Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juli 2017 om 23:34
Sex als een slobbertrui? Hoe gaat dat dan? Bij slobberen kan ik nog van alles bedenken ( wil je me even slobberen, schat, het is al weer zo lang geleden ) Maar sex als een trui?
En het is toch met KS , dat hele gedoe? Leren ze het dan nooit ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 8 juli 2017 om 23:37
Kwijlt je man die krant ook iedere dag helemaal nat?blijfgewoonbianca schreef: ↑08-07-2017 23:35Mijn man haalt elke dag de krant van de mat ; we hebben een golden retriever relatie..
Anders is het niet echt he.
zaterdag 8 juli 2017 om 23:43
Geen details! Geen details!!blijfgewoonbianca schreef: ↑08-07-2017 23:34Sex als een slobbertrui? Hoe gaat dat dan? Bij slobberen kan ik nog van alles bedenken ( wil je me even slobberen, schat, het is al weer zo lang geleden ) Maar sex als een trui?
zaterdag 8 juli 2017 om 23:46
Alleen als ik hard aan de krant trek.Lady_Voldemort schreef: ↑08-07-2017 23:37Kwijlt je man die krant ook iedere dag helemaal nat?
Anders is het niet echt he.
zaterdag 8 juli 2017 om 23:54
Slobbersaus
De smaak van Slobbersaus doet denken aan een goede bouillon, vergelijkt Nedac Sorbo. Slobbersaus is zoutarm en 100 procent natuurlijk. De brokken blijven krokant, waardoor de hond blijft kauwen wat cruciaal is voor gezonde tanden, stelt de lverancier
De smaak van Slobbersaus doet denken aan een goede bouillon, vergelijkt Nedac Sorbo. Slobbersaus is zoutarm en 100 procent natuurlijk. De brokken blijven krokant, waardoor de hond blijft kauwen wat cruciaal is voor gezonde tanden, stelt de lverancier
zondag 9 juli 2017 om 00:00
Seks is voor 35+
Sex is voor 25-
Daartussenin moet je maar wat aanrommelen en neuken.
En Trui is de grote zus van Ot en Sien. Die doet niks.
En seks, sex en aanrommelen met een golden retriever is vies.
Sex is voor 25-
Daartussenin moet je maar wat aanrommelen en neuken.
En Trui is de grote zus van Ot en Sien. Die doet niks.
En seks, sex en aanrommelen met een golden retriever is vies.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 9 juli 2017 om 00:01
Die man schiet met groene lazerstralen uit zijn ogen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 9 juli 2017 om 00:21
Hier ben ik
zondag 9 juli 2017 om 00:23
O fijn, daar ben je. Wat kunnen we doen om deze ingeslapen toestand weer uit de put te helpen? Reuring te veroorzaken?
zondag 9 juli 2017 om 11:29
Goedemorgen.
Gisteren was een mooie dag:
- De werkelijkheid kan soms behoorlijk amateuristisch met je punt omgaan.
- Het is zeer ergerlijk dat mensen zich ergeren; zij zouden moeten negeren waar ze zich aan ergeren zodat anderen zich niet hoeven te ergeren aan het ergeren.
- Einstein was best slim.
- Een carnavalshit schrijf je hetzelfde als carnavalshit .. het onderzoek naar de correlatie loopt.
- Star heeft een sterretje maar is springlevend (en niet terughoudend in het delen van haar sterretje).
- LV kan altijd nog tekstschrijver en diepzinnig filosoof worden tenzij je haar begrijpt.