Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 09:51
Huh?simbalabimba schreef: ↑26-06-2017 09:49Degene over wie het gaat, is de enige die kan weten of er iets privés in staat.
Het gaat hier gewoon over mijn post. Daar zien mensen iets prives in, dat er gewoon niet in staat. Niks nada noppes.
En nu wordt er opeens met modder aluhoedjes gegooid. Sneuer dan sneu.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:54
12.01% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 09:52
Er staat wel iets prive's in. Kan jij wel denken dat iedereen wist wat jij schreef, maar als dat niet zo is heeft Eleo terecht de pest er in en deel jij prive info en ben je heel fout bezig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 26 juni 2017 om 09:52
maandag 26 juni 2017 om 09:53
.
Dat zou wel gevoelige info zijn ja,
Nu even de vertaling naar mijn post?
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:54
0.41% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 09:54
Jij schreef dat er dingen te lezen waar op de FB-pagina. Waarop nu mensen misschien wel denken 'o, dat ga ik eens opzoeken' .
Ze heeft haar FB niets voor niets al jaren dicht, dus ze wil niet dat bepaalde dingen meer lezen worden.
maandag 26 juni 2017 om 09:55
maandag 26 juni 2017 om 09:55
Die vertaling kan je zelf wel maken zonder dat iemand hier hoeft te schrijven wat nou precies die prive info was, zodat die er nog eens komt te staan.
maandag 26 juni 2017 om 09:58
Je weet dat ik niet met aluhoedjes gooi.
En ook al ben ik een leeuw die blind achter de zijnen zou staan; voor jou lijkt jouw posting niks prive's te bevatten, maar de info betreft ook niet jezelf. De ander kan weten wat daarin staat wat íe niet hier door jou vermeld wil hebben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 26 juni 2017 om 09:58
Ik ga even mijn 2 centen geven: ik denk dat de post van Impala op het randje is. Mij zou het niet boeien, Leo boeit het wel.
Dus dan wijzig je zo'n post. Punt.
Komma eigenlijk, want ik denk ook dat er lang niet zo moeilijk gedaan was als die betreffende post door iemand anders geplaatst was.
Maar ook dat is hoe het werkt, irl en ook op een forum.
Deal with it.
Dus dan wijzig je zo'n post. Punt.
Komma eigenlijk, want ik denk ook dat er lang niet zo moeilijk gedaan was als die betreffende post door iemand anders geplaatst was.
Maar ook dat is hoe het werkt, irl en ook op een forum.
Deal with it.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 juni 2017 om 10:00
simbalabimba schreef: ↑26-06-2017 09:58
voor jou lijkt jouw posting niks prive's te bevatten, maar de info betreft ook niet jezelf. De ander kan weten wat daarin staat wat íe niet hier door jou vermeld wil hebben.
Dat dus.
maandag 26 juni 2017 om 10:00
En ook al ben ik een leeuw die blind achter de zijnen zou staansimbalabimba schreef: ↑26-06-2017 09:58Je weet dat ik niet met aluhoedjes gooi.![]()
En ook al ben ik een leeuw die blind achter de zijnen zou staan; voor jou lijkt jouw posting niks prive's te bevatten, maar de info betreft ook niet jezelf. De ander kan weten wat daarin staat wat íe niet hier door jou vermeld wil hebben.
Huh ? Toch geen groepje ?