Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
O_O
forsyth schreef:
26-06-2017 19:46
Mij een raadsel waarom het ooit uit is geweest

Afbeelding
En bedankt. Ik doe vanacht geen oog meer dicht.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 19:43
Wat een dramatisch gedoe hier.
Ineens springt iedereen op en neer....waarom, is niets aan de horizon behalve dat sommige hier blijkbaar beseffen dat ze miss toch herkenbaarder zijn als ze hadden gedacht.
En waarom omdat iemand het hier aan de kaakt stelt en eerlijk zegt dat ze jullie gevonden heeft door een aanknooppunt via 1 facebookpagina in het verleden.
Nou laat ik jullie dan vertellen dat ik de helft van jullie ook weet wie wie is en dat ook door een simpel iets en je hebt mij daar ook nooit over gehoord of ik heb jullie daarmee lastiggevalle heb maar jullie waren wel makkelijk te vinden door maar 1 facebookpagina.
Je plaat is stuk.

Over 2 pagina's nog zo iets posten?
forsyth schreef:
Mij een raadsel waarom het ooit uit is geweest

Afbeelding
Cool.
missie_m schreef:
25-06-2017 21:15
Ik ga de PC uitzetten. Doei.
:daisy:

Hier is het. Pagina 36 daar was ik gebleven. Ik zie dat het nu inmiddels pagina....64......pagina 64 alweer. Dat ga ik echt niet allemaal bij lezen. Is er nog iets gebeurd dat ik niet mag missen?
LOEP ME MAAR aub.
Fee-de-Goede schreef:
Je plaat is stuk.

Breng jij eens niemand op ideeën :whip:
Ik heb nog een punniksliertje van de 1e klas (groep 3) en mijn groene punnikmannetje heb ik ook nog.

(Ik weet dat ik via fb te vinden ben door mensen hier die dat willen en andersom en als ik mij daar zorgen om zou maken, zou ik hier en daar minder delen)
missie_m schreef:
26-06-2017 19:48

Hier is het. Pagina 36 daar was ik gebleven. Ik zie dat het nu inmiddels pagina....64......pagina 64 alweer. Dat ga ik echt niet allemaal bij lezen. Is er nog iets gebeurd dat ik niet mag missen?
Neeee!!! He-le-maal niks.
missie_m schreef:

Lezen is prima, maar ga alsjeblieft geen 10 posts quoten. :|
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
26-06-2017 19:50
Dit... ik smeek je :worship:
missie_m schreef:

Neu.
doornroosje9 schreef:
Breng haar nou niet op ideeën.
Ik heb ook nog een envelopje met zo'n stofje met allemaal gaatjes en dan borduren voor dummies. En het heeft niks opgeleverd al die handwerklessen. Ik kan nog steeds geen steken opzetten om te breien en hoe een naaimachine werkt vergeet ik ook steeds.
doornroosje9 schreef:
:proud:
missie_m schreef:

Ik gok erop dat je het al lang weet eigenlijk.
Fee-de-Goede schreef:
Je plaat is stuk.

Als jij dat wil dan zeg het maar dan wil ik jou dat genoegen wel doen.
missie_m schreef:

Ha Missie! :hello:

Jaj nog een leuk macrame patroontje? Voor beginners graag.
Lady_Voldemort schreef:
26-06-2017 19:55
Ik gok erop dat je het al lang weet eigenlijk.
Natuurlijk weet ze het anders zou ze niet zo schijnheilig vragen of er nog iets gebeurd is.
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 19:43
Wat een dramatisch gedoe hier.
Ineens springt iedereen op en neer....waarom, is niets aan de horizon behalve dat sommige hier blijkbaar beseffen dat ze miss toch herkenbaarder zijn als ze hadden gedacht.
En waarom omdat iemand het hier aan de kaakt stelt en eerlijk zegt dat ze jullie gevonden heeft door een aanknooppunt via 1 facebookpagina in het verleden.
Nou laat ik jullie dan vertellen dat ik de helft van jullie ook weet wie wie is en dat ook door een simpel iets en je hebt mij daar ook nooit over gehoord of ik heb jullie daarmee lastiggevalle heb maar jullie waren wel makkelijk te vinden door maar 1 facebookpagina.
Als je dat ter discussie wil stellen of als waarschuwing wil meedelen of wat dan ook, dan is dat een prima thema om een topic mee te openen. Om hier specifiek een forummer te noemen om een voorbeeld te stellen, dat is niet oké.
En wellicht dat je heel veel kent, waarschijnlijk kennen velen jou dan ook, so what? Jij doet er niets mee, Impala koos ervoor om dat wel te doen. En ze geeft ook nog een trap na. En dat is niet oké.

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat wij een andere definitie van onze waarden en normen hebben. Alhoewel ik ervan uitga (op basis van jouw post hierboven) dat jij niet de behoefte hebt om naar deze informatie te hinten. En later nog een keer gerichte informatie aan toe te voegen. Informatie die wel degelijk een persoonlijke impact heeft. En dan heb ik het zowel over vindbaarheid als over gevoel van veiligheid.

Zijn velen van ons hier herkenbaar? Waarschijnlijk wel.
Schrijven we op een openbaar forum en lopen we risico? Ja.

En mij zegt dat in ieder geval dat we nog steeds onderling vertrouwen hebben. Dat informatie daar blijft waar het hoort. Laten we vooral ook samenwerken om dat vertrouwen zo groot mogelijk te houden en ook elkaars veiligheid mee bewaken.
Ana_Isabel_ schreef:
Breng jij eens niemand op ideeën :whip:
Oeh... lekker met de zweep. :heart:
Ik zit klaar met de bananen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
doornroosje9 schreef:
:lijstje:

Oké, ik ga het wel bij lezen want ik voel een zekere 'spanning' in de lucht. Ik zal proberen geen tien quotes te doen.
LOEP ME MAAR aub.
Oké de mods is duidelijk. Nickhinten en privé info delen mag dus weer.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2017 19:58
Ik zit klaar met de bananen.
En ik met de boter.
MoirenPhae schreef:
25-06-2017 22:40
Werkelijk? Ik denk dat ze het echt geen kut kan schelen als een handje mensen overstapt.
Daarbij komt het gros ook nog eens gewoon terug.

De dynamiek op zo'n groot forum is nogal anders dan een klein forumpje en al snel saai, omdat je alles wel besproken hebt.
(O) (O)

Geen "wat" ??
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven