Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juli 2017 om 10:56
Ach je mag mij best een alu-hoedje toedichten hoor (staat mij vast goed), maar als ik zo even de relatie-pijler door kijk is het gehalte 'fake-topics-op-professioneel-niveau' erg hoog. De pijler bestaat momenteel meer uit dit type topics dan iets anders. En dat vind ik dan best vervelend overkomen. Een troll kan ik best hebben. Meerdere ook wel. Maar professioneel de betrokkenheid van forummers misbruiken door stelselmatig nep-serieuze problemen voor te schotelen vind ik best wel een dingetje ...
maandag 3 juli 2017 om 11:04
Exact. Leg de nieuwe topics naast elkaar, analyseer het taalgebruik en je hebt een bingo.shifty schreef: ↑03-07-2017 10:36Voorbeelden:
Mijn eerste date had ik zaterdag met een heer die net 30 is en woont een half uur rijden van mij.
Uit : relaties/hoe-zorg-ik-ervoor-dat-ik-niet ... ges/385626
Bovendien voel ik me niet gerespecteerd in mijn geschade vertrouwen en mijn rotgevoelens hieromtrent.
Uit : relaties/wat-mag-ik-eisen/list_messages/385561
Voor mij zijn dit duidelijke voorbeelden van vertaalde stukken tekst. Natuurlijk kan het bijvoorbeeld 'onhandig' taalgebruik zijn, maar de combinatie van factoren maakt dat ik er gewoon geen hol van geloof. De teksten zijn te 'gemaakt' en daarnaast is het patroon elke keer hetzelfde.
maandag 3 juli 2017 om 11:12
Wat een mooie zin !shifty schreef: ↑03-07-2017 10:36
Bovendien voel ik me niet gerespecteerd in mijn geschade vertrouwen en mijn rotgevoelens hieromtrent.
Uit : relaties/wat-mag-ik-eisen/list_messages/385561
Je bent zelf een theepot
maandag 3 juli 2017 om 11:16
maandag 3 juli 2017 om 11:16
maandag 3 juli 2017 om 11:21
Volgens mij is het naar het Nederlands vertaald door een slechte vertaler met 2 jaar lbo. Een 14-jarige vakantiekracht ofzo.Dymphnatam schreef: ↑03-07-2017 11:18Toch is dit topic niet vertaald. Het foutieve gebruik van het woord "als" verraadt dat het echt door een Nederlands persoon is geschreven.
Komt ergens in een antwoord ook weer terug
.
maandag 3 juli 2017 om 11:22
Door een stagiaire dan.Dymphnatam schreef: ↑03-07-2017 11:18Toch is dit topic niet vertaald. Het foutieve gebruik van het woord "als" verraadt dat het echt door een Nederlands persoon is geschreven.
Komt ergens in een antwoord ook weer terug
Het taalgebruik van nieuwe TO's komt enorm overeen
maandag 3 juli 2017 om 11:28
Doe ff een 'mooie' zin erbij?Dymphnatam schreef: ↑03-07-2017 11:25Kunnen we die "chronischepijn" er ook bijvoegen? Ook een eerste topic.
En in elk geval een linkje?
impala wijzigde dit bericht op 03-07-2017 11:29
7.33% gewijzigd
.
maandag 3 juli 2017 om 11:37
Nou, laten we het hopen. Maar goed, zo denken veel mensen, dus troll of niet, maakt niets uit.Dymphnatam schreef: ↑03-07-2017 11:25Kunnen we die "chronischepijn" er ook bijvoegen? Ook een eerste topic.
'Medicatie vind ik niet gezond'. Mag ik zulke mensen heel hard slaan?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 3 juli 2017 om 11:37
Niet van het soort dat een Nederlander zou maken. Het is een letterlijke omzetting uit het Engels. In die taal loop de zin wel.Lady_Voldemort schreef: ↑03-07-2017 11:35Mijn eerste date had ik zaterdag met een heer die net 30 is en woont een half uur rijden van mij.
Dit is gewoon een tante betje (foutieve inversie).
.
maandag 3 juli 2017 om 11:40
Joh, laat me nou even dwarsliggen ja
Maar je hebt gelijk hoor, dit zou wel een hele erge tante betje zijn. Hoewel dat wel voorkomt natuurlijk.
maandag 3 juli 2017 om 11:48
Ik ga er gewoonweg van uit dat elk topic dat hier geopend wordt waar en onwaar kan zijn. Hoort gewoon bij een forum op internet. Maar om eerlijk te zijn boeit het waarheidsgehalte van een topic me net zoveel als, bijvoorbeeld, wat andere forummers hier over mij denken.
En ja, ik kan me voorstellen dat dit wel het ultieme forum is om dit te doen, je weet in ieder geval zeker dat er gehapt gaat worden. Ik bedoel: Willem heeft het tot een sport verheven