Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juli 2017 om 09:25
Ik zie jou hier wel vaker over posten en ben erg benieuwd hoe dat nou zit, mede vanwege autisme in de familie. Waaraan herken je het dan wel, bij vrouwen? Kun je een goed artikel aanraden? Of zou ik wijzer worden van het autisme-topic?
zaterdag 1 juli 2017 om 09:41
Ook leuk.Solomio schreef: ↑01-07-2017 08:48En dan is er dit nog: de saaie-mensen-club http://www.nu.nl/143718/video/rotondes- ... -club.html
zaterdag 1 juli 2017 om 09:43
Precies. En zelfs 'vervelende/nare' mensen zijn nodig. Om je tegen af te zetten, liefst samen.
zaterdag 1 juli 2017 om 09:46
Hier speelt hij toch gewoon een rolletje, wat hij vaker doet als figurant in zijn eigen films. Staat compleet lis van zijn persoonlijkheid.
zaterdag 1 juli 2017 om 09:46
pestkopFee-de-Goede schreef: ↑01-07-2017 09:43Precies. En zelfs 'vervelende/nare' mensen zijn nodig. Om je tegen af te zetten, liefst samen.
zaterdag 1 juli 2017 om 09:50
Damagnie!Fee-de-Goede schreef: ↑01-07-2017 09:43Precies. En zelfs 'vervelende/nare' mensen zijn nodig. Om je tegen af te zetten, liefst samen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 1 juli 2017 om 09:55
Heb ik weer een memo gemist ergens in de afgelopen 5000 reacties hier?
Want ik lees dus niet alles terug. Solly.
zaterdag 1 juli 2017 om 09:56
De lijst wordt nu wel heel lang hoor.
zaterdag 1 juli 2017 om 09:58
Google Annelies Spek en lees op haar site. Ik denk dat daar goede artikelen op staan.
Heel eerlijk gezegd heb ik nog nooit op haar site gekeken, maar ik heb twee keer een lezing van haar bijgewoond over autisme bij vrouwen, dus ik neem aan dat daar op haar site ook wel wat over te vinden is.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 1 juli 2017 om 09:59
Inderdaad. En daarmee is de cirkel rond.
Werkelijk niemand gebruikt napraat 100% waar het voor bedoeld is, maar het is wel zo prettig als je een ander op zijn fouten kan wijzen.Niks nieuws onder de zon hier.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 10:47
Reden: Vriendelijk op een schrijffout gewezen.
Reden: Vriendelijk op een schrijffout gewezen.
0.25% gewijzigd
zaterdag 1 juli 2017 om 10:12
Maar het groepje is ontstaan n.a.v. dit forum, dus dan is het napraat.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
zaterdag 1 juli 2017 om 10:14
Een paar mensen gaan iets drinken en daarna iets eten. Meer valt er helaas niet te vertellen.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 1 juli 2017 om 10:16
Fee-de-Goede schreef: ↑01-07-2017 10:02Ik wil napraten over topics hoor, iemand nog een goede leestip mbt de topics hier, voor bij mijn koffie?
Kinderen. Over beinvloedbaar kind.