Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Fee-de-Goede schreef:
30-06-2017 15:11
Ik denk dat jij en ik niet over dezelfde forummers en hun posts hebben hoor. Echt niet. ;-)

En ik vond dat wel gehuil en gezeik. Maar ik heb geen behoefte aan terug scrollen en multiquotes. Dus jij jouw mening en ik de mijne toch?
Te cryptisch. Ik begrijp na meerdere malen lezen van deze en je vorige post steeds minder wat je wilt zeggen. Maar blijkbaar zijn we het oneens, ergens over. :)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alsjeblief zeg Blijf je nou bezig met je misselijke verdachtmakingen , het goed praten van je eigen "geroep". En om wat? Omdat ik en vele anderen een andere mening hebben over het boek van Anouscha Nzume? Waarin één grote bevolkingsgroep over één kam word geschoren alleen maar vanwege hun kleur.

En als er iets op je facebook word geschreven wat je niet aanstaat dan ga je daar 'roepen'.

Ik ben er klaar mee

missie_m wijzigde dit bericht op 30-06-2017 15:54
84.52% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
yasmijn schreef:
30-06-2017 15:46
Dan wens ik jullie vanavond veel sterkte en wijsheid en geduld met de linkjes. :nerd:
Heb je weer een bruiloft?
Dan wens ik jullie vanavond veel sterkte en wijsheid en geduld met de linkjes. :nerd:
Ttass30 schreef:
30-06-2017 14:13
Topic laat thuis komen en je vent ophalen bij zijn vrienden vandaan. Oh my :-$
Linkje ?
Alvast heel veel plezier vanavond, Yas! En maak het niet te laat hè. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
30-06-2017 15:46
Alvast heel veel plezier vanavond, Yas! En maak het niet te laat hè. ;-D
😎🥂
Ik ben al onderweg naar de de meet kroeg 🤣
missie_m schreef:
30-06-2017 15:43
Alsjeblief zeg Blijf je nou bezig met je misselijke verdachtmakingen , het goed praten van je eigen "geroep". En om wat? Omdat ik en vele anderen een andere mening hebben over het boek van Anouscha Nzume? Waarin één grote bevolkingsgroep over één kam word geschoren alleen maar vanwege hun kleur.

En als er iets op je facebook word geschreven wat je niet aanstaat dan ga je daar 'roepen'.

Ik ben er klaar mee

Wie is 'je'? En mogen we mee-napraten over waar je klaar mee bent?
ik mag niet quoten want dat vinden 'je' (=energiek voornaamwoord) irritant. Lees maar een klein beetje terug aub. reactie 15:07 uur en 15:39 en die van vorige week, en vorige maand, enz.enz. steeds van dezelfde) Ik zit bewust NIET op facebook.

Oei vergat ik bijna de leuke smilie want anders ben ik niet blij genoeg :monkey: :puppy: :cat: :peep: :bunny: :duckie: :sheep: .

:sun: :daisy: B-) :bunny: :popcorn:
missie_m wijzigde dit bericht op 30-06-2017 16:26
64.03% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Ik heb het idee dat je bericht van vrijdag 30 juni 2017 15:43 per ongeluk op dit topic terecht gekomen is?
Hoort het eigenlijk ergens anders>

Waar/op wie is het een reactie?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik vroeg niet om te quoten toch?
Maar goed als je het verder niet wil toelichten dan kan ik alleen niet meepraten en is het mij onduidelijk waar je het over hebt.

Dan kan ik alleen concluderen dat je je, zonder het verder toe te lichten, nogal sterk uit laat over iemand naar aanleiding van iets op/over facebook. En daar kan ik dan verder niks van vinden.
simbalabimba schreef:
30-06-2017 16:07
Ik heb het idee dat je bericht van vrijdag 30 juni 2017 15:43 per ongeluk op dit topic terecht gekomen is?
Hoort het eigenlijk ergens anders>

Waar/op wie is het een reactie?

Nee, maar ze zegt niet meer te quoten want dat wordt vervelend gevonden.
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 00:08
Afbeelding

Ik weet hem!!!!
Je volgende nick wordt Puss-In-Box :yes:
BridgetteDubois schreef:
30-06-2017 00:23
Hoewel ik een rasmeeloperT ben en je dus zou verwachten dat ik hier zo ongeveer tegelijk met mijn groepje arriveer, heb ik het pas nu gevonden. :$

Maar beter laat dan nooit hè :bye:
Oh, ik dacht altijd dat jij als laatste kwam omdat jij de belangrijkste bent. Net als met trouwen de bruid als laatste binnenkomt, en bij grote gelegenheden de koning bijvoorbeeld. :O
missie_m schreef:
30-06-2017 15:43

Ik ben er klaar mee

Jeetje wat dacht je, ik gooi er eens ff een Pumpsje in? Snap er niks van.
GenieInABottle schreef:
30-06-2017 16:17
Ik weet hem!!!!
Je volgende nick wordt Puss-In-Box :yes:
:HA:

Je hebt me op een idee gebracht. Dank!
@naamvanforummerdiebedoeldwordt met evt. 24.00 uur erbij kan ook duidlijk zijn of een link naar het bericht?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Goh zeg, ik lees nu dit:

Het is heel leuk om reacties te krijgen onder een post op social media, maar helaas gebeurt het nog te vaak dat er negatieve reacties worden geplaatst. Daar gaat Instagram een stokje voor steken.
Met een nieuwe tool spoort Instagram kwetsende reacties onder foto’s en video’s op. Vervolgens worden deze onzichtbaar gemaakt voor gebruikers – al kan de gebruiker zelf zijn of haar reactie nog wel zien.

Nu ze toch aan het forum aan het prutsen zijn??

Of is er dan geen lol meer aan?

En wat gaan in gódsnaam de criteria worden voor 'kwetsend'?
En wat zijn de gevolgen? Instagram is al zo'n veer-in-mijn-eigen-reet medium. Zo raken de gebruikers nóg meer vervreemd van de echte wereld.

Verschrikkelijk en fascinerend tegelijk, dit experiment.
.
doornroosje9 schreef:
30-06-2017 15:10
Ja, MissI, zou die al terug zijn? ;-D
Ja, al heel lang!
Eens met Nouschi. Er zijn driehonderdmiljoen topics waar je de blauwhelm kunt uithangen. Napraat is het enige, allerlaatste topic waar je op metaniveau over het forum mag praten.
impala schreef:
30-06-2017 14:54
Het is niet expliciet verboden, maar het is er ook niet voor bedoeld.
De eerste zin uit de OP:
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend.
Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Als je even alle regels opent (of gewoon even terugleest naar een post van ik dacht Shifty), dan zie dat in de uitgebreide regels staat dat off-topic hier mag! Het wordt zelfs expliciet genoemd! Dan neem ik aan dat het daar dus ook voor bedoeld is, zowel voor napraten over topics en dergelijke als gezellig off-topic.
Zag nu trouwens ook weer even dat trollhinten hier mag zolang het niet tot naar gedrag elders op het forum leidt, die wist ik dus niet.
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 16:22
:HA:

Je hebt me op een idee gebracht. Dank!
:cheers:
actueel/ben-jij-wel-eens-in-je-billen-g ... ges/385453

Wat een debiel topic. En dan niet omdat het door Willem geopend is.
Star* schreef:
30-06-2017 17:05
actueel/ben-jij-wel-eens-in-je-billen-g ... ges/385453

Wat een debiel topic. En dan niet omdat het door Willem geopend is.
Waarom dan wel? Afgezien dat het me niet op actueel lijkt te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven