Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 19:46
Je plaat is stuk.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 19:43Wat een dramatisch gedoe hier.
Ineens springt iedereen op en neer....waarom, is niets aan de horizon behalve dat sommige hier blijkbaar beseffen dat ze miss toch herkenbaarder zijn als ze hadden gedacht.
En waarom omdat iemand het hier aan de kaakt stelt en eerlijk zegt dat ze jullie gevonden heeft door een aanknooppunt via 1 facebookpagina in het verleden.
Nou laat ik jullie dan vertellen dat ik de helft van jullie ook weet wie wie is en dat ook door een simpel iets en je hebt mij daar ook nooit over gehoord of ik heb jullie daarmee lastiggevalle heb maar jullie waren wel makkelijk te vinden door maar 1 facebookpagina.
Over 2 pagina's nog zo iets posten?
maandag 26 juni 2017 om 19:48
maandag 26 juni 2017 om 19:48
Breng jij eens niemand op ideeën
maandag 26 juni 2017 om 19:49
maandag 26 juni 2017 om 19:50
Lezen is prima, maar ga alsjeblieft geen 10 posts quoten.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 26 juni 2017 om 19:51
Dit... ik smeek je
maandag 26 juni 2017 om 19:52
Breng haar nou niet op ideeën.
maandag 26 juni 2017 om 19:53
maandag 26 juni 2017 om 19:55
maandag 26 juni 2017 om 19:57
Als jij dat wil dan zeg het maar dan wil ik jou dat genoegen wel doen.
maandag 26 juni 2017 om 19:58
Ha Missie!
Jaj nog een leuk macrame patroontje? Voor beginners graag.
Natuurlijk weet ze het anders zou ze niet zo schijnheilig vragen of er nog iets gebeurd is.
Als je dat ter discussie wil stellen of als waarschuwing wil meedelen of wat dan ook, dan is dat een prima thema om een topic mee te openen. Om hier specifiek een forummer te noemen om een voorbeeld te stellen, dat is niet oké.Mother_Earth schreef: ↑26-06-2017 19:43Wat een dramatisch gedoe hier.
Ineens springt iedereen op en neer....waarom, is niets aan de horizon behalve dat sommige hier blijkbaar beseffen dat ze miss toch herkenbaarder zijn als ze hadden gedacht.
En waarom omdat iemand het hier aan de kaakt stelt en eerlijk zegt dat ze jullie gevonden heeft door een aanknooppunt via 1 facebookpagina in het verleden.
Nou laat ik jullie dan vertellen dat ik de helft van jullie ook weet wie wie is en dat ook door een simpel iets en je hebt mij daar ook nooit over gehoord of ik heb jullie daarmee lastiggevalle heb maar jullie waren wel makkelijk te vinden door maar 1 facebookpagina.
En wellicht dat je heel veel kent, waarschijnlijk kennen velen jou dan ook, so what? Jij doet er niets mee, Impala koos ervoor om dat wel te doen. En ze geeft ook nog een trap na. En dat is niet oké.
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat wij een andere definitie van onze waarden en normen hebben. Alhoewel ik ervan uitga (op basis van jouw post hierboven) dat jij niet de behoefte hebt om naar deze informatie te hinten. En later nog een keer gerichte informatie aan toe te voegen. Informatie die wel degelijk een persoonlijke impact heeft. En dan heb ik het zowel over vindbaarheid als over gevoel van veiligheid.
Zijn velen van ons hier herkenbaar? Waarschijnlijk wel.
Schrijven we op een openbaar forum en lopen we risico? Ja.
En mij zegt dat in ieder geval dat we nog steeds onderling vertrouwen hebben. Dat informatie daar blijft waar het hoort. Laten we vooral ook samenwerken om dat vertrouwen zo groot mogelijk te houden en ook elkaars veiligheid mee bewaken.
maandag 26 juni 2017 om 20:00
Oké, ik ga het wel bij lezen want ik voel een zekere 'spanning' in de lucht. Ik zal proberen geen tien quotes te doen.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 26 juni 2017 om 20:01
En ik met de boter.
maandag 26 juni 2017 om 20:01
MoirenPhae schreef: ↑25-06-2017 22:40Werkelijk? Ik denk dat ze het echt geen kut kan schelen als een handje mensen overstapt.
Daarbij komt het gros ook nog eens gewoon terug.
De dynamiek op zo'n groot forum is nogal anders dan een klein forumpje en al snel saai, omdat je alles wel besproken hebt.
Geen "wat" ??
LOEP ME MAAR aub.