Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
elke keer weer een verrassing om te zien waar je bericht terechtkomt
en ook elke keer weer een verrassing om later te zien wie er nog meer aanwezig was
KIa je was er nog
ja ik weet alleen niet waar
S-Meds schreef:
01-07-2017 00:01
KIa je was er nog
Ja, ik ben er nog. Jij gelukkig ook nog!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
S-Meds schreef:
01-07-2017 00:04
ja ik weet alleen niet waar
Het is dat ik weet dat ik niet dronken ben...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Afbeelding

Ik verslik me bijna.
Je mag dit niet, je mag dat niet. :rofl:
lrishCassidy schreef:
30-06-2017 23:46
Okay, dat kan. Maar dan nog. wat is er zo ergerlijk aan mij?
Alleen de muzieklinkjes?
Dat ik niet naar die schadumnapraat verkas?
Wat?
Persoonlijk kan ik er gewoon erg slecht mee uit de voeten dat je een mannelijk plaatje kiest als je een vrouw bent.
Dat is de autistische shifty die daar niet mee om kan gaan en dat erg vervelend vindt, dus dat zegt niks over jou, maar dan weet je het in elk geval.

Daarnaast lijken je muzieklinkjes mij soms een beetje 'in-your-face'. Alsof er een gesprek gaande is en iemand is constant met een soort associatiespelletje bezig:
- Goh dat was toch wat met die bosbrand --> oh ik ken een liedje dat heet fire .. hier is 't
- Nou er waren best wat gewonden --> oh ik ken een liedje dat heet wounded .. hier is 't
- Dat moet best zwaar zijn voor die families --> oh ik ken een liedje dat heet in the family .. hier is 't.

Het lijkt een beetje zoals missie los van het gesprek wat er op dat moment is quotes er in gooit omdat zij op dat moment iets aan het lezen is waarvan zij vind dat ze er op moet reageren. Het komt een beetje over alsof je er eigenlijk geen interesse in hebt wat anderen vinden of waar anderen op dat moment mee bezig zijn.

Ik overdrijf het hier met de bedoeling de nuance te benadrukken. Maar het blijft een nuance dus ook lastig om precies aan te geven wanneer het nou prima is en wanneer het nou net die grens over gaat. Wat mij betreft dan.
Zijn de linkjes al geweest?
lrishCassidy schreef:
01-07-2017 00:09
Afbeelding

Ik verslik me bijna.
Je mag dit niet, je mag dat niet. :rofl:
"Dat doen wij hier gewoon niet jongeman."
https://youtu.be/flhqd8Ibkz0
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
FiIee schreef:
01-07-2017 00:18
Zijn de linkjes al geweest?
Ja.
Dat is voor mij nou Napraat, dat het je niet hoeft te interesseren waar het gesprek over gaat. Omdat er niet 1 gesprek is, omdat Napraat veel functies heeft en iedereen zomaar mag binnenvallen en napraten of offtopic kletsen of net waar ie zin in heeft.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Jonari schreef:
01-07-2017 00:19
Ja.
:cheer2:

Ik heb ze dus gemist.
FiIee schreef:
01-07-2017 00:23
:cheer2:

Ik heb ze dus gemist.
Ik zou niet te vroeg juichen als ik jou was :P
Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken forum/overig/bantopic/list_messages/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
-Kia-Ora- schreef:
30-06-2017 23:44
Waarom zou ik (of wie dan ook) er niet serieus op ingaan?

Mijn beeld daarover is namelijk anders.
Ik ken er legio die excentriek zijn en niet rijk zijn en nooit zijn opgenomen. Dus mijn beeld is ook anders.

Maar ik heb in het afgelopen half jaar, onder andere, geleerd dat je jezelf niet zo serieus moet nemen.
https://www.youtube.com/watch?v=C6pVrZl2H-g
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
shifty schreef:
01-07-2017 00:16
Persoonlijk kan ik er gewoon erg slecht mee uit de voeten dat je een mannelijk plaatje kiest als je een vrouw bent.
Dat is de autistische shifty die daar niet mee om kan gaan en dat erg vervelend vindt, dus dat zegt niks over jou, maar dan weet je het in elk geval.

Daarnaast lijken je muzieklinkjes mij soms een beetje 'in-your-face'. Alsof er een gesprek gaande is en iemand is constant met een soort associatiespelletje bezig:
- Goh dat was toch wat met die bosbrand --> oh ik ken een liedje dat heet fire .. hier is 't
- Nou er waren best wat gewonden --> oh ik ken een liedje dat heet wounded .. hier is 't
- Dat moet best zwaar zijn voor die families --> oh ik ken een liedje dat heet in the family .. hier is 't.

Het lijkt een beetje zoals missie los van het gesprek wat er op dat moment is quotes er in gooit omdat zij op dat moment iets aan het lezen is waarvan zij vind dat ze er op moet reageren. Het komt een beetje over alsof je er eigenlijk geen interesse in hebt wat anderen vinden of waar anderen op dat moment mee bezig zijn.

Ik overdrijf het hier met de bedoeling de nuance te benadrukken. Maar het blijft een nuance dus ook lastig om precies aan te geven wanneer het nou prima is en wanneer het nou net die grens over gaat. Wat mij betreft dan.

Kijk, daar kan ik wat mee.
Ja, zoals je het omschrijft is wel hoe mijn brein werkt, denk ik.
Dat mannelijk plaatje als vrouw zijnde snap ik dan weer niet, waarom zou dat vreemd zijn?
Cassidy is gewoon een leuk karakter. Dus ook leuk als avatar.

Ik had ook deze kunnen nemen, was dat beter geweest volgens de viva-opinie?
Afbeelding

Los van het gesprek is het trouwens zelden. Ja soms wel, geef ik toe.
blijfgewoonbianca schreef:
01-07-2017 00:26
Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
Constant muzieklinkjes plakken staat er niet bij.
Dus?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
blijfgewoonbianca schreef:
01-07-2017 00:26
Wat is Napraten?

Wat mag:

- Beleid bespreken

Nou.
Wat ik doe is niks mis mee toch? :proud:
Ja?
K Heb je net gelezen op het " oudere n worden slecht verzorgd" topic.
;-)

simbalabimba schreef:
01-07-2017 00:22
Dat is voor mij nou Napraat, dat het je niet hoeft te interesseren waar het gesprek over gaat. Omdat er niet 1 gesprek is, omdat Napraat veel functies heeft en iedereen zomaar mag binnenvallen en napraten of offtopic kletsen of net waar ie zin in heeft.
Voor mij is napraat (en dit forum in het algemeen) wel degelijk gebaseerd op interactie met elkaar. Andere personen en hun gesprekken hier op napraat interesseren mij wel degelijk. Ik praat graag mee met lopende gesprekken of ik begin graag een nieuw gesprek maar dan hoop ik er op dat anderen daar op inhaken.

Natuurlijk mag je gewoon hier dingen roepen zonder daar verder enige rekening mee te houden of zonder daar een verwachting bij te hebben, net waar je zin in hebt, maar dan moet je het ook niet raar vinden als de interactie met anderen enigszins moeizaam is toch?
simbalabimba schreef:
01-07-2017 00:32
Ja?
K Heb je net gelezen op het " oudere n worden slecht verzorgd" topic.
;-)
Dus?
Jonari schreef:
01-07-2017 00:30
Constant muzieklinkjes plakken staat er niet bij.

Precies, dus het mag, want offtopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven