva-forum.
Anyway, het is not done.
.

Nu wordt ik ook nog voor stalker uitgemaakt?

Nog ff en ik krijg een perma wegens het delen van prive-info, stalken en wie weet komt bedreigen er ook nog wel bij.

Het is niet alleen triest, maar ook heel erg interessant, wat hier gebeurt.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 10:30
0.20% gewijzigd
.
Eleonora-1 schreef:
26-06-2017 08:24
Haal je het even weg Impala?
Thanks.
Hoezo toon, ze vroeg het toch heel netjes.
De toon komt omdat jj je hakken in het zand zet.
_Inkie_ schreef:
26-06-2017 10:10
Hoezo toon, ze vroeg het toch heel netjes.
De toon komt omdat jj je hakken in het zand zet.
Nee ze vroeg het niet netjes. Ze gaf een opdracht, zonder enige goede reden.
En ja dan zet ik mijn hakken in het zand.
En die haal ik er nu - na dít alles- ook niet meer uit ook. Dat begrijpen jullie. Of niet. Zal me roesten.
Ik zou mijn excuus moeten aanbieden? Laat me niet lachen.
.
Lachwekkend is het idd.
impala schreef:
26-06-2017 10:12
En die haal ik er nu - na dít alles- ook niet meer uit ook. Dat begrijpen jullie. Of niet. Zal me roesten.
Hoe had ze het dan moeten schrijven? Ik zie er echt niks raars aan hoor.
Ik roep overal - ik ben ook zo'n lekker gek mens - dat gangbangen the bomb is. Doe ik zelf. Zal 99,99 % denken dat dat een al dan niet leuke grap is. Nu kijkt iemand op mijn FB en ziet dat, ik net zoals Star ( :rofl: ) inderdaad geregeld het stralende middelpunt ben van Huize Avondrood. Is dat gewoon niet oke om dan te melden, dat dat echt zo is.
Het zou al niet oke zijn om hier te zeggen dat Eleo prachtig lang blond haar heeft en dat ze vaak foto's van haar nieuwe schoenen post. ( even gesteld dat dat zo zou zijn, natuurlijk ) Maakt niet uit of iemand haar zo kan vinden. Het is prive info die hier niet - serieus - gedeeld is.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 26-06-2017 10:15
4.23% gewijzigd
Wat een vies woord, vliegenstrontjes.
impala schreef:
26-06-2017 10:10
.

Nu wordt ik ook nog voor stalker uitgemaakt?

Nog ff en ik krijg een perma wegens het delen van prive-info, stalken en wie weet komt bedreigen er ook nog wel bij.

Het is niet alleen triest, maar ook heel erg interessant, wat hier gebeurt.
Dat doen we toch allemaal, dat stalken? Dat is toch o.a. het punt dat je maakt?
Met stalken bedoel ik o.a.het zoeken naar andere mensen (forummers) via de fb pagina van een ander of het kijken op pagina's van mensen die niet jouw fb-vrienden zijn.
Ik wilde je verder niet aanvallen.
Maar goed, je snapt mijn punt dus niet.
Star schreef:
26-06-2017 10:17
Wat een vies woord, vliegenstrontjes.
Jouw facebook is nog veel viezer :whip: :whip:
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 10:19
Jouw facebook is nog veel viezer :whip: :whip:

Zegt zij met haar huize Avondrood. Die arme bejaarden hebben niet eens door wat je met ze doet.
impala schreef:
26-06-2017 10:12
Als Leo had gevraagd: Wil jij alsjeblieft de post weghalen, had jij het waarschijnlijk ook niet gedaan. Omdat jij vind dat jij gelijk hebt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven