Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juli 2017 om 00:35
Dat valt onder offtopic en zorgt niet voor onrust, want een beetje Viva vrouw maak je de pis niet lauw met een muziekje.
Dr staat gelukkig ook niet dat ik me moet interesseren waar een ander mee bezig is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 1 juli 2017 om 00:37
Fijn (en knap) dat je het zo constructief opvat.lrishCassidy schreef: ↑01-07-2017 00:28Kijk, daar kan ik wat mee.
Ja, zoals je het omschrijft is wel hoe mijn brein werkt, denk ik.
Dat mannelijk plaatje als vrouw zijnde snap ik dan weer niet, waarom zou dat vreemd zijn?
Cassidy is gewoon een leuk karakter. Dus ook leuk als avatar.
Ik had ook deze kunnen nemen, was dat beter geweest volgens de viva-opinie?
Los van het gesprek is het trouwens zelden. Ja soms wel, geef ik toe.
Ik vind het overigens ook een leuke avatar. Mijn shifty-brein koppelt echter het plaatje aan de persoon en dan ontstaat er gewoon een soort kortsluiting als ik jou moet zien als vrouw terwijl er een plaatje van een man bij staat. Dat is mijn beperking.
zaterdag 1 juli 2017 om 00:42
Ik heb er geen enkele moeite mee om niet met iedereen een leuke interactie te hebben. Gewoon geen interactie is dan ook goed.shifty schreef: ↑01-07-2017 00:32Voor mij is napraat (en dit forum in het algemeen) wel degelijk gebaseerd op interactie met elkaar. Andere personen en hun gesprekken hier op napraat interesseren mij wel degelijk. Ik praat graag mee met lopende gesprekken of ik begin graag een nieuw gesprek maar dan hoop ik er op dat anderen daar op inhaken.
Natuurlijk mag je gewoon hier dingen roepen zonder daar verder enige rekening mee te houden of zonder daar een verwachting bij te hebben, net waar je zin in hebt, maar dan moet je het ook niet raar vinden als de interactie met anderen enigszins moeizaam is toch?
Dr komt altijd wel weer een.moment/persoon waarmee wel interactie is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 1 juli 2017 om 00:44
shifty schreef: ↑01-07-2017 00:37Fijn (en knap) dat je het zo constructief opvat.
Ik vind het overigens ook een leuke avatar. Mijn shifty-brein koppelt echter het plaatje aan de persoon en dan ontstaat er gewoon een soort kortsluiting als ik jou moet zien als vrouw terwijl er een plaatje van een man bij staat. Dat is mijn beperking.
Maar ik ga toch mijn ava niet aanpassen aan andermans brein? ^^
zaterdag 1 juli 2017 om 00:46
zaterdag 1 juli 2017 om 00:51
Wat denk je zelf? De info is al weggehaald, pertinent geen zin om hier in dit topic door jou aangesproken te worden op bullshit gewoon omdat het kan. Dat doe ik hier ook bij niemand en ik laat me er ook niet voor gebruiken.simbalabimba schreef: ↑01-07-2017 00:46Dus val ik dan, voor mijn idee, in
Een liedkeuze waarmee je iets wilt zeggen daarover ?
Fijne nacht nog.
enn wijzigde dit bericht op 01-07-2017 00:56
Reden: stuk vergeten
Reden: stuk vergeten
5.63% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 juli 2017 om 00:51
simbalabimba schreef: ↑01-07-2017 00:22Dat is voor mij nou Napraat, dat het je niet hoeft te interesseren waar het gesprek over gaat. Omdat er niet 1 gesprek is, omdat Napraat veel functies heeft en iedereen zomaar mag binnenvallen en napraten of offtopic kletsen of net waar ie zin in heeft.
Die had ik nog niet gezien. Maar dit inderdaad.
Napraat is van alles wat. Een soort (over)lappendeken.
zaterdag 1 juli 2017 om 00:57
????
Nou sorry dan, k weet niet waarvoor, maar als je n sorry wilt mag je m hebben.
zaterdag 1 juli 2017 om 01:00
Dit! Ik zou er niet wakker van liggen, maar er zijn forummers die dit persoonlijk nemen en kunnen er echt wakker van liggen.impala schreef: ↑30-06-2017 13:15Ik vind een hoop gezeik niet erg. Dat is voor mij geen reden om Napraat af te schaffen. Wat voor mij wel een reden is, is dat mensen hier ongestraft kunnen worden - en ook wórden- beschuldigd van behoorlijk ernstige zaken (prive info openbaar maken, stalken, bedreigen) . Dat zou moeten worden aangepakt door de moderators. En als dat niet gebeurt, moet de hele Napraat maar weg. Want er worden hier mensen écht beschadigd. Nicks ja, maar achter die nicks zitten wel échte mensen.
zaterdag 1 juli 2017 om 01:02
zaterdag 1 juli 2017 om 01:05
Ik plaatste dat linkje omdat het een lied is dat gebruikt wordt om aan te geven dat (gezien het moment van mijn binnenvallen) het misschien wel beter zou zijn om thuis te vertoeven. Niets meer en niets minder. Ik snap de link die jij legt maar stelde het dus niet op prijs, that's all. Wat overigens niet zegt dat ik vind dat jij dit niet zou mogen doen o.i.d. want dat zou nergens op slaan.simbalabimba schreef: ↑01-07-2017 00:57????
Nou sorry dan, k weet niet waarvoor, maar als je n sorry wilt mag je m hebben.
![]()
Soit en door maar weer.
enn wijzigde dit bericht op 01-07-2017 01:23
Reden: haakjes vergeten
Reden: haakjes vergeten
0.17% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 1 juli 2017 om 01:14
https://www.youtube.com/watch?v=GB2yiIoEtXw
Zoals altijd sluit ik af met een leuk liedje.
Good Morning (voor de oudjes, deze is uit 1952)
Zoals altijd sluit ik af met een leuk liedje.
Good Morning (voor de oudjes, deze is uit 1952)
zaterdag 1 juli 2017 om 08:23
Dit.Solivagant schreef: ↑01-07-2017 07:31Ik klik toch nooit op youtube-linkjes. Ik hou niet van verrassingen
Goedemorgen.
De eerste keer dat ik me liet onderzoeken om te kijken of ik autistisch ben, was de conclusie: niet autistisch, wel excentriek. Wat verder geen diagnose is.
Ik hoop altijd dat ik de Harrie ben, maar ik heb meestal te weinig fantasie om echt vernieuwend te zijn. Helaas, maar ik leer er wel mee leven.
Later heb ik me opnieuw laten onderzoeken door iemand die zich veel meer verdiept had in autisme bij vrouwen en toen was de diagnose er zonder enige twijfel.
Ben ik dan niet meer excentriek? Of toch ook nog wel?
Als ik het woord bekijk betekent het: buiten het midden. Dus: niet gemiddeld. En dan geldt dat eigenlijk voor iedereen wel.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 1 juli 2017 om 08:42
Ik heb op actueel gereageerd vanwege een uitspraak die Teeven deed,
Ik zal maar bekennen dat ik al vaak op topics heb gereageerd over Teeven, Demmink en Opstelten. Gelukkig heeft Fred Teeven niet teveel op de zonnebank gelegen en is het gewoon een kale blanke man.
Want het is wel effe op "actueel" hé.
Want het is wel effe op "actueel" hé.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 1 juli 2017 om 08:48
En dan is er dit nog: de saaie-mensen-club http://www.nu.nl/143718/video/rotondes- ... -club.html
Every day offers a new opportunity to give up.