Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 19:28
O, ik had het absoluut niet over Leo nu hoor. Meer in het algemeen. Ik begrijp dat mensen een nieuwe nick nemen omdat het loepen van vorige posts niet meer kan. Ook al is die nick herkenbaar, maakt niet uit, de vorige posts zijn niet meer te zien.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 19:13Je bedoelt dat men nu wat minder informatie wil geven met een nieuwe nick zodat nieuwkomers en mensen die nog van niets wisten hun niet meer kunnen achterhalen en dat dat ook de reden is waarom men liever niet heeft dat er nu nog gerefereerd wordt aan informatie van vroeger omdat men beseft dat men misschien toch teveel heeft prijsgegeven en men daardoor te achterhalen is en niet alleen hun maar ook hun forumvrienden die natuurlijk zelf ervoor hebben beslist door vrienden te worden daar dat ze te achterhalen zijn wie ze zijn ?
Deze post is niet verkeerd bedoeld maar ik begrijp wat Impala ermee wil zeggen.
Men post altijd om TO te loepen om inzicht te krijgen in een verleden dus ik begrijp wat zij ermee wil zeggen.
Waarom zou zij iets moeten verwijderen wat normaal gesproken al bekend is gemaakt door een forummer, is dat niet iets wat iedereen doet als het erop aan komt ( is daar het loepen niet voor ) of het aanhalen als iemand iemand herkent in een nieuwe nick en daar op terug speelt ?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 26 juni 2017 om 19:33
Fijn dat er nog wat zorg voor skull is!
Maar is het in alle drukte ook opgevallen dat blauwe bloem terug is eigenlijk?
maandag 26 juni 2017 om 19:36
Nicotientje schreef: ↑26-06-2017 19:33Fijn dat er nog wat zorg voor skull is!
Welk een feest!
maandag 26 juni 2017 om 19:37
Mij niet.Nicotientje schreef: ↑26-06-2017 19:33Fijn dat er nog wat zorg voor skull is!
maandag 26 juni 2017 om 19:37
Nou jongens, duik er bovenop !Nicotientje schreef: ↑26-06-2017 19:33Fijn dat er nog wat zorg voor skull is!
.
maandag 26 juni 2017 om 19:38
Zo raar was mijn opmerking toch niet?Fee-de-Goede schreef: ↑26-06-2017 19:36Is dit net zoiets als gisteren? Hopen op een perma door rare dingen te posten ofzo?
Offtopic:
Pompoensoep met zuurdesembrood.![]()
Ik had er vroeger de schurft aan op school, vooral natuurlijk vanwege de docent. De moeder van een vriendinnetje had een gordijn voor het raam naast de voordeur gemacrameed met de namen van de gezinsleden erin. Vond ik supercool. Heb mijn moeder gek gezeurd, maar die had ook een hekel aan macrameeen
maandag 26 juni 2017 om 19:39
Ik had het niet over jou.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 19:39
2.36% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 19:40
Nicotientje schreef: ↑26-06-2017 19:33
Dolletjes
maandag 26 juni 2017 om 19:41
Dat ze vindbaar is, daar kun jij niets aan doen. Dat jij gerichte informatie neerzet die er expliciet aan mee kan werken om die vindbaarheid te vergroten, dat is jouw keuze. Jij kiest ervoor om dit te delen en je verschuilt je achter de drogreden "ja maar, iedereen....".
Dus ja, jij hebt nu wel degelijk invloed op de persoonlijke impact die het voor betreffende forummer heeft. En als jij dit laat staan, dan kies je daar voor. Als je het weghaalt, dan help je in ieder geval mee om die impact zo klein mogelijk te houden vanaf nu. En dat zou je sieren, juist vanwege je forumverleden. Kom op Impala, temper het effect nu jij dat nog kan doen.
maandag 26 juni 2017 om 19:43
Wat een dramatisch gedoe hier.
Ineens springt iedereen op en neer....waarom, is niets aan de horizon behalve dat sommige hier blijkbaar beseffen dat ze miss toch herkenbaarder zijn als ze hadden gedacht.
En waarom omdat iemand het hier aan de kaakt stelt en eerlijk zegt dat ze jullie gevonden heeft door een aanknooppunt via 1 facebookpagina in het verleden.
Nou laat ik jullie dan vertellen dat ik de helft van jullie ook weet wie wie is en dat ook door een simpel iets en je hebt mij daar ook nooit over gehoord of ik heb jullie daarmee lastiggevalle heb maar jullie waren wel makkelijk te vinden door maar 1 facebookpagina.
Ineens springt iedereen op en neer....waarom, is niets aan de horizon behalve dat sommige hier blijkbaar beseffen dat ze miss toch herkenbaarder zijn als ze hadden gedacht.
En waarom omdat iemand het hier aan de kaakt stelt en eerlijk zegt dat ze jullie gevonden heeft door een aanknooppunt via 1 facebookpagina in het verleden.
Nou laat ik jullie dan vertellen dat ik de helft van jullie ook weet wie wie is en dat ook door een simpel iets en je hebt mij daar ook nooit over gehoord of ik heb jullie daarmee lastiggevalle heb maar jullie waren wel makkelijk te vinden door maar 1 facebookpagina.
maandag 26 juni 2017 om 19:45
Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 19:43Wat een dramatisch gedoe hier.
Ik hoor anders een lama schijten nu.
Ja en dat medisch advies geven weer mag (shisha)Fee-de-Goede schreef: ↑26-06-2017 19:42Er valt echt niks meer te temperen. Dat kon vanochtend nog wel.
Vind wel gek dat je blijkbaar weer mag nickhinten/info geven over/ naar oude nicks. Bijzonder.
Maar waarom zou je dat überhaupt willen ?Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 19:43Wat een dramatisch gedoe hier.
Totaal niet de behoefte om te weten wie er achter de nicks zitten.