Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 juni 2017 om 14:36
Klopt.fashionvictim schreef: ↑27-06-2017 14:19Dat was denk ik begin mei, want Viva gaf toen het boek van Anouscha Nzume weg vanwege Bevrijdingsdag. Haar uitgever heeft toen namelijk nog contact met Viva gehad omdat ze enerzijds wel haar boek weggaven, maar anderzijds op hun forum racistische uitlatingen over haar publiceerden. Naar wat ik begrepen heb is destijds ook aan hen toegezegd dat ze bezig waren met maatregelen tegen racisme. Dat is ook aan mij toegezegd.
dinsdag 27 juni 2017 om 14:48
Echt?fashionvictim schreef: ↑27-06-2017 14:19Dat was denk ik begin mei, want Viva gaf toen het boek van Anouscha Nzume weg vanwege Bevrijdingsdag. Haar uitgever heeft toen namelijk nog contact met Viva gehad omdat ze enerzijds wel haar boek weggaven, maar anderzijds op hun forum racistische uitlatingen over haar publiceerden. Naar wat ik begrepen heb is destijds ook aan hen toegezegd dat ze bezig waren met maatregelen tegen racisme. Dat is ook aan mij toegezegd.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 27 juni 2017 om 15:03
Owwww! Dat had ik niet verwacht.
dinsdag 27 juni 2017 om 15:05
Ik kan alleen een PB versturen naar iemand die ik al eerder eentje gestuurd had (tijdens het vorige forum) en dat draadje nog in mijn inbox heb staan. Een nieuwe PB gaat verloren. Staat wel in postvak uit, maar komt nooit aan.Renaissance_ schreef: ↑27-06-2017 15:02Roosje, was bij jou de pb snel overgekomen naar ontvanger en weer terug?
Ik heb er net een verzonden, hoop dat die niet dagen blijft hangen in de sanoma ether.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 27 juni 2017 om 15:08
Ja dat is erg. En elke keer blijf ik tegen beter weten in dat er wat veranderd. Maxima zou zeggen ze is een beetje dom.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-06-2017 14:09Maar is toch TE erg, dat we dat gewoon vinden ? Hoe lang is dat nou geleden, dat FV die ban kreeg ?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 27 juni 2017 om 15:08
Ok, dan hoop ik maar dat dat bij mij anders is.doornroosje9 schreef: ↑27-06-2017 15:05Ik kan alleen een PB versturen naar iemand die ik al eerder eentje gestuurd had (tijdens het vorige forum) en dat draadje nog in mijn inbox heb staan. Een nieuwe PB gaat verloren. Staat wel in postvak uit, maar komt nooit aan.
dinsdag 27 juni 2017 om 15:10
Even in een topic vermelden waar de ontvanger soms schrijft?
dinsdag 27 juni 2017 om 15:12
Ja, klopt. Ik vind echt dat we belazerd worden.fashionvictim schreef: ↑27-06-2017 14:19Dat was denk ik begin mei, want Viva gaf toen het boek van Anouscha Nzume weg vanwege Bevrijdingsdag. Haar uitgever heeft toen namelijk nog contact met Viva gehad omdat ze enerzijds wel haar boek weggaven, maar anderzijds op hun forum racistische uitlatingen over haar publiceerden. Naar wat ik begrepen heb is destijds ook aan hen toegezegd dat ze bezig waren met maatregelen tegen racisme. Dat is ook aan mij toegezegd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 27 juni 2017 om 15:14
Ja, doe ik.doornroosje9 schreef: ↑27-06-2017 15:10Even in een topic vermelden waar de ontvanger soms schrijft?
dinsdag 27 juni 2017 om 15:31
Het gros vd posters zou iets weghalen uit een bericht als bijv. ik, zou aangeven het niet prettig te vinden wat er over/tegen mij geschreven is.
Klinkt veelbelovend
Klinkt veelbelovend
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 27 juni 2017 om 15:35
Ik zou dat zeker doen. Ik kan niet bepalen voor een ander wat hij of zij te persoonlijk vindt. Kleine moeite om het dan weg te halen.simbalabimba schreef: ↑27-06-2017 15:31Het gros vd posters zou iets weghalen uit een bericht als bijv. ik, zou aangeven het niet prettig te vinden wat er over/tegen mij geschreven is.
Klinkt veelbelovend![]()
dinsdag 27 juni 2017 om 15:39
doornroosje9 schreef: ↑27-06-2017 15:35Ik zou dat zeker doen. Ik kan niet bepalen voor een ander wat hij of zij te persoonlijk vindt. Kleine moeite om het dan weg te halen.
Er zijn natuurlijk grenzen
dinsdag 27 juni 2017 om 15:53
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 27 juni 2017 om 15:55
Slecht mens ben je.
dinsdag 27 juni 2017 om 16:14
Ren, ik heb al twee keer op het nieuwe forum gehad dat ik een nieuw draadje dacht te starten via PB, maar die eerste PB kwam nooit aan. Als diegene dan vervolgens mij een PB stuurde, lukte het wel. Alsof er dan toch al een soort connectie was?
Weird. Maar als het werkt, werkt het. Dus idd een alert ergens op een topic kan helpen.
Weird. Maar als het werkt, werkt het. Dus idd een alert ergens op een topic kan helpen.
The owls are not what they seem
dinsdag 27 juni 2017 om 16:20
dinsdag 27 juni 2017 om 16:23
Ik vraag me steeds vaker af wat die hier nog doen. Zo moeilijk kan het niet zijn, om ze te wieberen, met dit beleid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.