Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Is die thuisblijfmama uit LA echt?
Ik geloof er geen bal van: ze zegt dat ze een quote: "hoge studie" heeft gedaan. En dat ze man bij een vereniging heeft leren kenne.
Welke universitair geschoolde vrouw noemt haar opleiding nou een hoge studie??
linjmh schreef:
22-07-2017 21:02
Ik geloof er geen bal van: ze zegt dat ze een quote: "hoge studie" heeft gedaan. En dat ze man bij een vereniging heeft leren kenne.
Das dezelfde als van die bruiloft waar ze de drankjes zelf moesten betalen. Volgens mij wordt ze betaald om hier op de juiste knopjes te komen drukken.
linjmh schreef:
mss stond de universiteit wel hoog (op een berg of zo)
Lady_Voldemort schreef:
22-07-2017 21:04
Das dezelfde als van die bruiloft waar ze de drankjes zelf moesten betalen. Volgens mij wordt ze betaald om hier op de juiste knopjes te komen drukken.
Oooh joh dat heb ik nu pas door.
Falathiel schreef:
22-07-2017 21:08
Oooh joh dat heb ik nu pas door.
Plus 100!
Lady_Voldemort schreef:
Ik ben nog op zoek naar een baan, ga me maar eens melden bij Sanoma. Lijkt me wel leuk, hier betaald de boel een beetje op te jutten.
Lady_Voldemort schreef:
ik zou dat zo'n leuke baan vinden he
Renaissance_ schreef:
22-07-2017 21:38
Ik ben nog op zoek naar een baan, ga me maar eens melden bij Sanoma. Lijkt me wel leuk, hier betaald de boel een beetje op te jutten.
Mij ook wel.
linjmh schreef:

Belg?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fee-de-Goede schreef:
22-07-2017 21:41
Mij ook wel.
Zullen we samen solliciteren, dan kunnen we er nog een stel verzonnen fitties in verwerken. :proud:
Renaissance_ schreef:
22-07-2017 21:48
Zullen we samen solliciteren, dan kunnen we er nog een stel verzonnen fitties in verwerken. :proud:
mag ik ook meedoen, dan kunnen we de peilers een beetje verdelen
Lady_Voldemort schreef:
Ik kan me amper voorstellen dat iemand zo'n goed verhaal (de OP) kan schrijven. En dan nog; die ene die dat kan zou het me vertellen.
Ik geloof er niets van. De stijl en spelling en dergelijke en contradicties in de antwoorden. De titel alleen al.

Het is een 'gemaakt' topic door iemand die niet zo heel goed kan schrijven.
Zo irritant. Dan denk ik "Is nep ga ik niet op reageren" en dan doe ik het toch.
En ook nog inhoudelijk.
Waarom
Leer
Ik
Niet
anoniem_160995 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 23:40
0.40% gewijzigd
yasmijn schreef:
22-07-2017 23:33
Ik geloof er niets van. De stijl en spelling en dergelijke en contradicties in de antwoorden. De titel alleen al.

Het is een 'gemaakt' topic door iemand die niet zo heel goed kan schrijven.
dat er plots inkomen bestond uit vastgoed nam bij mij de laatste twijfel weg
Pinda-Kaas schreef:
22-07-2017 23:39
dat er plots inkomen bestond uit vastgoed nam bij mij de laatste twijfel weg
Inderdaad erg ongeloofwaardig.
Lady_Voldemort schreef:
Je moet toegeven; het zijn " lekkere " topics. Daar ontbrak het wel aan, de laatste tijd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoge studies is toch gewoon vertaald Engels (of eventueel vertaald Duits)? Ik heb het echt nog nooit gehoord en ik heb toch een poosje in de beter opgeleide kringen mogen vertoeven.
vrouwjagersma schreef:
22-07-2017 23:41
Hoge studies is toch gewoon vertaald Engels (of eventueel vertaald Duits)? Ik heb het echt nog nooit gehoord en ik heb toch een poosje in de beter opgeleide kringen mogen vertoeven.
Hoge studies is geen Nederlands.
vrouwjagersma schreef:
22-07-2017 23:41
Hogere studie wordt gezegd door mensen die zelf niet gestudeerd hebben en ook niet zo op de hoogte zijn van opleidingen. Ik hoor het hier ( Rotturrrdam ) best vaak.
blijfgewoonbianca schreef:
22-07-2017 23:43
Hogere studie wordt gezegd door mensen die zelf niet gestudeerd hebben en ook niet zo op de hoogte zijn van opleidingen. Ik hoor het hier ( Rotturrrdam ) best vaak.
Je hoort Hoge Studies te doen op achtduizenders.
blijfgewoonbianca schreef:
22-07-2017 23:43
Ik heb een familielid dat het leuk vindt om mij "dokter anders" te noemen, dat of hij weet niet hoe je drs moet uitspreken.
Maar ik heb laatst zo'n interessant topic gelezen en dat leek echt slecht vertaald uit het Duits ("we troffen elkaar in de stad" in plaats van we kwamen elkaar tegen in de stad, het is me egaal, dat soort werk.)
Misschien komt het wel van " HBO opleidingen en Hogescholen
Zitten we dan met ons huishoudschooldiploma BGB.
En zelfs huishouden kan ik niet.

Ik heb er nietssss van geleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven