Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 18:57
ThunderassMan schreef: ↑07-07-2017 18:56Mij leek het wel stoer om de hoektanden van onze hond te blingblingen met goud. Mijn vrouw dacht daar weer anders over, helaas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:03
Daar had ik ook aan gedacht, zo'n diamantje, maar dat vind ik toch een beetje verwijfd staan.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑07-07-2017 19:03Er komt vast nog wel een kans om dat te doen als ze een keer weg is ofzeau.
Mooi diamantje op één van de gouden hoektanden is misschien ook een leuk detail.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:03
ThunderassMan schreef: ↑07-07-2017 18:56Mij leek het wel stoer om de hoektanden van onze hond te blingblingen met goud. Mijn vrouw dacht daar weer anders over, helaas.
Er komt vast nog wel een kans om dat te doen als ze een keer weg is ofzeau.
Mooi diamantje op één van de gouden hoektanden is misschien ook een leuk detail.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:04
Bij een pitt bull kan ik het wel begrijpen zo'n stoere tand van goud.ThunderassMan schreef: ↑07-07-2017 18:56Mij leek het wel stoer om de hoektanden van onze hond te blingblingen met goud. Mijn vrouw dacht daar weer anders over, helaas.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:06
Hier ben ik. Het was zelfs voor mij te zuur de afgelopen tijd.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
vrijdag 7 juli 2017 om 19:10
Ah, had je lege batterij een kleine opleving door de warmte? Welkom terug in het citroenenparadijs.Zure_Visgleuf schreef: ↑07-07-2017 19:06Hier ben ik. Het was zelfs voor mij te zuur de afgelopen tijd.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:11
Oeps, mijn excuses voor de storing Vrouwe Zure Visgleuf.Zure_Visgleuf schreef: ↑07-07-2017 19:06Hier ben ik. Het was zelfs voor mij te zuur de afgelopen tijd.
Kunt u even met uw Zure stafje zwaaien? Dat zal best helpen, net zoals min keer min plus is
Wellicht is het voor u daarna ook weer aangenaam genoeg om even hier te vertoeven en ons te verblijden met uw aanwezigheid.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:19
Ik heb mijn slaven even wat harder laten fietsen en ik heb nu weer een voorraadje stroomLady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 19:10Ah, had je lege batterij een kleine opleving door de warmte? Welkom terug in het citroenenparadijs.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:22
AlsjeblieftGenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 19:11Oeps, mijn excuses voor de storing Vrouwe Zure Visgleuf.
Kunt u even met uw Zure stafje zwaaien? Dat zal best helpen, net zoals min keer min plus is![]()
![]()
![]()
Wellicht is het voor u daarna ook weer aangenaam genoeg om even hier te vertoeven en ons te verblijden met uw aanwezigheid.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:28
Ach ik denk dat als de hond zou mogen kiezen hij geen pakje aan zou trekken-Puss-in-Bootz- schreef: ↑07-07-2017 18:52Och. De hond lijkt het niet vreselijk te vinden.
Er zijn wel ergere zaken.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:33
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bijna nooit alles bijlees. Ik lees niet zo snel en als ik dan alles bij moet lezen dan blijft er geen forum tijd over.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:34
Wat een zure reactieZure_Visgleuf schreef: ↑07-07-2017 19:06Hier ben ik. Het was zelfs voor mij te zuur de afgelopen tijd.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:36
Ik stapte op post 517 in na een drukke werkdag. 3 pagina's bijgelezen en ik weet weer meer dan me lief is.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:36
Zure_Visgleuf schreef: ↑07-07-2017 19:06Hier ben ik. Het was zelfs voor mij te zuur de afgelopen tijd.
Logisch.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:38
Daar ben ik te neurotisch voor, om niet bij te lezen. In mijn tijd op deze planeet heb ik van een heleboel dingen geleerd hoe ik ze moet laten gaan. Het niet-bijlezen hoort daar niet bij.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:38
Joh.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:39
Nah, ontmoet je afgelopen week twee énige meisjes, had je mooi kunnen lakken met ze! Gemiste kans wel.
vrijdag 7 juli 2017 om 19:44
Ik heb daar gelukkig geen last van.
Snap dat als je er neurotisch van wordt je wel terug leest, ik heb dat met die cijfertjes, maar die krijg ik met geen mogelijkheid meer weg, ik sta nu al een poos op 9
vrijdag 7 juli 2017 om 19:47