Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 9 juli 2017 om 16:08
zondag 9 juli 2017 om 16:25
zondag 9 juli 2017 om 18:47
Zo is het maar net, geef het grif toe.
zondag 9 juli 2017 om 18:49
Briljant!Hugh-Jazz schreef: ↑09-07-2017 18:37Hilarische (fake) Bløfteksten: https://twitter.com/BLOF_teksten
zondag 9 juli 2017 om 18:53
Wie met monsters vecht, moet oppassen zelf geen monster te worden. Wie lang genoeg in een afgrond kijkt, zal merken dat de afgrond terug kijkt.
Even een vrij vertaalde Nietzsche. Als je lang genoeg Bløfteksten leest, is alles een Bløftekst geworden. En mijn gedachten zijn zand van een opgespoten strand waar de wind de badgasten vertwijfelt.
Even een vrij vertaalde Nietzsche. Als je lang genoeg Bløfteksten leest, is alles een Bløftekst geworden. En mijn gedachten zijn zand van een opgespoten strand waar de wind de badgasten vertwijfelt.
zondag 9 juli 2017 om 18:56
Ik hou dr van. Niet van Blof ..of Pascal.. das net een zingende penis.Hugh-Jazz schreef: ↑09-07-2017 18:53Wie met monsters vecht, moet oppassen zelf geen monster te worden. Wie lang genoeg in een afgrond kijkt, zal merken dat de afgrond terug kijkt.
zondag 9 juli 2017 om 19:03
Mijn muziek keuzes zijn vrij divers. Ik luister graag Tony bennett, Frank Sinatra, maar ook veel latin en oude Spaanse muziek. Kraantje pappie vind ik ook leuk.
zondag 9 juli 2017 om 19:12
Sjezus....Lady_Voldemort schreef: ↑09-07-2017 19:09De zuivere zachtheid van de augurk streelt mijn zuurzak totdat hij barst
Azijn is de balsem voor mijn ziel en de zwaan die kleeft aan mijn bestaan
zondag 9 juli 2017 om 19:18
Lady_Voldemort schreef: ↑09-07-2017 19:09De zuivere zachtheid van de augurk streelt mijn zuurzak totdat hij barst
Azijn is de balsem voor mijn ziel en de zwaan die kleeft aan mijn bestaan
.. erm .. vind je het goed als ik hier bij je op terug kom als je met verlof bent ?
zondag 9 juli 2017 om 19:32
Lady_Voldemort schreef: ↑09-07-2017 19:19Kommer, kwalen, kots
De emmer raakt nooit vol
van mijn angstzweet
Hebbie je pilletjes weer eens niet genomen?
zondag 9 juli 2017 om 19:39
Ik zou willen dat ik ze zelf bedacht had dan had ik mezelf gestaft.Lady_Voldemort schreef: ↑09-07-2017 19:30Oh wil je mij buiten schot laten dan? Ik ben inmiddels toe aan een week![]()
Tot nu toe heb ik 2 keer gestaft .. een mod en mezelf